Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: KESKIVIIKKO 22.9.2010  (Luettu 1314 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: KESKIVIIKKO 22.9.2010
« Vastaus #45 : 22.09.10 - klo:17:02 »

Tällainen pää minulla on nyt. Niskatukka ei ole tummempi, vaikka kuvassa siltä näyttää.
Me ollaan Syrin kanssa vähän saman väriset, eli sellainen emäntä kuin hamsterikin  :-))

Hieno pää.  [:5]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 22.09.10 - klo:17:09 »

No niin, enpä ois uskonut, että apteekissakin voi ja kehtaa joku alkaa suhteita hieromaan.  Rohkeesti mulle muuten vieras, mutta tutun näköinen mies pyys puhelinnumeroani.  Siis kaikkien kuullen!  Lupas antaa omansa.  No enhän mä sellaiseen suostunut ja heitin huvin puolelle koko pyynnön.  :-)) [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 22.09.10 - klo:17:19 »

Sanotaan, kun jonkun tapaa, että se "sai kasvot".  Mesis sai hiukset. [:-)]
On tyylikkäästi leikattu ja laitettu kampaus.  [:5] Tuollaisella päällä kehtaa mennä vaikka parempiinkin juhliin. 
Hömis, kannattaa tehdä niin kuin Marleena kehoitti.   Hienoa, että sait lääkkeen nuin edulliseen hintaan.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 22.09.10 - klo:17:49 »

Sanotaan, kun jonkun tapaa, että se "sai kasvot".  Mesis sai hiukset. [:-)]
On tyylikkäästi leikattu ja laitettu kampaus.  [:5] Tuollaisella päällä kehtaa mennä vaikka parempiinkin juhliin.    [:-)]

Mitä! onks jossai kuva?? En löytänyt [:-I]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 22.09.10 - klo:17:54 »

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 22.09.10 - klo:17:54 »

No niin, enpä ois uskonut, että apteekissakin voi ja kehtaa joku alkaa suhteita hieromaan.  Rohkeesti mulle muuten vieras, mutta tutun näköinen mies pyys puhelinnumeroani.  Siis kaikkien kuullen!  Lupas antaa omansa.  No enhän mä sellaiseen suostunut ja heitin huvin puolelle koko pyynnön.  :-)) [:-DD]

Multa taas mannemies kerjäsi Hesburgerissa 10 euroa kun piti saada krapulapullo kuten hän rehellisesti kertoi. Sanoin että juo pirtelöä kuten minä niin ei tule krapulaa. Sanoin että ei ole kolikoita, hän siihen että entäs seteli, sanoin että ei ole seteleitäkään johon hän onko pankkikortti. Mä sanoin että mähän syön viikon 10 eurolla, hän katsoi minua jaloista päähän ja totesi että hyvässä lihassahan sä olet :-))
Sit mä nostin kytkintä ja toivotin hyvää metsästysonnea pullolle [8-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 22.09.10 - klo:17:56 »

:-)) Eihän nuille reppanoille voi muuta kuin nauraa!  [:-DD] :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 22.09.10 - klo:17:59 »

:-)) Eihän nuille reppanoille voi muuta kuin nauraa!  [:-DD] :-))

Joo, se oli ihan hauska veikko :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #54 : 22.09.10 - klo:18:42 »

Nätti tukkamalli, Mesis onkin blondi... hmmm... :-))

Hieno kampaus tosiaan, hassua vaan että en ole ajatellut Mesistä vaaleahiuksisena  :-)) Niin se mielikuvitus tekee välillä tepposet.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #55 : 22.09.10 - klo:18:43 »

Mesiksellä hieno kampaus  [KIPPIS]
mä olen jotenkin mieltäny sut tummatukkaiseksi  [:-I] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #56 : 22.09.10 - klo:18:44 »

Wauuuuu Kaarin  [:35]  sä sait ihailijan, sulle on muuten ennenkin käynyt tuommoisia  :-))
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 22.09.10 - klo:18:47 »

Alku ehtoota   [:-)]
Kaunis leikkaus ja Kampaus Mesiksellä. Itsekin pitäisi tilata aika kampaajalle, malli roikkuu vähän joka puolelta. Olenkin jo pidemmän aikaa käynyt ekokampaajalla. Nyt ajattelin kokeilla hennavärjäystä, mutta hieman arveluttaa ettei vaan tulisi porkkanan punainen pää  [:-I] :-))
Pitkä työpäivä takana (10H) , mutta onneksi jo keskiviikko. Kehittämispäivää vietettiin ja oli oikein antoisa päivä  [:-)
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 22.09.10 - klo:19:20 »

Onnistunut kampaus ja leikkaus Mesiksellä  [KIPPIS] Minäkin olen ajatellut mesiksen tummahiuksiseksi.. johtuneeko siitä, että avatar Seri oli niin tumma  [:-)]
Minun parturiaika on ensi maanantaina eikä tälle kuontalolle ole paljon tehtävissä, kai sitä katkaisuhoitoa vain  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 22.09.10 - klo:19:23 »

Hauskat jutut Kaarinilla ja Marlella  :-)). Aikas rohkeita veikkoja ne miehet.

Joo, kiitokset vaan kaikille kehuista.  [:-)]
Se on muuten kummaa, miten sitä mieltää ihmiset ihan eri näköisiksi, kun lopulta ovat. Aika moni on luullut, että olen tumma. No, täytyy myöntää, että oma hiusväri on kyllä jonkin verran tummempi. Sellainen ruma maantien harmaa. Itse tykkään olla blondi, kun olen sitä vähän muutenkin  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.