Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvareportaasia kylppäriremontista  (Luettu 5777 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Kuvareportaasia kylppäriremontista
« Vastaus #90 : 26.10.10 - klo:09:55 »

No nyt on Susulan pihakin jo myllätty ja putket löytyi. Kivoja uusia kuvia ja hyvältä näyttää kylppärin melkien valmis seinä ja ovi! [:5]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras
« Vastaus #91 : 26.10.10 - klo:10:26 »

Milläs värillä mä pistän kaakelien saumat? Kun tuo on tuommoista pientä ruutua, haluisin suht huomaamattoman värin... Kattelin Prismassa saumausaineitten värikarttaa, ni arvatkaa vaan oliks... TURKOOSIA?!  [:-I]

Entäpä jos laittais sinisen/vaal.sinisen/siniharmaan . Ota laattaa mukaan ja sitten niiden tikkujen avulla näet mikä väri sopii yhteen

Ai onks semmosia tikkujakin? Kiitti vinkistä! Siellä ne värit oli vaan rivissä pahvilla, peukalonpään kokoiset nappulat. Vaaleenvihreetä, -sinistä, ja -siniharmaata. Ne, jotka jotakuinkin voisivat sopia...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #92 : 26.10.10 - klo:19:29 »

Olin kaksi tuntia lietsussa ja kun tulin kotiin, oli vastassa tämmösiä sateenkaaria. Tää kai on värinäkötesti, keltasia ja vihreitä putkia.

... [:-I]

[:-DD]

Sanoin naisellisesti remppamiehelle: "Nättejä."

:-)) (eiks se oo pääasia?)

p.s. Otin kymmenen kuvaa (laajemmaltakin alueelta), yhdessä toimi salama. :/ Joku vika on, ehkä kameran säädöissä, en tiä, mut en siihen aio perehtyäkään just nyt. Ei jaksa.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #93 : 26.10.10 - klo:21:05 »

Ai keltasia ja vihreitä......................?????? -Min oon värisokee  :-O :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #94 : 26.10.10 - klo:22:13 »

[:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #95 : 27.10.10 - klo:11:30 »

Samaa värisokeutta poden minäkin, kuten Mesis potee. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #96 : 29.10.10 - klo:19:40 »

Kauniin värisiä putkia... Siis ei kel..vihr, vaan pun-sin. :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras
« Vastaus #97 : 31.10.10 - klo:13:29 »

Vaihei.
Ikävä kyllä mun salama ei toimi kuin satunnaisesti, joten taas on tyytyminen "tunnelmakuviin".

Oon saanut rakennusmestarin piirtämään kylppärin sitä lupaa varten, kävi tänään. Hyvältä sanoi kaiken näyttävän. [:-)]

Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 31.10.10 - klo:13:31 »

Hienoa, että rakennusmestari piirtää kylpyhuoneen  [:-)]
Ikäviä tuollaiset yllätykset kesken kaiken.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #99 : 31.10.10 - klo:14:47 »

Joo, siinä täytyy olla pätevä henkilö, joka piirustaa. Vähintään rakennusmestari. [:-)] Eiköhän tämä tästä ihan hyvin suju. Hän näki omin silmin kaiken, mitä on tehty, ei ole valettu esim. lattiaa umpeen, jolloin hän ei ois nähnyt mitä siellä on. Näitä tehdään kuulemma jälkikäteenkin, kun ihmiset ei tiedä, että tämmöiseen-kin tarttetaan lupa.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #100 : 31.10.10 - klo:14:51 »

Remontti senkun edistyy  [:-)] [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #101 : 31.10.10 - klo:21:26 »

Joo, siinä täytyy olla pätevä henkilö, joka piirustaa. Vähintään rakennusmestari. [:-)] Eiköhän tämä tästä ihan hyvin suju. Hän näki omin silmin kaiken, mitä on tehty, ei ole valettu esim. lattiaa umpeen, jolloin hän ei ois nähnyt mitä siellä on. Näitä tehdään kuulemma jälkikäteenkin, kun ihmiset ei tiedä, että tämmöiseen-kin tarttetaan lupa.
Noo, ei siihen tartte mikään rkmestari olla. Mä piirsin ite tähän meidän taloremppaan piirustukset. Pikkasen riieltiin mm. sisäportaista, olis pitäny tehä portaat ilman tasannetta vintille, mut mä olin jo tehny ne  :-)), eli jäi purkamatta.
Lattian kans sitten puljattiinkin ihan perusteellisesti. Lattia oli jo valmis, hieno lämmin puulattia, ei muuta ku revi pois ja kaiva kuivat kutterinpurut veks ja tee kylmä, vetoinen rossipohja... joopa joo. Susi siitä tuli, kahteen kertaan "nostettiin" lattia ylös ja loppujen lopuksi lattialankut meni pilalle parin neliön alalta. Muuten meni melko kivasti.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #102 : 02.11.10 - klo:20:40 »

Hyvällä alulla on Susun kylppäriremppa! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras
« Vastaus #103 : 03.11.10 - klo:07:24 »

Eilen hajettiin kylppäriin lattia 25 eurolla. Mua onnisti näiden kaakelien kanssa, siis hinnassa, eikä tarttennu yhtään tinkiä siitä miellyttääkö ne minua. Ihan oukkidoukki kaakelit löytyi. [:-)] Lattiakaakelit 5€/neliö.

Juurikorvessa on tämmönen aivan käsittämätön kauppa:
http://www.firomet.fi/
Sieltä löytyi lattia. Vaikka alunperin menin sinne etsimään lavuaareja, vessanpönttöjä ja kylpyammeita.

Tuota valokuvaa kun jatkaisi oikealle päin, alue sen kun jatkuu ja jatkuu, hehtaaritolkulla romua taivasalla. :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #104 : 03.11.10 - klo:07:32 »

213€ kylppärin kaikki kaakelit + lavuaari (uusi). :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.316 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.