Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Skype-puhelut  (Luettu 342 kertaa)

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Skype-puhelut
« : 18.10.06 - klo:19:24 »

Olikohan täällä pönttölässä aikaisemmin puhetta Skype-puheluista?Monellako pönttöläisellä on Skype-puhelumahdollisuus?
Minä sain puolitoista viikkoa sitten Skypen käyttöön ja se onkin ollut ahkerassa käytössä.Ei maksa mitään ja säästyy paljon puhelinkuluissa,kun voi netin kautta pitää yhtetyttä sukulaisiiin.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #1 : 18.10.06 - klo:19:29 »

Kyllä minullakin on skype.
Kirjattu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 434
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #2 : 18.10.06 - klo:19:30 »

Jep, Skype on kätevä. Varsinkin ryhmäpuhelu usean henkilön kanssa on hyvä ominaisuus. Myös tiedostojen lähetys/vastaanotto on plussaa.
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #3 : 18.10.06 - klo:19:30 »

Minulla on nyt vain mese  [:-(]
Kirjattu

ralena

  • Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 69
  • Kirkkonummi/Tammela
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #4 : 18.10.06 - klo:19:32 »

Skype on. Lankapuhelutkin ovat halvempia ja tekstiviestit. Tekstiviestejä helpompi kirjoittaa näppiksellä.
 [PUH] [PUH]
Kirjattu

Marjuli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 346
  • Nurmijärven mummo
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #5 : 18.10.06 - klo:19:51 »

Meillä on Skype käytössä ahkerasti.  [:-)]
Nyt olen ruvennut käyttämään Gizmoa Brasiliassa oleskelevan tyttären kanssa. Jostain syystä siinä huushollissa ei tunnettu Skypeä, vaan Gizmo. Se on ihan samanlainen, kuin Skype ja helppo käyttää. Ilmainen.
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #6 : 18.10.06 - klo:20:30 »

On skype ja kätevä on käyttää, kun pystyy siskojen kanssa ilmaiseksi haastelemaan  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #7 : 18.10.06 - klo:20:49 »

Skype on käytössä, kamera ei, siellä oli niin oudon näköinen tyyppi, etten omaksi kuvakseni tunne.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #8 : 18.10.06 - klo:21:49 »

Jees. On skype, on.
Vaan paljon enemmän pidän puheluista - kuten tekstailuistakin - mesen kautta.

Ilmaista lystiä siis molemmat.  [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #9 : 19.10.06 - klo:06:45 »

Mikäs se tuo Mese oikein on? Olen aika "vihreä" näissä internet-asioissa,joten pitää kysyä viisaammilta.Skypessähän on myös chatti,joten voi senkin kautta "keskustella"
Harmi vain on sen puoleen minulla se,ettei monella sukulaisellani ja ystävilläni ole nettiyhteyttä.Ovat sitä mieltä,ettei tietokoneella ja nettiyhteydellä ole mitään käyttöä  :-O  [?]  :-O Minä olen kyllä vahvasti eri mieltä siitä asiasta  [:5] Jos ei olisi tietokonetta ei olisi nettiäkään eikä voisi mennä pankkiin maksamaan laskuja.Eikä pääsisi tänne PÖNTTÖLÄÄN  [:74] sehän olisi katastrofi,jos pitäisi elää ilman tätä mukavaa pönttöfoorumia  [:57]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #10 : 19.10.06 - klo:07:09 »

Kaikki oppilaat mesettää...minulla on skype, mutta vähänlaisessa käytössä.  [:-I]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #11 : 19.10.06 - klo:10:43 »

Käenpiika! Minun ei vielä pitäisi olla täällä höpöttelemässä, mutta koska olen sellainen mesen mainostaja, en voi olla heittämättä tähän jotakin.  :-))

Minulla siis on myös skype käytössä, mutta ehdottomasti mesestä pidän enemmän. Koska sulle skype on jo tuttu, mesenkään kanssa ei taatusti vaikeuksia tule. Annan tähän loppuun vain linkin tuolle msn.fi -etusivulle, josta sieltä löytyy linkki suoraan messengerin lataukseen. Koska se ei sulle tuttu ole, aloitat latauksen vain valitsemalla vaihtoehdon jotta "ei ole .NET-Passport -tunnusta" vai miten se siellä nyt onkaan. Tuolla nimittäin heität sähköpostiosoitteesi ja systeemi jatkaa lataamista itsekseen. Ei kestä kauaa. Kokeile ja kerro, kuinka kävi! Minunkin pitäisi ladata itselleni tuo uusin versio. Sitten kun maltan...  [:-)]

http://www.msn.fi/

Hups. Tuolla sivullahan on yläreunassakin linkki messengerin puolelle...  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 19.10.06 - klo:10:46 kirjoittanut zirnix »
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #12 : 19.10.06 - klo:12:14 »

Äidilleni olen yrittänyt mainostaa tietokoneen hankkimista, kun kännykällä on tapana kuolla aina juuri kesken pitkän pälätyspuhelun. Olis niin kiva skypettää ilmaiseksi.

Ja meseä en ole tullut vieläkään hankkineeksi... jostain syystä. Useampi kaveri joskus manailee, mutta silloin kun minä olen koneella tekemässä jotain oikeesti tärkeetä (niinkuin pönttöilemässä, hehe) eli gradua tekemässä, en halua että jatkuvasti joku on ruinaamassa juttelemaan.
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #13 : 19.10.06 - klo:12:49 »

Äidilleni olen yrittänyt mainostaa tietokoneen hankkimista, kun kännykällä on tapana kuolla aina juuri kesken pitkän pälätyspuhelun. Olis niin kiva skypettää ilmaiseksi.

Ja meseä en ole tullut vieläkään hankkineeksi... jostain syystä. Useampi kaveri joskus manailee, mutta silloin kun minä olen koneella tekemässä jotain oikeesti tärkeetä (niinkuin pönttöilemässä, hehe) eli gradua tekemässä, en halua että jatkuvasti joku on ruinaamassa juttelemaan.

Minä en kans ymmärrä, kun meillä ei mutsi koskaan ole tietsikan hankkimisesta ollut kiinnostunut... Ei suostu useinkaan tulemaan edes viereen katsomaan jotain hauskaa juttua...  [:-(] Väittää, ettei oppis enää mitään kuitenkaan... Noo, nyt vois olla hiukan eri asia kuin vielä muutama vuosi sitten; hänhän - kuten minäkin - läjäsi Rubikin kuutionkin alle kahden minuutin ja hakkas Nintendolla Tetristä ja Dr Marioo päivin illoin...  :-)) Ja käsitöissä opetteli pitsinnypläyksen yli kuusikymppisenä - ja on sittemmin tehnyt valtavat läjät siroja, kauniita liinoja...  :-O

Eikä tuosta mesestä minun mielestäni kannata käyttää sanaa "hankkiminen"... Sen kun menee vaan tonne msn:n etusivulle ja lataa sen sieltä.  [:-)] Minä heitän itseni off line, kun en ennätä keskustelemaan - vaikkakin kaikki yhteyshenkilöni tietävätkin, etteivät kajarini aina päällä ole ja etten edes koneen ääressä aina ole. Vaikka olisin on linekin, he ymmärtäisivät sittenkin... Ja henkilöitähän siellä pystyy myös "torjumaan"...
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Skype-puhelut
« Vastaus #14 : 19.10.06 - klo:12:52 »

Ja muutes tuosta mesestä vielä, miulla on sekin skypen lisäksi. Msn:n kautta on kätevä laitella kuvia tänne. Sieltä pääsee space-tilaan kätevästi.
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.
 

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.