Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jännitys tiivistyy... :/  (Luettu 522 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Jännitys tiivistyy... :/
« Vastaus #15 : 23.09.10 - klo:13:26 »

Mutta siis aivan upeeta, että me saadaan kaupungin vedet ja viemärit! Ja mulla alkaa kylppärin teko ensi viikolla. Saan sisävessan ja suihkun ja nyt kun liittivät kaupungin kesävesijohdon talon sisälle tulevaan vesijohtoon, niin minunhan ei tarttekaan oottaa marraskuun loppuun asti, että kaupungin hommat valmistuvat. Raikkaat vedet ja suihkut on mulla sit heti.

Paitsi NYT JUST tajusin, että PÖNTTÖÄHÄN ( [:-DD] ) en voikaan käyttää vielä silloin, koska kaupungin viemäri ei oo vielä valmis. [NUT] Mulla tulee jatkuvasti ajatusvirheitä näiden hommien kanssa... :-))
Kirjattu

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #16 : 23.09.10 - klo:13:43 »

Onpas siellä Susulassa melkoiset työmaat. Tuo puiden kaataminen varmasti harmittaa.

Meillä liityttiin kans tänä kesänä kaupungin viemäriverkostoon, pakko, kun asutaan pohjavesialueella. Ja niinpä sitten takapihalta joutuivat kaatamaan melkoisen määrän puita pumppaamon ja sinne menevän huoltotien edestä.

Eipä ole enää kurreilla suoraa puusta puuhun hyppimisreittiä ruokintapaikalle, saas nähdä uskaltavatko enää tulla, kun joutuisivat välillä maassa juoksemaan.  [:-(]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 23.09.10 - klo:13:59 »

Mutta siis aivan upeeta, että me saadaan kaupungin vedet ja viemärit! Ja mulla alkaa kylppärin teko ensi viikolla. Saan sisävessan ja suihkun ja nyt kun liittivät kaupungin kesävesijohdon talon sisälle tulevaan vesijohtoon, niin minunhan ei tarttekaan oottaa marraskuun loppuun asti, että kaupungin hommat valmistuvat. Raikkaat vedet ja suihkut on mulla sit heti.
No, ei niin pahaa ettei jotain hyvää, sanoo vanha sanonta  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 23.09.10 - klo:14:00 »

Onpas siellä Susulassa melkoiset työmaat. Tuo puiden kaataminen varmasti harmittaa.

Meillä liityttiin kans tänä kesänä kaupungin viemäriverkostoon, pakko, kun asutaan pohjavesialueella. Ja niinpä sitten takapihalta joutuivat kaatamaan melkoisen määrän puita pumppaamon ja sinne menevän huoltotien edestä.

Eipä ole enää kurreilla suoraa puusta puuhun hyppimisreittiä ruokintapaikalle, saas nähdä uskaltavatko enää tulla, kun joutuisivat välillä maassa juoksemaan.  [:-(]
Kyllä uskon, että ruokaa tulevat hakemaan  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.