Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvareportaasia kylppäriremontista  (Luettu 5798 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Kuvareportaasia kylppäriremontista
« Vastaus #300 : 24.07.11 - klo:09:50 »

Pyrishän sen mun diagnoosin keksi: Olen turkoosinarkoosissa. [:-DD]

Mulla oli eilen Prismassa 15 min. aikaa ennen sulkemista, juoksin tukkaputkella, tarkoitus oli vaan napata kylpyvaahto ja tuo saippua-astia (siis miksikä noita virallisesti sanotaan???) Noh, ohimennessä siellä sitte tarttui matkaan vessan matto, väreihin sopiva pyyhe, tuo pumppusaippua, kun SE OLI NIIN IHANAN TURKOOSI [:-DD] , tuo saippuakuppi ja samaa sarjaa oleva hammasmuki. :-))

Kotiin pyöräillessä olin huolissani, onko mun hammasharja sopivan värinen mun vessaan... [:-I] [:-DD] [:-DDD] Oli se. :-)) Seraavaksi kai ostettava oikean värinen hammastahnatuubi, nykyinen oi sovi ollenkaan... [NUT] :-))

Niin, kylpyvaahtoa en löytänyt. [:-DD]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #301 : 24.07.11 - klo:09:53 »

Onpas tosi kaunis sun kylppäri!  Kun katselee niitä alkupään kuvia, niin ei voi muuta kun ihmetellä, kyllä ammattimiehet osaa!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #302 : 24.07.11 - klo:09:54 »

Tiina, jos kaakeloida aiot vessassa, ni kannattaa alkaa hyvissä ajoin etsiä sitä turkoosia. Ei niitä meinaa löytää mistään!! Kysyin yhdeltä myyjältä miksei missään oo turkoosia, ni vastas: "Sillä ei ole kysyntää."

:-O Höh!

Turkoosihan on Paras Mahdollinen Väri Kylppäriin !!! Kysykää vaikka multa! [:-DD]

Yks tuttavani Kotkassa halusi kans ehdottomasti turkoosia, ni Hesaan piti ajaa, että sai.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #303 : 24.07.11 - klo:09:55 »

Onpas tosi kaunis sun kylppäri!  Kun katselee niitä alkupään kuvia, niin ei voi muuta kun ihmetellä, kyllä ammattimiehet osaa!

No ei ne muuten, mut sit, jos niillä on hyvä pomo...  [:-DD]  (Kuten mese tuolla veisteli...)
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #304 : 24.07.11 - klo:10:02 »

Mä olin eilen illalla NIIN nipo värien kanssa, että mun piti valokuvausta varten ottaa vessapaperirulla pois telineestä, koska se oli väärän värinen. [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #305 : 24.07.11 - klo:10:11 »

[:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #306 : 24.07.11 - klo:11:15 »

Mä olin eilen illalla NIIN nipo värien kanssa, että mun piti valokuvausta varten ottaa vessapaperirulla pois telineestä, koska se oli väärän värinen. [:-DD]
:-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #307 : 24.07.11 - klo:11:43 »

Turkoosi, syaaninsininen Kaipaava, ikävöivä, tunteellinen, viileä, selkeä, vastaanottava - siinä muutama sana, joka kuvaa turkoosia. Väri sopii keskushermoston vahvistamiseen. Se myös rauhoittaa kurkkua ja rintaa sekä antaa voimaa. Turkoosin olemus on oivallinen apu aroille ihmisille, jotka kärsivät ujoudesta. Turkoosi auttaa tulemaan ulos kuoresta ja kutsuu muita luokseen. Turkoosin sanotaan myös auttavan keskusteluyhteyden luomisessa, niinpä väriä näkyy paljon esim. kylpylöissä ja uimahalleissa.

Hyvä valinta turkoosi  [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

• Vieras
« Vastaus #308 : 24.07.11 - klo:11:56 »

Kiitos telkkinen! Tuopa oli oiva analyysi! [:-)] Mä kyllä niin rakastan turkoosia. Mielestäni se on henkinen väri. [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #309 : 25.07.11 - klo:13:32 »

Tiina, jos kaakeloida aiot vessassa, ni kannattaa alkaa hyvissä ajoin etsiä sitä turkoosia. Ei niitä meinaa löytää mistään!! Kysyin yhdeltä myyjältä miksei missään oo turkoosia, ni vastas: "Sillä ei ole kysyntää."

:-O Höh!

Turkoosihan on Paras Mahdollinen Väri Kylppäriin !!! Kysykää vaikka multa! [:-DD]

Yks tuttavani Kotkassa halusi kans ehdottomasti turkoosia, ni Hesaan piti ajaa, että sai.

Kylppäriin meillä tehdään nyt vain sellainen pieni ehostus, elikkäs seinät maalataan.  Vanhat kaakelit saapi vielä jäädä paikalleen, kylppärissä siis seinien yläosa on maalattu ja alaosa kaakeloitu. Sitten vasta kun putkiremontti jonkun vuoden päästä tehdään koko taloon, niin sitten tulee kylppäristäkin hieno. Nyt siellä on vielä vanha ammekin josta halutaan sitten eroon ja suihkukaappi tulee tilalle.
Ajattelin lähinnä tuota turkoosia just sellaiseksi sisustusväriksi pyyhkeisiin yms. rekvisiittaan.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #310 : 25.07.11 - klo:16:31 »

Minusta myös turkoosi/sinininen sopii äärettömän hyvin pesuhuoneen tai kylppärin väriksi.
Tuo mieleen meren raikkauden....
Jospa itselläkin joskus olisi.  [:-)]
Kyllä Susun remontointi on ollut kaiken vaivan arvoinen.
Nyt on lupa nauttia !  [KIPPIS]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #311 : 25.07.11 - klo:17:55 »

Hieno on [:-)]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #312 : 25.07.11 - klo:18:33 »

Hieno siitä tuli  [:-)]!
Siinä yhdistyy suolaisen meriveden loiskeet ja tuulen raikkaus.
Mä katsoin kuvaa kaksi kertaa, että meinaakos se Sus pärjätä ilman vessapaperia. Mutta selvishän se, ettei ollut oikeaa väriä. Kait niitä sinivihreitä rulliakin on myytävänä, luulisin.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #313 : 25.07.11 - klo:19:02 »

Kiitos teille kaikille kommenteista!

Tonne sopii ihan hyvin valkoinen vessapaperi, vaan kun mää en semmosia valkaistuja harrasta. :-)) Mut jos niinku vieraskoreutta ostais pari valkoista rullaa, joita ei siis käytetä, vaan pistetään valokuvaushetkellä ja vieraiden (mulla kun käy niin paljon vieraita [:-DD] ) ajaksi telineeseen komeilemaan. [:-DD]

Minustakin turkoosissa värissä ilmenee veden elementti. [:-)]
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #314 : 25.07.11 - klo:20:55 »

Hieno kylppäri on Susulla  [:-)] Surffaappas netissä Sus, sieltä saa tilattua vaikka minkälaista wc-paperia  :-)) jopa taalan kuvina  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Sivu luotiin 0.119 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.