Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantaina 25.9.2010  (Luettu 870 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantaina 25.9.2010
« Vastaus #45 : 25.09.10 - klo:17:58 »

Juu, alkuun innostuin minäkin tehosekoittelemaan vihanneksi, juureksi, hedelmiä mutta sitten homma lopahti ja nyt sekoitin seisoo hylättynä (toistaiseksi) hyllyllä. Ei sitä uutuuden viehätystä kauaa kestänyt. Mutta varmana tuli tuoretta tavaraa mahan täydeltä [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #46 : 25.09.10 - klo:18:08 »

Iltapäivää Lapista! Tänään ei ehtinykkää huomenta sanomaan, kävästiin tuolla metsässä pikku lenkura. Mörri oli mukana kans. Käveltiin semmoinen nelisen tuntia. Lintuja met etimmä, 5 teertä, pari koppeloa nähtiin, mutta olivat niitä kuuluisa kaakanoita.Kaks joutsentakin oli vielä yhdellä erämaajärvellä. Tilhejä nähtiin, kuukkeleita ja muutama rastasparvi.
Vilukolle ja Kaijalle tsemppii, polvikivut on ilkeitä! Itellä jalka kestää jo kummasti! Pikkuisen tuntuu jalkapohjassa, kantakalvossa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 25.09.10 - klo:18:19 »

Marraskuussa tulee 2 vuotta nilkkamurtumasta ja vieläkin se vihoittelee ja kipuilee. Terveen tuntua ei siinä ole ollut melkein kahteen vuoteen. Jolloinkin on käynyt mielessä että menen otattamaan nilkan sisäpuoleisen levyn muttereineen pois, vois auttaa tilannetta [:-I]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 25.09.10 - klo:18:52 »

Olipa taas kiva päivä Viikissä hyvässä seurassa,oltiin nimittäin Marfan kanssa liikkeellä...
Ja tulomatkalla poikkesin vielä Kivikon mäelle mutta eipä se sieltä tullut.Mutta sielläkin oli tuttuja ja olin vasta kuuden jälkeen kotona,lähdin vähän yli 11liikkeelle... [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 25.09.10 - klo:18:59 »

Juu, alkuun innostuin minäkin tehosekoittelemaan vihanneksi, juureksi, hedelmiä mutta sitten homma lopahti ja nyt sekoitin seisoo hylättynä (toistaiseksi) hyllyllä. Ei sitä uutuuden viehätystä kauaa kestänyt. Mutta varmana tuli tuoretta tavaraa mahan täydeltä [:-)]
Mun on pitänyt se ostaa jo vuosia sitten.  Täytyy ny ostaa, kun Mustikalle niin lupasin.  :-)) hau hau! [:24] 
Kirjattu

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 25.09.10 - klo:19:56 »

Marraskuussa tulee 2 vuotta nilkkamurtumasta ja vieläkin se vihoittelee ja kipuilee. Terveen tuntua ei siinä ole ollut melkein kahteen vuoteen. Jolloinkin on käynyt mielessä että menen otattamaan nilkan sisäpuoleisen levyn muttereineen pois, vois auttaa tilannetta [:-I]
Minkäs alan tohtorit tommoisia hoitaa?
Mulla meni yksi nivel sököksi ja aika paljon titaania siihenkin meni, noin pieneen luuhun. Vasta ens viikolla kokeilen sen kanssa kenkiä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #51 : 25.09.10 - klo:20:21 »

Mun on pitänyt se ostaa jo vuosia sitten.  Täytyy ny ostaa, kun Mustikalle niin lupasin.  :-)) hau hau! [:24] 

Meillä on sellainen ihan tehosekoitin. Mehulingot on sitten ihan erilaisia vekottimia! Tuo maksoi Prismassa vajaat 50€ ja sillä tulee hyvät pirtelöt ja drinkit. Täytyy tunnustaa, että se ostettiin oikeastaan ihan "Brown Ladya" varten. Eli tehosekoittimeen jääpaloja ja (rasvaista) kookosmaitoa. Sekoitetaan reippaasti vaahtoavaksi herkuksi. Pitkään drinksulasiin 2cl Kahluaa, 2cl Vodkaa, 2cl Baileys ja kookosmaito-jääpalahässäkkä päälle. Juodaan pillilla. Ja on muuten taivaallisen hyvää. Makumuisto Gambiasta!  [:-P] [8-)]

Tehosekoitinta ostaessa kannattaisi katsoa, että se on helposti purettavissa osiin, helppo pestä ja taas helppo kasata. Mä en huomannut tätä tsekata, vaikka vanha, Philips Ahkeran tehosekoitin on saanut mulle harmaita hiuksia, mutta tää uusi "wilfa" sattui olemaan sellainen!  :-))

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 25.09.10 - klo:20:27 »

Minkäs alan tohtorit tommoisia hoitaa?
Mulla meni yksi nivel sököksi ja aika paljon titaania siihenkin meni, noin pieneen luuhun. Vasta ens viikolla kokeilen sen kanssa kenkiä.

Titaania täälläkin, nilkan molemmin puolin. Kaksi luuta murtui [:-(] Terveyskeskuksen kautta Töölön sairaalaan kirurgin vastaanotolle, noin kait se menisi  [:-I]
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #53 : 25.09.10 - klo:20:28 »

lämmim, aurinkoisehko päivä täällä Nuuksion nurkilla. Kelta - ja suppilovahveroita mukaan lähti, valevahverot väriä metsään antoivat. Myös vaaleaa orakasta, muutama kehnäsienikin ja tatteja niin ...ja kaksi mustaa torvisientäkin. Hirvikärpäleitä onneksemme ei ollut eikä mukaan tullut.
Nyt musiikkia, Sävel on vapaa-ohjelman 40-vuotislähetystä kuunnelle, jospa omanikin toivomus menisi taas läpi........

Hyvää iltaa!!
« Viimeksi muokattu: 26.09.10 - klo:11:03 kirjoittanut luscinia »
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #54 : 25.09.10 - klo:20:37 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Saunottu ja tv:stä ohjelmia mm. Avara luonto katsottu ym.
Nyt mulla on iltapala tässä edessä ja sitä ja hetken aikaa viestien lukemista täällä vielä ennen nukkumaanmenoa. :)

Mittarissa nyt +4,1 astetta ja pimiää on ulkona.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 25.09.10 - klo:20:47 »

Lainaus
Titaania täälläkin, nilkan molemmin puolin. Kaksi luuta murtui Surullinen Terveyskeskuksen kautta Töölön sairaalaan kirurgin vastaanotolle, noin kait se menisi
Niin no, ei kaikki lääkärit ole samoja. Yksityisellä se kannattas enisn kuvauttaa.

Mun lääkäri piti valita sairaalan mukaan, se oli kätevä paikka mennä. Yksi moottoripyöräilijä oli samassa odotushuoneessa, sen jalan oli joku toheloinut, leikattiin uudestaan.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #56 : 25.09.10 - klo:20:48 »

LOTTO!!!

Blaah, pitää mennä tiistaina töihin...
« Viimeksi muokattu: 25.09.10 - klo:20:52 kirjoittanut zeener »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 25.09.10 - klo:20:51 »

LOTTO!!!

Mulla 3 vakkaririviä ja Pasi lottosi MUN tunnuksilla (=mun tilille menee voitot) ja avioehto-paperi odottaa edelleen toimittamista Hyvinkään maistraattiin!  :-))

Pasi väitti mua koronkiskuriksi, jos aion 15€ panostuksesta ottaa 7 000 000 € korkoa  [:-DD]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #58 : 25.09.10 - klo:21:03 »

LOTTO!!!

jep.. yhen ei tartte  :-)) maanantainakaan!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 25.09.10 - klo:21:07 »

LOTTO!!!

jep.. yhen ei tartte  :-)) maanantainakaan!

Onko se meidän rivi????

Sivu luotiin 0.196 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.