Äidilleni olen yrittänyt mainostaa tietokoneen hankkimista, kun kännykällä on tapana kuolla aina juuri kesken pitkän pälätyspuhelun. Olis niin kiva skypettää ilmaiseksi.
Ja meseä en ole tullut vieläkään hankkineeksi... jostain syystä. Useampi kaveri joskus manailee, mutta silloin kun minä olen koneella tekemässä jotain oikeesti tärkeetä (niinkuin pönttöilemässä, hehe) eli gradua tekemässä, en halua että jatkuvasti joku on ruinaamassa juttelemaan.
Minä en kans ymmärrä, kun meillä ei mutsi koskaan ole tietsikan hankkimisesta ollut kiinnostunut... Ei suostu useinkaan tulemaan edes viereen katsomaan jotain hauskaa juttua...
Väittää, ettei oppis enää mitään kuitenkaan... Noo, nyt vois olla hiukan eri asia kuin vielä muutama vuosi sitten; hänhän - kuten minäkin - läjäsi Rubikin kuutionkin alle kahden minuutin ja hakkas Nintendolla Tetristä ja Dr Marioo päivin illoin...
Ja käsitöissä opetteli pitsinnypläyksen yli kuusikymppisenä - ja on sittemmin tehnyt valtavat läjät siroja, kauniita liinoja...
Eikä tuosta mesestä minun mielestäni kannata käyttää sanaa "hankkiminen"... Sen kun menee vaan tonne msn:n etusivulle ja lataa sen sieltä.
Minä heitän itseni off line, kun en ennätä keskustelemaan - vaikkakin kaikki yhteyshenkilöni tietävätkin, etteivät kajarini aina päällä ole ja etten edes koneen ääressä aina ole. Vaikka olisin on linekin, he ymmärtäisivät sittenkin... Ja henkilöitähän siellä pystyy myös "torjumaan"...