Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Oletko laulanut karaokea?

Olen
En ole

Kirjoittaja Aihe: Karaoke-gallup  (Luettu 1105 kertaa)

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #30 : 18.10.06 - klo:20:54 »

 :-)) :-))
Kirjattu

Jate

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 568
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #31 : 18.10.06 - klo:21:27 »

On tullut laulettua aika useastikin. Pidän kovasti laulamisesta (eri asia mitä mieltä muut ovat).  [:-DD]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #32 : 18.10.06 - klo:22:07 »

Hauskaa!
Kuinkas tämä kalluppi nyt minua niin sykähdyttikin...  [:-DD]
Olen kylläkin täällä aiemminkin tätä mahtavaa kuutosen lauluääntäni mainostanut... Kun omasta mielestäni osaan laulaa, mutta musiikin opettajani koulussa aikoinaan olivat eri mieltä...  :-O
En ole laulanut. Julkisesti siis. En.
Yksin ollessani - ja perheeni kuullen - laulelen ja hyräilen paljonkin.
Välillä virsiä, välillä rokkia.
Mitäs teille saisi olla?

Heiii! Tässä teille linkki ainakin ainakin erään biisin harjoitteluun...  :-))
Saapi sitten lopettaa halutessaan jo ennen sanoituksen loppumistakin - jotta ehtii tännekin taas jutustelemaan...  :-))

http://gerede.org/STUFF/volare-karaoke.swf
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #33 : 18.10.06 - klo:23:30 »

En karaokea, mutta kuorossa ja ollaan esiinnyttykin! Monta kertaa! Ja kaverijuhlissa minut saa laulamaan kun vaan vähän vihjaisee että "sitten tähän väliin vois jotain pientä ohjelmaa..."

Mitenniin esiintymishullu?  [:-DD]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #34 : 19.10.06 - klo:09:34 »

 [:41] Tietysti on laulettu!
Aina kun tulee pelipaikoille lähdettyä, taitaa olla edellisestä käynnistä muutama vuosi vierähtänyt..
 [:-DD]  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #35 : 19.10.06 - klo:09:54 »

Zirnix, tuo sun laittama karaoke-linkki on ollut mulla suosikeissa pitkään. Se on MAHTAVA! Pakko kuunnella se useinkin, kun piristää niin, ja oon vakaasti päättänyt opetella vielä nuo sanat ulkoa! Olen olen! Alku melkein menee jo.  :-))
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #36 : 19.10.06 - klo:11:33 »

Zirnix, tuo sun laittama karaoke-linkki on ollut mulla suosikeissa pitkään. Se on MAHTAVA! Pakko kuunnella se useinkin, kun piristää niin, ja oon vakaasti päättänyt opetella vielä nuo sanat ulkoa! Olen olen! Alku melkein menee jo.  :-))

 [:-DD] Juuuh; suosikeissa se on mullakin! Vaan koskaan en kovin kauaa ole sitä kuunnellut - ennen kuin eilen illalla. Otin sen nääs valmiiksi esille ja laitoin palkkiin odottamaan siirtoa tänne. Välillä touhuilin muuta, melko kauankin - ja biisi vain kuului ja kuului ja kuului ja kuului... Kun tulin tähän takaisin, piti heti oikein nostaa se palkista ja katsoa... Ja siellähän se sanat vieläkin vain rullasivat! Jotta aikaa opetella sanoituksen puolesta olisi kyllä... Hauskasti vain joissain paikoin sanat kirjoiteltu... [:-DD]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

  • Vieras
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #37 : 19.10.06 - klo:11:58 »

Tuo Volare-linkki on myös niin hyvin tehty, erittäin täsmällisesti ja ne "idioottivarmat" lauluohjeistukset (nuolet ym.) on hauskaa katseltavaa. Mua naurattaa jo pelkkä sen esityksen katseleminen, hommat myös muuttuu matkan varrella, se kandee kattoo kokonaan läpi.  :-))
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #38 : 19.10.06 - klo:12:07 »

Tuo Volare-linkki on myös niin hyvin tehty, erittäin täsmällisesti ja ne "idioottivarmat" lauluohjeistukset (nuolet ym.) on hauskaa katseltavaa. Mua naurattaa jo pelkkä sen esityksen katseleminen, hommat myös muuttuu matkan varrella, se kandee kattoo kokonaan läpi.  :-))

Sus,minäkin sen äsken katselin-kuuntelin  [:40] mutta ne nopeat kohdat kyllä jää minulta oppimatta.Eihän silmät ja kieli pysy perässä siinä vauhdissa  [:41] Oli niin sukkelaa menoa,että alkoi vaaan naurattamaan  [:-DDD] kun yritin saada laulettua samaan tahtiin.
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #39 : 19.10.06 - klo:13:05 »

Hauskaa seurattavaa tuo Volare-juttu on, vaan ei sitäkään ikuisesti varmaan katsella ja kuunnella ja laulaa jaksaisi... Voisi pian naapureitten puolelta kuulua vihaisia koputteluja - saati, kun itsekin alkaisi väsyä ja ääni siten siis myös muuttua vihaiseksi valitukseksi ja rääkymiseksi... :-))

Tässä teille hiukan lisää hauskaa katseltavaa ja kuunneltavaa...  [:-)] Saapi tietenkin laulaa mukana, vaikka sanoitusta ei näytölle tulekaan...  :-))

http://www.millan.net/funp/120/icandance.html
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #40 : 19.10.06 - klo:13:22 »

Hupsista! Nythän uhkaan jäädä koukkuun noitten suosikeitteni kanssa... Huuu... [NUT]

Huomasin muuten juuri, että vaikka tässä jossain välissä kirjoittelin pelkkänä zirninä reilut 130 viestiä, tuo yläpuolella oleva viestini oli 200. viestini tällä uudella puolella...  [NUT] Siispä vaikka sen kunniaksi heti perään lisää katseltavaa ja kuunneltavaa...   [NUT]:-))

http://www.millan.net/funp/100/tangodance.html
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Lentsu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 615
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #41 : 19.10.06 - klo:21:00 »

Olen laulanut karaokea muutaman kerran, mutta en ole kovinkaan intohimoinen karaokelaulaja. Toteutan itseäni mieluummin kahdessa kuorossa, joissa laulan.

Ne muutamat kerrat, kun olen karaokeen erehtynyt olen lauleskellut vähän vanhempia biiseja kuten. Kuningaskobra, Tiikerihai, Vanhan mylly taru; näitä uusia hittejä en edes osaa. [:-DD] [:-DD] [:-DD]

T: Lentsu

P.S. Minusta on kuin varkain ja huomaamatta tullut oikea Jäsen [NUT] [NUT]
« Viimeksi muokattu: 19.10.06 - klo:21:03 kirjoittanut Lentsu »
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 865
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #42 : 19.10.06 - klo:21:11 »

Jäsen Lentsulle  [:52]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 675
  • Pori
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #43 : 19.10.06 - klo:22:44 »

Olen laulanut julkisesti kerran laivalla työporukalla....viihteellä ja vähän niinkuin  velvollisuudesta [:-I]. En tykkää yhtään, enkä kyllä jaksa kuunnellakaan.... [:-P]

Tykkään musiikista paljon, jota kuuntelen mielelläni ja työssäni tulee päivittäin laulettua lastenlauluja ja  ym luovia hetkiä. Ja se taas on kivaa :-))
Nämä on niin makuasioita [:-)]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Veke

  • Vieras
Vs: Karaoke-gallup
« Vastaus #44 : 19.10.06 - klo:22:54 »

Joo hei Risto, miäki olen kuunnellu monesti!   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.29 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.