Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TIISTAI 21.9.2010  (Luettu 931 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: TIISTAI 21.9.2010
« Vastaus #30 : 21.09.10 - klo:12:03 »

Mulla pitäis nyt olla 8M nopeus.  Oottaa täytyi pari minsaa, ennen kuin pönttö aukes.
Mitä nopeuksia teillä on?

Tänään on ainakin pönttö tökkinyt, eli älä syytä omaa konettasi!  [:-)]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #31 : 21.09.10 - klo:12:26 »

Mies lähti jo auraamaan....
Mun meni jo kylmät väreet, mutta sitten mä tajusin, että peltojakin aurataan eikä vain lunta!  [:67] [:-DD]

En mä oo ikinä kuullut että peltoja aurattaisiin  :-))  Meilläpäin sitä sanotaan kyntämiseksi...  Kohta sitä saa taas talvirenkaat etsiä esiin  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #32 : 21.09.10 - klo:12:29 »

Meniskö se niin että peltoja kynnetään auralla! :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #33 : 21.09.10 - klo:12:42 »

Mun meni jo kylmät väreet, mutta sitten mä tajusin, että peltojakin aurataan eikä vain lunta!  [:67] [:-DD]

En mä oo ikinä kuullut että peltoja aurattaisiin  :-))  Meilläpäin sitä sanotaan kyntämiseksi...  Kohta sitä saa taas talvirenkaat etsiä esiin  [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Mutta Zeener, eihän vielä ole luntakaan?  [:-DD]

Kyntäaura, kääntöaura? Mä heilastelin joskus nuorena maanviljelijän kanssa, mutta olen aika pihalla!

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #34 : 21.09.10 - klo:12:45 »

Mä olen tässä koittanut putsailla koneelta kaikkea turhaa pois ja latasin mm. ad-adwaren uudestaan kun vanha versio oli mennyt juntturaan. Toivottavasti nyt toimii taas.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 21.09.10 - klo:12:53 »

Mulla pitäis nyt olla 8M nopeus.  Oottaa täytyi pari minsaa, ennen kuin pönttö aukes.
Mitä nopeuksia teillä on?

Tänään on ainakin pönttö tökkinyt, eli älä syytä omaa konettasi!  [:-)]
Voiko sadesäällä olla osuutta tökkimiseen, kun minusta tuntuu, että aina kun sataa, niin kone tökkii enemmän.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 21.09.10 - klo:12:57 »

Silloin ois syytä viedä kone sisälle.  [;-)]  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #37 : 21.09.10 - klo:13:01 »

Nonni, nyt on suunniteltu mun kylpyhuonetta kaksi tuntia jazzbasistin kanssa.

Pääsimme yhteisymmärrykseen: Vihreä.

[:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 21.09.10 - klo:13:02 »

Silloin ois syytä viedä kone sisälle.  [;-)]  [:-DD]

[:-DDD]

Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #39 : 21.09.10 - klo:13:03 »

Aamua  [:-)]
Köh,köh tauti vaan jatkuu... kaipa tää vaan jatkuu ja jatkuu, jospa tänään hieman ulkoilisi ja huomenissa yrittäisi töihin paluuta  [:-)] Pilvinen, sumuinen ja hieman tuulinen aamu + 8 näyttää ulkomittari. Paahtoleipää popsasin aamupalalla olipa hyvää pitkän tauon jälkeen  [:-P]

Eilen loikki pihalla tällainen pieni suloinen Saku  [:-)]
Tirpakkaa tiistakia kaikillensa  [:-)]

Meilläkin on pihalla kesäänsä viettänyt tuollainen ihanainen. Ja myöskin kaksi pikkiriikkistä versiota hänestä  [:36]
Surullista vaan että ovat kuivan kesän olleet tuon meidän keinopikkupuron alla kosteassa piilossaan eikä ole varmaan toista piiloa. Isompi Saku vietti päiviään retkipatjasta väsätyllä "pelastuslautalla". Siinä purossa kun on sellainen isohko allas mihin vesi kiertää putousten kautta.  Siihen piti laittaa tuo lautta etteivät esim. vesiliskot tai muut pienemmät öttiäiset sinne huku kun on muoviset sileät reunat. Ja kas, Saku omi sen lautan.

Nyt tyhjennettiin toissa päivänä se allas ja puro. Oli pakko. Koska se jäätyisi kokonaan ja Saku kuolisi sinne. Nyt hällä ja pienemmillä on aikaa etsiä kunnon talvehtimispaikka.  Saattaa olla että majoittuvat tuonne puron perustuksiin. Siellä on kosteaa ja iso pressu suojana. Täytyy vaan huolehtia että laittaa paljon lunta päälle etteivät jäädy.

Kaikenlaisia elukkahuolia sitä täällä on  [:-I]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #40 : 21.09.10 - klo:13:10 »

Mutta Zeener, eihän vielä ole luntakaan?  [:-DD]

Kyntäaura, kääntöaura? Mä heilastelin joskus nuorena maanviljelijän kanssa, mutta olen aika pihalla!

Niin,auralla kyntämistähän se on,mutta tulee sanottua auraamiseksi.
Ei onneksi vielä tarvita lumiauraa.

Olipa virkistävä kyläilyreissu ystävän ja hänen pikku kissulinsa luona.
Melko viileetä oli pyöräillessä,pipoa ois jo tarvittu.
Kohta ruoanlaittoa ja sitten äitiliinin luo.   [BYE]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #41 : 21.09.10 - klo:13:11 »

Tuossa ohjelmia ladatessani tulin vahingossa ladanneeksi Google Chromen ja se alkoikin kiinnostaa, onko kukaan käyttänyt sitä selaimena?  Mulla nykyään mozilla kaatuu jatkuvasti ja mikkisoftaa en halua todellakaan käyttää...
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #42 : 21.09.10 - klo:13:12 »

Tuossa ohjelmia ladatessani tulin vahingossa ladanneeksi Google Chromen ja se alkoikin kiinnostaa, onko kukaan käyttänyt sitä selaimena?  Mulla nykyään mozilla kaatuu jatkuvasti ja mikkisoftaa en halua todellakaan käyttää...

Meillä on Chrome. Ihan hyvin toimii,meillä kans oli Mozillan kans ongelmia.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #43 : 21.09.10 - klo:13:13 »

Meillä putkimies/remonttireiska tuli sittenkin tänään hommiin.  Piti siis tulla kahdeksalta. Tuli klo.11.10  .
Porausta kuuluu pannuhuoneesta. Tosin se on keskeytynyt jo kolme kertaa. Hän on pyrähdellyt jossakin autollaan.
Lupasi että homma valmis tällä viikolla. Mikä tarkoittaa että aikaisintaan ensi viikolla. Myöhemmäksikin voi venyä.
Riippuu miten mummojen vessanpytyt ovat pysyneet paikallaan tai naishenkilön kuumavesijohdot ovat/eivät ole toimineet.
Sitten pitää rientää nostamaan ja kiinnittämään mummon pönttö ja liittämään naishenkilön kuumavesi.

Ai niin, ja yksinhuoltaja isä on ilman vessaa. Sekin pitää käydä laittamassa. Sitten on polvilääkäri ja silmälääkäri.
On tää niin kiinnostavaa.

Ja uskokaa tai älkää, tämä putkimies on aivan ihastuttava henkilö. Kummatkin siitä tykätään. Sille ei sit sanota mitään kenkkua kun se tykkää vielä Onnistakin ja se tunne on niillä molemminpuolinen. Onnikin oikein itkee ja uikuttaa kun putkimies tulee ja pääsee häntä nuolemaan ja liehittelemään  [:-DD]

Tällainen pitkä ja kiinnostava sepustus tässä kun Mikakin lähti uimahalliin ja parturiin. Siis peräkkäin näihin. Ja on tään viikon vielä saikulla hän.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #44 : 21.09.10 - klo:13:16 »

Meillä on Chrome. Ihan hyvin toimii,meillä kans oli Mozillan kans ongelmia.

Olen kuullut myös kehuja tuosta selaimesta.  Mullakin kaatuilee sekä Firefox että Safari. Kummatkin viimeisten päivitysten jälkeen.
Pitäisköhän kokeilla Chromea  [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.