Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Google Chrome  (Luettu 174 kertaa)

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
Google Chrome
« : 22.09.10 - klo:13:04 »

Jossain ketjussa oli juttua tästä selaimesta. Olin jo jonkin aikaa hermoillut omien selainteni kanssa jotka ylenaikaa kaatuivat.
Varsinkin Facebookissa ja "Villessä"  [:-DD]
Aiemmat selaimet siis Safari ja Firefox jotka viimeisten päivitysten jälkeen toimivat jos toimivat.

No, nyt latasin eilen tämän Chromen. Ja tähän asti se on toiminut vallan esimerkillisesti. On paljon nopeampi ja vakaamman oloinen kuin nuo toiset.
Ilmainen myöskin ja hyvät suomenkieliset ohjeetkin löytyy.

Joka nyt tuskailee selaimensa kanssa, kannattaa ainakin kokeilla tätä.
Minulla käyttöjärjestelmänä on LumiLeopardi . Mutta aion ottaa tämän myös läppäriin jossa on W7 .  Saa nähdä miten se sitten pelittää. 
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Google Chrome
« Vastaus #1 : 22.09.10 - klo:13:12 »

Mun mäcissä on Safari toiminut loistavasti, ei yhtään kaatuilua. Kokeilin kerran Google Chromea mutta silloin jotkin nettisivut jäivät näkymättä. No se oli silloin betaversio. Safarilla kuitenkin mennään  [:-)] Winukassa Firefox on toiminut hyvin.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 22.09.10 - klo:13:35 »

Mä kokeilin kesällä Chromea. Kyllästyin siihen mutruseen naamaan, joka
tuli vähänväliä näytölle.  :-))
Mulla tökkii lähinnä kone. Ei niinkään selain. Näennäismuistin loppumista
kone huutelee  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #3 : 22.09.10 - klo:16:03 »

Ei mulla ainakaan vielä ole mitään naamaa näytölle tullut. On ainakin Pop-uppien esto. Jos se vaikka sitten toimisi.

Mullakin toimi edellinen Safarin versio loistavasti mutta nyt tämä,  runsas viikko sitten päivittämäni tökkii. Voi kyllä johtua Lumileopardistakin. Ikävähän mulla sitä on, siis Safaria. Mutta jos selain kaatuu muutaman minuutin välein, ei sitä kyllä kestä se "erkkikään" kuten meidän Mikan sanonta kuuluu  [:-)]

Juu, emmäääääää tälle mikään lobbari kuitenkaan ole   [:-DD]

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 22.09.10 - klo:17:34 »

Mulla on koneella vielä Chrome ja kokeilin sitä. Oli hiukka outo [:-I] Täytynee kokeilla vielä kerran.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 22.09.10 - klo:19:17 »

Täälläkin Firefox kaatuilee jatkuvasti ja minustakin Chore hieman uutuuden outo  [:-I] Internet Explorer vanha tuttu ja turvallinen palautettu takaisin ja hyvin vörkkii  :-))
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Sivu luotiin 0.104 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.