Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 5.10.2010  (Luettu 545 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tiistai 5.10.2010
« Vastaus #30 : 05.10.10 - klo:19:41 »

Mä olen yrittänyt saada mun puhelimesta kuvia koneelle enkä ole siinä onnistunut. Ajattelin että jos ois muitikortti puhelimessa niin se vois olla jutun juuri, vaan ei ollut. Tietsikka kyllä saa yhteyden kännykkään bluutuutilla ja avaa ikkunan image-valikkoon, mutta kuvia ei tuu näkyviin, kansio näkyy tyhjänä. Saan kyllä kuvia siirrettyä koneelta kännykkään mutta, nonih. Meni 14 euroa ihan hukkaan ja se on mulle nykyisin suuri raha [:-/]

Niin ja ohjekirjakin on kateissa [:-I]
« Viimeksi muokattu: 05.10.10 - klo:20:55 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 05.10.10 - klo:20:22 »

Hömis,juu olipa ihan kiva reissu ja se silmäkulma paikka oli aika mukava.....
Tää menee varmaan parin viikon päästä uudelleen.... [:-P]
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #32 : 05.10.10 - klo:21:02 »

Mä olen yrittänyt saada mun puhelimesta kuvia koneelle enkä ole siinä onnistunut. Ajattelin että jos ois muitikortti puhelimessa niin se vois olla jutun juuri, vaan ei ollut. Tietsikka kyllä saa yhteyden kännykkään bluutuutilla ja avaa ikkunan image-valikkoon, mutta kuvia ei tuu näkyviin, kansio näkyy tyhjänä. Saan kyllä kuvia siirrettyä koneelta kännykkään mutta, nonih. Meni 14 euroa ihan hukkaan ja se on mulle nykyisin suuri raha [:-/]

Luulen että saat käyttöohjeet netistä. Mun puhelimen käyttöohje löytyy ainakin netistä  [:-)]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 05.10.10 - klo:21:09 »

Luulen että saat käyttöohjeet netistä. Mun puhelimen käyttöohje löytyy ainakin netistä  [:-)]

Olen kahlanut netin ees taa ja löytyy enkkukieli mutta kun siitäkään en saa selvää miten kameran toimintaa voi vaihtaa, siis puhelimessa on "objektiivit" etupuolella ja takapuolella eli miten vaihtaa niiden toimintaa. Ei se mikään tärkeä asia ole kunhan vaan aloin miettimään sitä että miten... [:-I] Olen mä sen manuaalin jossakin täällä nähnyt mutta missä, sitä en muista.
Tälläinen löytyi jossa suomea letkajenkassa:
http://fi.diplodocs.com/kayttoohje-kayttajan-kasikirja-ohjekirja/SAMSUNG/TOUCHWIZ-_Q Täytyi olla suurennuslasi...Ei siitä englanninkielisestäkään meikä löytänyt miten toimintoa vaihtaa. Jos nyt rauhoittuisi, en mä kuitenkaan puhelinkameraa ole koskaan tarvinut [:-)]
« Viimeksi muokattu: 05.10.10 - klo:21:43 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #34 : 05.10.10 - klo:21:48 »

Ehtoota  [:-)]
Poutainen, mutta tuulinen syyspäivä oli tänäänkin, 11,7 päivän lämpimin ja nyt 5,9 plussaa.
Kaikinpuolin ihan mukava päivä kaikenlaisine puuhasteluineen ja tietysti koirulin kanssa lenkilläkin käväisty. [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 05.10.10 - klo:22:24 »

Silmät luppaa ja suuta revittää.  [:56]  Lienee paras mennä yöpuulle.

Hyvää yötä.

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #36 : 05.10.10 - klo:22:36 »

Kaunis joutsenkuva  [:-)] [:-)]

Tökkii tökkii paree mennä pieniin ehtoopuuhiin ja sitten peiton alle, hyvää yötä.  [:6]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.