Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantaina 25.9.2010  (Luettu 912 kertaa)

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantaina 25.9.2010
« Vastaus #30 : 25.09.10 - klo:13:52 »

Vali vali-osastollehan tämä kuuluisi, mutta olen kuitenkin onnellinen, pääsen kävelemään ja melkein ilman kipuja. Saattoi olla viimeinen ns. lääkäri, joka käski syödä viikon tulehduskipulääkitystä ja että olis tapauksessa limapussin tulehdus. No, katellaan, koko kesän olen kipulääkityksessä ollut.. [NUT] 
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 25.09.10 - klo:13:54 »

Vali vali-osastollehan tämä kuuluisi, mutta olen kuitenkin onnellinen, pääsen kävelemään ja melkein ilman kipuja. Saattoi olla viimeinen ns. lääkäri, joka käski syödä viikon tulehduskipulääkitystä ja että olis tapauksessa limapussin tulehdus. No, katellaan, koko kesän olen kipulääkityksessä ollut.. [NUT] 

Mä en edes saanut ohjeita. Lääkäri kysyi, että olenko syönyt kipulääkkeitä, mutta ei huomannut sanoa, että olisko se sen mielestä hyvä idea. Ai niin, kyllähän se sähköpostissa kirjoitti, että glukosamiinia voisi kokeilla.
Vilukko, tuntuuko susta, että tulehduskipulääkkeistä on ollut apua? Mitä ja kuinka vahvaa ja millaisella annostuksella?

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #32 : 25.09.10 - klo:14:42 »

No ihan pahimmassa tapauksessa on pakko käyttää jonkinlaista kotityöterapiaa. Tai vaikka syödä jotakin. Ai niin, onhan mulla aviomieskin... tuossa viereisellä koneella.  :-))

[:-DD]

Mä tässä mietiskelen, että mihin mä törsään sen illalla tulevan, loton jättipotin  [:-I] :-))

Mun mielestä se on ihan liikaa rahaa yhdelle ihmiselle. Vähintään 20:een osaan voisi laitaa.

Nyt kun kaikkia maksuja korotetaan, kun pitää maksaa tätä "valtionvelkaa". Niin ihmettelenpä,
että miks ei lotto + muita pelivoittoja ole alettu verottamaan.Sehän on kuitenkin "ylimääräistä" rahaa, eikä keneltäkään pois  [:-I]

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 25.09.10 - klo:14:47 »

Ois se pois siltä lottovoittajalta.  [:-DD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #34 : 25.09.10 - klo:14:50 »

[:-DD]

10 % olis sopiva määrä, kaikista yli 100 euron voitoista  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 25.09.10 - klo:15:26 »

Mä sain aikoinani limapussintulehdukseen kortisonipiikin.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 25.09.10 - klo:16:02 »

Tänään lähdetään mummolaan.
Otso jää aamulla mummon luo hoitoon ja äiti ja iskä pääsee ihan keskenään linturetkelle  :-))
Eipä ole vähään aikaan päässytkään. Ihan kiva Otsonkin kanssa on retkeillä, mutta hän ei suostu olemaan paikallaan edes kahta minuuttia, joka on vähän hankalaa, jos laskettavana on tuhansia hanhia.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 25.09.10 - klo:16:38 »

Ai kun ärsyttävää puuhaa täyttää viisumianomusta. Siellä kysellään vaikka mitä. Uutena juttuna vaativat kahden Suomessa olevan läheisen/ ystävän yhteystiedot. Piti laittaa Tainalle tekstaria, että mikä sen osoite on. Pasikin kaappaa mun siskon ja isän omaan hakemukseensa, niin pääsee helpommalla.  :-))

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #38 : 25.09.10 - klo:17:21 »

Alkavaa iltaa jälleen kaikille! [:-)]
Täällä alkoi sitten vesisade iltapäivällä ja se on jatkunut melkein tähän asti. Ehkä nyt just ei sada. Tuulta on jonkin verran.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +14,9 astetta ja nyt +6,6 astetta.

Melkein siis mennyt sisähommissa tämä päivä, vaikka aamupäivällä kyllä ehdittiin ulkoillakin.
Kohta normaalit lauantai illan kuviot, saunomisineen jne. :)
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 25.09.10 - klo:17:24 »

Johan tässä alkaa tulla nälkä. Pitää varmaan alkaa suunnitella jotakin, millä edistää sitä hommaa!  [:-)]

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #40 : 25.09.10 - klo:17:34 »

Onpa harmaan oloinen päivä. Ei sada, muuten vaan harmaata ja kai väsyttääkin.
Suppikset on laitettu pakkaseen pannun kautta.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 25.09.10 - klo:17:45 »

Täällä on ollut koko päivän harmaata ja vettä sataa tihuuttanut.  En edes ulos ole saanut itteeni, kun ei tartte kauppaan mennä.
Kirjoiteltiin bookissa äsken Mustikan kanssa.  :-))  Lupasin, että ostan heti maanantaina tehosekottimen, vai mikä se on, jolla mehuja tehdään. [:-I]
Mun tulee loppujen lopuksi aika vähän syötyä vihanneksia, niin jospa sillä konstilla asia korjaantuis.  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 25.09.10 - klo:17:49 »

Lottositteko?
Mä en veikannut.  Olen unohtanut salasanani Veikkaustililleni.  Siellä on jemmassa jokunen hilikku, mut olokoon.  Veikkaan sit joskus.
Täytyy kuitenkin tarkistaa, oisko ollut oikeaa riviä.  Numerot on pääkopassani.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 25.09.10 - klo:17:56 »

On lotottu, mutta Minni sanoi korjaavansa potin  [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 25.09.10 - klo:17:57 »

On lotottu, mutta Minni sanoi korjaavansa potin  [:-DD]

Niin hän luulee... [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.108 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.