Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.10.2010 perjantai, vaikka onkin lauantai  (Luettu 786 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: 9.10.2010 perjantai, vaikka onkin lauantai
« Vastaus #45 : 09.10.10 - klo:20:40 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Täällä oli sitten pilvistä koko päivän ja tuuli hieman tyyntyi päivän aikana.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +9,4 astetta ja nyt +6,5 astetta.

Jaahas, täällä ollaan iltapalalla nyt ja hetken aikaa viestien lukemista. :)
Juu, kyllä lauantai ilta sopii hyvin rentoutukselle.  [KIPPIS]  :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #46 : 09.10.10 - klo:20:43 »

Ehtoota.  [:-)]
Paranemisia kaikille pönttölän polvivaivaisille  [:1] ja muita vaivoja poteville.  [:1]

Tänään olikin ihan mukava päivä kaikinpuolin  [:-)] ja kaikenlaisia mukavia tipusia tuli pyörälenkin aikana bongattua  [:-DD]
Saunassa tulet ja kohta sinne lämmittelemään ja hikoilemaan.  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 09.10.10 - klo:21:02 »

Anniinalle mukavan rauhallista iltaa ja jopa yötä!  [KIPPIS]

Kiitos  :-)) Otso kyllä kävelee tuossa vieressä. Ei se sitten nukahtanutkaan. Kohta uusi yritys.

Otso muuten käveli tänään ensimmäistä kertaa ulkona  [:-)] Ei kyllä kovin pitkää matkaa, mutta käveli kuitenkin. Sisätiloissa ei voi enää kävelystä puhua vaan juoksusta  [:67] Käytiin katsomassa tuossa lähellä paikallisia hanhia ja kanahaukka lennätti ne ilmaan. Otso katseli aivan innoissaan ylilentäviä ja kaakattavia hanhia. Kerran aikaisemmin on seurannut vierestä lentänyttä joutsenparia, mutta muuten ei vielä ole oikeen noteerannut lintuja.
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 09.10.10 - klo:21:12 »

Kaija hei! Ei KUVA-aiheista kilpailua polvista! Semmonen vain, jossa parhaat kertomukset muuten.. Mulla olis kyllä röntgenkuvat tuossa vieressä polvistani, hienot  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 9.10.2010 lauantai
« Vastaus #49 : 09.10.10 - klo:21:16 »

Kaija hei! Ei KUVA-aiheista kilpailua polvista! Semmonen vain, jossa parhaat kertomukset muuten.. Mulla olis kyllä röntgenkuvat tuossa vieressä polvistani, hienot  :-))

Mulla ei ole itsellä niitä röntgenkuvia, mutta olen kyllä varma, että mun polvi, pullottavine suonikohjuineen, joista Pasikin jo totesi, että kannattaisi varmaan hoitaa pois, pärjäisi hyvin "Karsein polvi"-kisassa!  [:63] [:48]
« Viimeksi muokattu: 09.10.10 - klo:22:57 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #50 : 09.10.10 - klo:21:26 »

Meillä on tänään tapahtunut ihmeitä!!!

Sekä pihalla että täällä sisällä. Pihatapahtumista laitan toisen ketjun, koska joku voipi voida huonosti....

Mun täytyi mennä ostamaan aurinkolasit, että pystyn täällä kotona olemaan.
Aamulla nimittäin saapui kaksi herrasmiestä paikalle.... no, ei se vielä vanhan rouvan näköä häikäissyt, mutta sitten....

Keväästä lähtien olen kärvistellyt olemattomilla valoilla, keittiössä on liian himmeä, eteisessä ei pala lainkaan, työhuoneessa sama, ei mitään tuikkua, makuuhuoneessa vain yövalaisin, kirjastohuoneessa lamppu kokonaan pois uuden kaapin tieltä, vanha tunnelmavalaisin sökönä

Mutta nyt, näiden herrojen käynnin jälkeen meillä on valoa niin, että silmiä häikäisee.
Pitääköhän noita valoja aina välillä sammuttaa vai voiko niiden antaa palaa vain ihan huvikseen??? :-O
Että kestääköhän ne kuinka kauan nuo valot vai voipiko tässä aivan valaistuneena oleskella ja ihmetellä tätä kirkkautta?
Ainakin muutaman päivän aion nauttia tästä - istun vuorotellen kussakin huoneessa, sytytän valot ja ihmettelen että kuinkas täällä näin hyvin näkeekin!
 [:-DD] [:-DD]

Muuten, se tunnelmavalaisin.....
Ihan hävettää..... mun mielestä se oli selvästi aivan rikki ja loppu. Sitten herra sähkömies otti siitä hehkulampun, näytti minulle ja sanoi: tämä on rikki!
Vaihtoi siihen uuden ja se toimii jälleen!
Mutta asia on niin, että pelkään aivan hirvittävästi noita vanhoja lamppuja. Minun mielestäni ne kyttäävät koko ajan vaan antaakseen kauhean sähköiskun, jos yritän niihin uutta lamppua vaihtaa.
Nyt on sitten uusi ja valoa riittää! [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #51 : 09.10.10 - klo:22:05 »

Mulla olis röntgenkuvat polvista vuodelta 1996 ja 2010 kisaan  ... :D
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 09.10.10 - klo:22:14 »

Mullakin ois, vaan pengoin kaikki mahdolliset paikat vaan ei tulleet kuvat vastaan mistään. Oisin laittanut sirot lumpioni näytille kulumien kera :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 9.10.2010 lauantai
« Vastaus #53 : 09.10.10 - klo:22:21 »

Mullakin ois, vaan pengoin kaikki mahdolliset paikat vaan ei tulleet kuvat vastaan mistään. Oisin laittanut sirot lumpioni näytille kulumien kera :-))

Mulla oli joskus toooosi kauan sitten nuori poikaystävä armeijan harmaissa Säkylän Huovinrinteellä. Se valitti, kun kaikilla muilla on tyttöystävän kuva mukana... mä sitten lähetin sille kuvan: tosi iso röntgenkuva mun hampaista!  [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 09.10.10 - klo:22:57 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #54 : 09.10.10 - klo:23:00 »

Rouva Hömötiaiselta mukavaa kerrontaa "valo herrojen" vierailusta  :-))  hienoa, kun saivat valaistuksen kuntoon [:-)]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #55 : 09.10.10 - klo:23:39 »

.  .  .  .  .  .  .  .  .   
Onko Muru teillä uusi lintu? Tuskin Onnista puhuit tuossa irokeesijutussa.

Juu, ei Onnista vaikka sillä aikas irokeesit onkin. Vaan siitä pienestä talitiaisen poikasesta joka haluaa olla kuin Peter Pan. Ei kasva isoksi koskaan.
Hissukseen vaihtaa poikas asuaan aikuisen tirpan sulkiin. Ja sillä on nykyään päähän kasvanut keskelle mustat höyhenet kuin irokeesin tukka. On niin hassun näköinen. Toivottavasti vaan saa pian kunnon untuvat ja sulat että tarkenee.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.