Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 22.10.2010  (Luettu 831 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 22.10.2010
« Vastaus #15 : 22.10.10 - klo:11:04 »

[:-I] [:´((] [:´((] [:-(] [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 22.10.10 - klo:11:05 »

[:-DD]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 22.10.10 - klo:11:09 »

Marlelle tsemppiä, asian sulatteleminen ja siihen sopeutuminen vie varmasti aikansa.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 22.10.10 - klo:11:21 »

Marlelle  [:1]

Voi kun Linda-koira toipuisi äkkiä. Se on niin kurjaa, kun lemmikillä on jotain hullusti.

Meillä on täällä tallin kattoremppa meneillään ja minä häärin kyökin puolella (Ääääk! En yhtään tykkää.)

Mutta siitä huolimatta mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 22.10.10 - klo:11:53 »

Heissan,

Tehtiin pitkä aamulenkki. Koskikarat tulee keskimäärin 22.10, minun nimipäivänä, tuohon meidän joelle,
niin piti käydä katsastamassa aamulenkillä joen toinen puoli ja iltalenkillä sitten toinen. Ei löytynyt karaa ainakaan vielä aamulla.

Kunhan Otso nukahtaa, on ohjelmassa tavaroiden paikalleen järjestelyä.
Sitä on turha tehdä aikaisemmin, kun Otso vetää ne kaikki lattialle heti uudestaan  :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #21 : 22.10.10 - klo:12:08 »

Sitä on turha tehdä aikaisemmin, kun Otso vetää ne kaikki lattialle heti uudestaan  :-))

Riittää puuhaa sitten taas Otsolle päikkäreiden jälkeen kun järjestää kaiken takaisin haluamaansa järjestykseen.   :-))

Itselläni kaksi poikaa joten kokemusta on ja muistan sentään vielä nuokin ajat.  :-)) :-))
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 22.10.10 - klo:12:25 »

[:44] Mielenaurinkoista perjantaita, viikon parasta päivää kaikille!  [:44]

TENAVAT TERÄVINÄ

Poikamme Miikka (4v) ojensi isäänsä,
kun tämä erehtyi moittimaan erästä
tv-esiintyjää tyhmäksi: "Ei saa sanoa
toista tyhmäksi ellei itse ole!"
-Hannele

Aleksi oli mummulassa. Katselimme ja
kuuntelimme Matin ja Tepon konserttia
tv:stä. Vuorossa oli vauhdikas laulu:
"Kaiken takana on nainen". Pappa kyseli,
mitä mieltä Aleksi oli asiasta. Onko
tosiaan kaiken takana nainen? Poika
mietti hetken ja tuumi lopuksi:
"En siitä oikein tiedä, mutta meidän
äidin takana on ainakin mun lompakko."
-Sirkka-mummu

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 22.10.10 - klo:12:30 »

Riittää puuhaa sitten taas Otsolle päikkäreiden jälkeen kun järjestää kaiken takaisin haluamaansa järjestykseen.   :-))
Itselläni kaksi poikaa joten kokemusta on ja muistan sentään vielä nuokin ajat.  :-)) :-))

Kuten jo aikaisemmin kerroin, mulla kävi pari päivää sitten pari nuorta miestä vanhempineen kylässä.

Vanhempi pojista, vajaa nelivuotias järjesteli mun "kotitoimistoani" uuteen uskoon. Siinä vaiheessa kun hän oli löytänyt nitojan ja kamerapiuhan ja yritti sovitella niitä yhteen, huomautin ihan nätisti, että ei onnistu.  [:-I] :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #24 : 22.10.10 - klo:12:35 »

Kuten jo aikaisemmin kerroin, mulla kävi pari päivää sitten pari nuorta miestä vanhempineen kylässä.

Vanhempi pojista, vajaa nelivuotias järjesteli mun "kotitoimistoani" uuteen uskoon. Siinä vaiheessa kun hän oli löytänyt nitojan ja kamerapiuhan ja yritti sovitella niitä yhteen, huomautin ihan nätisti, että ei onnistu.  [:-I] :-))

[:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 22.10.10 - klo:12:49 »

Moikkelis!
Onnea Marlelle!  [:5] Ymmärrän tunteesi.  Olet kuitenkin ansainnut etuuden, niin nauti siitä. [:-)]
Toisaalta on hyvä, että päätös on väliaikainen.  Jos tilanne muuttuu, niin pääset takaisin työelämään kiinni.
Aurinkoa päiväänne.  [:-)]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 22.10.10 - klo:12:58 »

Perjantain kesksipäivää  [:-)]
Työterveystarkastuksessa käväisty heti aamutuimaan. Tosin käväisy kesti puolitoista tuntia, että oli ihan perusteellinen sellainen [:-)]  Vielä tuli uusi aika verikokeisiin ja fysioterapeutille ja sitten kaiken tämän jälkeen vielä lääkärille. Enpä muista kolmenkymmenen vuoden aikaisesa työurassani näin perusteellisessa tarkastuksessa käyneeni ikuna  [:-)]
Viikonlopun ruokaostokset tuli hoidettua myös samalla.  [:-)] Aamulla keli oli -6 pakkasella ja kaunis kuutamo. Nyt aurinko kadonnut pilviverhon taakse, joten tiedossa varmaankin räntää  [:-I] Suppiksia täyty käydä katsastamassa viikonlopun aikana joko olisivat keräyskokoisia  [:-)]
Marlelle onnittelut tk-päätöksestä [:5] Iipan Lindalle toivotaan myös paranemista  [:-)]
Pirtsakkaa perjantakia ja mukavaa alkavaa viikonloppua kaikillensa  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 22.10.10 - klo:12:59 »

O ou  :-)) Otso on varmaan keksinyt jotain äidin päänmenoksi tähän tietokoneeseenkin. Kun kirjoitan täällä pöntöllä viestiä, pomppii tuo viestiin kirjoitettava teksti edes takaisin. Ei pysty lukemaan samalla. Lisäksi, kun painan entteriä, niin rivi ei vaihdu vaan se tekee vain välilyönnin. Muualla (facebook, word ym.) tätä ei kyllä ilmeisesti ole vielä tapahtunut.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 22.10.10 - klo:13:08 »

Siihen pomppimisen korjaamiseen on olemassa yhteensopivuusnäkymä. Tuolla näytön yläreunassa oleva paperin kuva, joka on keskeltä halki.  [:-)] Tämä toiminto IE-selaimessa.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 22.10.10 - klo:13:11 »

Nyt varmaan saan kaikkien vihat päälleni, mutta kommentoin tuohon sen verran, että tykkään kyllä lapsista, mutta en tykkää sellaisista vanhemmista, jotka antavat lastensa kulkea, katsoa ja koskea joka paikkaan. Availla kaappeja, ottaa ja leikkiä koriste-esineillä ym. Nimim. "Kokemusta on"
Koitan kyllä parhaani mukaan nostella korkealle kaikki irtotavarat, mutta kaikkia kukkiakaan en saa nosteltua pois lattioilta.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.