Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ostin uuen...  (Luettu 1622 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #60 : 13.01.11 - klo:19:44 »

Äkkii siihen oppii, pois en enää antais, on se nii kätevä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #61 : 13.01.11 - klo:23:20 »

Kyllä nyt on kapinetta räplätty ja tuntuu miellyttävältä. Nyt lepua ja leipää ja Ratkaisijaa odottelemaan. Antaa puhelimen latautua rauhassa [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #62 : 14.01.11 - klo:08:55 »

No niin, nyt on tehty kaikki akunsäästämisesksi: animaatiot pois, näytönkirkkaus minimiin, ja näytön aikakatkaisu muutamaan sekuntttiin. HTC-sense (ohjelma) otettu pois päältä sekä wi-fi että bluetooth. Tänään nähdään kuinka kauan akkua piisaa, se kun on heikoin lenkki näissä puhelimisssa. On se vaan aika jötikkä taskuun [8-)]

 [:-)]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #63 : 14.01.11 - klo:14:10 »

Ei noita kaikkia hienouksia kannata pois ottaa. Onhan sulla töpseli johon pukkaat latautumaan. Älypuhelimen kaikkia ominaisuuksia kannattaa käyttää hyväkseen.
Ainakin minulla on kaikki jutskat toiminnassa. Hesaria hakee ja sähköpostit ja muutkin lehdet koko ajan uusimmat.
Onks sulla se Datapaketti siihen? Minulla on. Laajin mitä Sonera tarjoaa. Oli tarjouksessa vain 9.90€/kk.
Ja käytetty on  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #64 : 14.01.11 - klo:20:59 »

Kirjanmerkkeihin on jo tullut aika hyvä pino linkkejä mutta opittavaa on vielä paljon, on se kiva lelu, on [:-)]
Mulla on nettiliittymänä siinä Sauniksen 15 megaa 13.90 euroa.
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #65 : 14.01.11 - klo:21:55 »

Hyvä. Silloin voit huoletta surffailla. Ei tarvitse pelätä yllärilaskuja.
Jos älypuhelimen ostaa, kannattaa tosiaan ottaa tuo datapaketti. Minullakin tämä iPhone on kylläkin sellainen
mieluinen, paljonkin käytetty "lelu"  [:17]
Puhelut tykkään hoitaa vanhalla Nokialaisella ja Saunalahden liittymällä.
silloin, vuosi sitten kun tään ostin, oli pakko ottaa Sonera siihen. Ja vielä vuosi sitä pakkoa eessä.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #66 : 15.01.11 - klo:09:10 »

Mulla on liittymänä myös Saunis, euronpäivät. Eli eurolla vaikka 24h/vrk, se on tosin sellainen Reviiri-liittymä, se kattaa Itiksen-Vuosaaren välin. Sitä ei ole enää saatavilla. Sitten toisessa puhelimessa on myös Saunis jolla pääsee puhumaan kautta koko suomen niemen eurolla päivä. Se on voimassa vuoden ja toivottavasti kauemminkin.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #67 : 15.01.11 - klo:09:25 »

On se ihmekone , ilmoittaa ulkoasteetkin ja -15 niitä on. Mistä se sen voi tietää [NUT] Näkyy alkunäytöllä. Musiikkia en aio sinne ladata, sitähän kuulee sitten radiosta [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #68 : 15.01.11 - klo:09:35 »

On se ihmekone , ilmoittaa ulkoasteetkin ja -15 niitä on. Mistä se sen voi tietää [NUT] Näkyy alkunäytöllä. Musiikkia en aio sinne ladata, sitähän kuulee sitten radiosta [:-)]

Pasi latasi Ipanaan (iPhone) musaa ja kyllä oli kiva Goassa kuunnella suomalaista musiikkia. Aika hyvin kuuluu ihan ilman kaiutintakin, mutta me voitettiin joskus arvalla lentokoneessa kaiutin, jolle ei silloin ollut käyttöä, mutta joka sopii nyt Ipanaan!

Aika paljon tulee surffattua Ipanalla; varsinkin iltaisin, kun ei enää viitsi avata konetta, mutta haluaa käydä kurkkaamassa pönttölän uusimmat. Kirjoittaminen nakkisormilla on kyllä aika hankalaa, mutta tuntuu sujuvan pikkuhiljaa paremmin. Harhaosumia tulee kyllä paljon!
Mulla on myös se Saunalahden datapaketti, olikohan se Tikka tai jotain sellaista.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #69 : 15.01.11 - klo:09:41 »

Tikka täälläkin ja Norppa [:-)] Mä en tiedä osaisinkohan edes ladata musiikkia siihen mutta kaiketi aikanaan sekin selviää.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #70 : 15.01.11 - klo:09:46 »

Mä en tiedä osaisinkohan edes ladata musiikkia siihen mutta kaiketi aikanaan sekin selviää.

Omppu-koneella Ipanaan lataaminen oli -ainakin sivusta katsottuna- tosi helppoa ja nopeaa! Levyllinen hupsahti ihan tosta vaan.
Mulla ei muuta "musaa" ole kuin kotimaisia linnun ääniä  [:-)]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 364
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #72 : 17.01.11 - klo:15:17 »

No niin, tuli sitten tilattua Ebay:stä 2 akkua ja laturi = setti puhelimeen, hinta vähän ylte 18 taalaa, joten ei maksanut paljoo  [:-)]
Älypuhelin kun vie älyttömästi virtaa [:-I]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #73 : 17.01.11 - klo:15:53 »

Nokialaiseen ei tarvi akkuja ostella, siihen ei voi edes ite vaihtaa akkua. Kyllä tuo viikon verran toimii yhellä latauksella. Ja autossa voi ladata työmatkoilla. Turhat widgetit pois ja näytönsäästäjä musta niin ei kulu virtaa. Tänään laitoin spostit (gmailin ja soneran) kännyyn, on se kätevä. Hesarin voi lukea melko nopeesti, kun tyytyy otsikkoihin. Mitens sitä ennen on pärjänny ilman.  [:-I] :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #74 : 17.01.11 - klo:16:03 »

Olen miettinytkin, että miten ihmeessä me pärjättiin ilman kännykkää ennen. Olo on niin orpo, jos se matkasta jää. Isäntä sanoo kaipaavansa siihen partakonetta.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.066 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.