Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantaina 25.9.2010  (Luettu 919 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantaina 25.9.2010
« Vastaus #60 : 25.09.10 - klo:21:13 »

Lainaus
Titaania täälläkin, nilkan molemmin puolin. Kaksi luuta murtui Surullinen Terveyskeskuksen kautta Töölön sairaalaan kirurgin vastaanotolle, noin kait se menisi
Niin no, ei kaikki lääkärit ole samoja. Yksityisellä se kannattas enisn kuvauttaa.

Mun lääkäri piti valita sairaalan mukaan, se oli kätevä paikka mennä. Yksi moottoripyöräilijä oli samassa odotushuoneessa, sen jalan oli joku toheloinut, leikattiin uudestaan.

Tää mun koipi operoitiin Töölössä ja siellä on kaikki kuvat ja tieto siitä, tulee halvemmaksi mennnä sinne kuin yksityiselle jos jolloinkin.....
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #61 : 25.09.10 - klo:21:26 »

:-))  Jaaha, kuka sen lottovoiton teistä loppujen lopuksi saikaan? [:-DD]

Täällä vain mutusteltu iltapalaa ja kohta on sitten unten maille meno vuorossa. :)
Nyt enää mittarissa +3,8 astetta.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 25.09.10 - klo:21:30 »

Tää mun koipi operoitiin Töölössä ja siellä on kaikki kuvat ja tieto siitä, tulee halvemmaksi mennnä sinne kuin yksityiselle jos jolloinkin.....
Niin mutta jos siellä on jotain muuttunut, kuvalla se selviää, eikä sitä tartte yksityisellä leikata vaan vain saada mielipide lekurilta.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #63 : 25.09.10 - klo:21:31 »

Veikkauksen sivuille ei äsken päässyt, eli en vielä tiedä, että olisko meille tullut potti! Ja se on niiiin epätodennäköistä, että olen edelleen lähdössä maanantaina kello 12.00 töihin!  :-))

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #64 : 25.09.10 - klo:21:33 »

Veikkauksen sivuille ei äsken päässyt, eli en vielä tiedä, että olisko meille tullut potti! Ja se on niiiin epätodennäköistä, että olen edelleen lähdössä maanantaina kello 12.00 töihin!  :-))

Näinhän se useinmiten menee, joten hyviä työpäiviä tulevia, mutta vietetään ensin kaunis sunnuntai tässä välissä! :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #65 : 25.09.10 - klo:21:44 »

Ja nyt on nukkumaanmeno aika [:56], joten hyvää yötä teille kaikille!    [:60]      [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 25.09.10 - klo:22:08 »

[:-)] Täällä tuoksuu omena.  Innostuin keittämään 1½l kattilallisen omenasössöö.  Ai jee, kun maistui hyvälle.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 25.09.10 - klo:22:11 »

[:-)] Täällä tuoksuu omena.  Innostuin keittämään 1½l kattilallisen omenasössöö.  Ai jee, kun maistui hyvälle.  [:-)]

Ai jee, kai sä tulet Helgan kanssa perjantaina Säkylään lettukesteille ja tuot sosetta mukanasi?  :-))

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 25.09.10 - klo:22:16 »

Ai jee, kai sä tulet Helgan kanssa perjantaina Säkylään lettukesteille ja tuot sosetta mukanasi?  :-))
Arvaa vaan, tekiskö mieli tulla?  [:-I]  Matkaa on vaan liian paljon, muuten tulisin.  Ja toisin omppusössöökin mukanani.   [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #69 : 25.09.10 - klo:22:20 »

Lauantaiehtoota.Terkkuja Riksusta oltiin siellä 14 vee synttäreillä.Ihanan aurinkoinen ja lämmin päivä oli
kertakaikkiaan.Ulkoiltua tuli ja Riihimäen lintuja katsastin..fasaaneja oli kymmeniä ja laulujoutsenia  näkyi pelloilla
tankkaamassa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 25.09.10 - klo:22:55 »

Tytär (15) kirjoittelee Tampereelta:
Lainaus
Joo, olen (kotona). No, ehkä vähän muumeja (piirtelee), mutta huomenna on toinen orientatio ja Suomi-ilta: suomalainen ruoka jne...Sitten on koeviikko ja mulla on vain kaksi koet, siis tarvisten tehdä AFS extra läksy. Luulen että ei ole niin vaikea. Haluan mennä Muumilaaksoon, luulen että on kirjaston alla.

Luulen että se on vähän pienempi se Tampereen muumimueo, enimmäkseen pienoismalleja ja Toven tekeleitä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 25.09.10 - klo:22:59 »

Tytär (15) kirjoittelee Tampereelta:
Lainaus
Joo, olen (kotona). No, ehkä vähän muumeja (piirtelee), mutta huomenna on toinen orientatio ja Suomi-ilta: suomalainen ruoka jne...Sitten on koeviikko ja mulla on vain kaksi koet, siis tarvisten tehdä AFS extra läksy. Luulen että ei ole niin vaikea. Haluan mennä Muumilaaksoon, luulen että on kirjaston alla.

Luulen että se on vähän pienempi se Tampereen muumimueo, enimmäkseen pienoismalleja ja Toven tekeleitä.

Miten sun tytär on sopeutunut Suomeen? Onko lähellä sukulaisia, joilta saa taustatukea?

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 25.09.10 - klo:23:12 »

Ei ole ilmestynyt sopivaia sukulaisia koskaan että oleskelisi, tätini Turussa oli jo liian vanha ja sekullani on pieni osake, juuri Tampereella. On ollut pari kuukautta vaihtarina ja tykkää koulusta, se on musiikkikoulu ym. Sukulaisia hän käy tässä piakkoin tapaamassa. Mulla on noin 30 pikkuserkkua jossain Tampereella, mutta olen kadottanut kontaktit tähän haaraan. Turussa samaten, vain yksi tätini serkku on pitänyt yhteyttä.

Käymme siellä jouluna, olen ainakin vaimon kanssa serkun ahtaasa osakkeessa. Tammikuusa tyttö palaakin, omassa ryhmässä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 25.09.10 - klo:23:13 »

Ei ole ilmestynyt sopivaia sukulaisia koskaan että oleskelisi, tätini Turussa oli jo liian vanha ja sekullani on pieni osake, juuri Tampereella. On ollut pari kuukautta vaihtarina ja tykkää koulusta, se on musiikkikoulu ym. Sukulaisia hän käy tässä piakkoin tapaamassa. Mulla on noin 30 pikkuserkkua jossain Tampereella, mutta olen kadottanut kontaktit tähän haaraan. Turussa samaten, vain yksi tätini serkku on pitänyt yhteyttä.

Vinkkaa tytölle, että tulee käymään Pönttölässä!  [:-)]

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 25.09.10 - klo:23:14 »

Mistä se löytyy, Järvenpäästä? GPS numerot?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.451 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.