Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Launtai 23.10.2010  (Luettu 614 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #15 : 23.10.10 - klo:11:29 »

Silitin muutaman tyynyliinan ja keittiöpyyhkeen. Tuplapussilakanan silitys sen sijaan alkoi tympiä ja lopetin kesken  [:-DD]
Miksei silityslauta voi olla parisängyn kokoinen?

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 23.10.10 - klo:11:29 »

Moi kaikille!

Jahas,jospas alkaisi kohta "pakkeloimaan" noita kurttuja piiloon ja sitten valmistautua ottamaan sukua vastaan tuonne yhteen ravinteliin  :-)) :-))
Vähän kyllä jänskättää mutta eiköhän se siitä.... [:-P] [:-P]
Kukaan ei kyllä varmaan laula mulle sitä Kolmekymppistä.... [:-(] [:-(]

Eli tänään on sitten viralliset juhlat? Nauti tästä päivästä!  [:-)] [:-)] [:-)]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 23.10.10 - klo:11:32 »

Aurinkoista lauantaipäivää.Ihanan kirkas keli.Pikku pakkanen piristää, siis mukava
lenkkeilykeli.
Aamu lenkki taas kulki jostain syystä rantaan.Pikkupokkari tälläkertaa mukana, ja
muutaman "huonon" kuvan taas sain napattua.Tässä sellainen..linnut aika kaakana [:-I]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 23.10.10 - klo:11:54 »

Jahas,jospas alkaisi kohta "pakkeloimaan" noita kurttuja piiloon ja sitten valmistautua ottamaan sukua vastaan tuonne yhteen ravinteliin  :-)) :-))
Vähän kyllä jänskättää mutta eiköhän se siitä.... [:-P] [:-P]
Kukaan ei kyllä varmaan laula mulle sitä Kolmekymppistä.... [:-(] [:-(]

Ne laulaa sen sulle kaks kertaa.

[:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 23.10.10 - klo:12:12 »

Huomenta.
Aaah, ihanaa, lunta on kaikkialla.  [:34]
Tässähän pääsee ihan piskuisiin lumitöihin - partsille!  [:-)]
Vaikka liian vähiin jäi yöunet, niin on ihan pirtee olo.  Kiitos lumen tuomalle valoisuudelle.
Punikselle kivaa yhdessäoloa sukulaisten kanssa.  [KIPPIS]  Varmasti tulee mukava päivä teille.
Mukavaa päivää  myös kaikille pönttöläisille.  [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #20 : 23.10.10 - klo:12:26 »

Meinasin sanoa huomenta, mutta iltapäiväähän se jo taitaa pukata. Eilen oli työpaikan kehittämispäivä ja käytiin sen jälkeen syömässä. Pitäpä kehua että syömäni karitsanniska dijonkastikkeessa oli mielettömän hyvää!!!

Tänään olisi taloyhtiön pihatalkoot, mutta ne skippaan tänäkin vuonna... hyvänä tekosyynä iltavuoro töissä.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 23.10.10 - klo:13:06 »

Täällä on tosi kaunis ilma. Aurinko paistaa ja maa keltaisi lehmuksenlehtiä täynnä, toista on Jyväskylässä:

Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #22 : 23.10.10 - klo:13:07 »

Huomenta!
Kylläpä on kova tuuli pihalla. Toivottavasti tallinkatonkorjaajat eivät tipu tuulella alas.

Meillä on koneen keskusyksikkö (vai millä nimellä tuota mahdetaan kutsua) on alkanut pitää kummaa ääntä. Sellainen nouseva ja laskeva surina. Mahtaakohan se pimahtaa??? Mitähän sille tekisi?

Hyvää lauantaipäivää jokaiselle!

Oletko imuroinut sitä säännöllisesti? Tai kai se pitäisi sillä paineilmalla putsata aina silloin tällöin. Voi olla että pöly peittää komponentteja ja liikaa kuumenevat ja siksi tuuletin huutaa. Voi tosin olla jo muutenkin "väsynyt" .
Minulle oli yllätys miten valtavasti se pölyä sisuskaluihinsa kerää. Sähköinen pölymagneetti  [:-DD]

.
No niin, koko ketju luettu ja jatkankin tähän.
Punikselle arvokasta juhlaa suvun keralla  [:-)]
Meillä on ihana syyspäivä. Lumesta ei tietoakaan. Viileä, erittäin kova myrskytuuli (melkein) kun meinasi torikahvion teltankin väkisin muualle viedä vaikka oli kiinnitetty betoniin valettuihin lenkkeihin.
Mutta kun oli oikea vaatetus, nautittiin koko kolmikko aamulenkistä.

Vaahteranlehdet saavat kököttää (märkänä haravoidut kasat) tai liidellä iloisesti ympäriinsä pihassa tuossa tuulessa. Nauttikoot mokomat  [:-DD]

« Viimeksi muokattu: 23.10.10 - klo:13:16 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 23.10.10 - klo:13:15 »

Meillä on koneen keskusyksikkö (vai millä nimellä tuota mahdetaan kutsua) on alkanut pitää kummaa ääntä. Sellainen nouseva ja laskeva surina. Mahtaakohan se pimahtaa??? Mitähän sille tekisi?

Oletko imuroinut sitä säännöllisesti? Tai kai se pitäisi sillä paineilmalla putsata aina silloin tällöin. Voi olla että pöly peittää komponentteja ja liikaa kuumenevat ja siksi tuuletin huutaa. Voi tosin olla jo muutenkin "väsynyt" .
Minulle oli yllätys miten valtavasti se pölyä sisuskaluihinsa kerää. Sähköinen pölymagneetti  [:-DD]

Onhan sulla Mesis kaikki kuvat ja tärkeät tiedostot kopsattuna jonnekin muualle? Jos ei ole, niin nyt kannattaa tehdä se ja nopeasti! Voi olla, että jonain aamuna kone ei enää herääkään ja sitten onkin vaikeampi saada sieltä pelastettua mitään!  [:-(]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : 23.10.10 - klo:13:24 »

Punarinnalle http://www.youtube.com/watch?v=YsIJHAbI-l8

[:48] [:51] [:52] [:48] [:51] [:52] [:48] [:51] [:52] [:48] [:51] [:52] [:48] [:51] [:52] [:48] [:51] [:52]                           [:47] [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 23.10.10 - klo:14:08 »

Kaija, kuvat ovat kaikki muistikortilla, että ei hätää. Tärkeät tiedostot-----mitähän meillä olisi niin tärkeitä, että pitäisi kopsata. En nyt yhtäkkiä osaa ajatella.

Muru sanoi:"Oletko imuroinut sitä säännöllisesti? Tai kai se pitäisi sillä paineilmalla putsata aina silloin tällöin. Voi olla että pöly peittää komponentteja ja liikaa kuumenevat ja siksi tuuletin huutaa. Voi tosin olla jo muutenkin "väsynyt" .
Minulle oli yllätys miten valtavasti se pölyä sisuskaluihinsa kerää. Sähköinen pölymagneetti"
- [:17] En oo imuroinut, mutta jos tänä iltana sitten imuroisi  [:-)]

Punikselle hauskaa iltaa!

Telkkiseltä tosi kaunis kuva  [:-)]

Kaija, minä en silitä laisinkaan lakanoita ja pussilakanoita. Oion ne suoraksi ja käärin piukkaan kääröön äidin opettamalla tavalla, -ja kelpaa. Ne ovat kuitenkin eka yön jälkeen rypyssä.  [:-)]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantai 23.10.2010
« Vastaus #26 : 23.10.10 - klo:14:12 »

Kaija, minä en silitä laisinkaan lakanoita ja pussilakanoita. Oion ne suoraksi ja käärin piukkaan kääröön äidin opettamalla tavalla, -ja kelpaa. Ne ovat kuitenkin eka yön jälkeen rypyssä.  [:-)]

No enhän minäkään yleensä, mutta nyt melkein tein sen. Tyynyliinat silitin!
Yleensä mä en koskaan silitä yhtään mitään, mutta joskus iskee viiraus. Just noiden keittiöpyyhkeiden kanssa. Eikös siinä olisi jo perustetta hankkia sellainen höyrysilityskeskus, jossa on johdoton silitysrauta?  :-))

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 23.10.10 - klo:14:54 »

Täällä ilmoittautuu myös yksi, joka ei silitä koskaan mitään  [:-DD]
Noh, joskus jonkun kauluspaidan, mutta niin harvoin sellaisia käytetään, ettei edes kerran vuodessa.

Kaikkee koirat keksii... Aidalta poistettiin yli kuukausi sitten tikit haavasta. Äsken seurasin, kun se nuoli haavakohtaa ja menin tutkimaan, niin sehän on nuollut siihen jo pienen reiän  :-O Mikähän sillä viiraa  [NUT] Mitään erityistä, kuten sulamattomia tikkejä tms. siinä ei näy. Pikkusen oli tullut verta, joten putsasin sen ja laitoin kaulurin päähän. Jospa se parissa päivässä parantuisi. Saa kyllä olla kauluri päässä sen aikaa, kun ei taas uskonut ollenkaan, kun kielsin nuolemasta sitä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 23.10.10 - klo:15:08 »

Täällä ilmoittautuu myös yksi, joka ei silitä koskaan mitään  [:-DD]
Noh, joskus jonkun kauluspaidan, mutta niin harvoin sellaisia käytetään, ettei edes kerran vuodessa.

Mä olen niin kelvoton vaimokin, että Pasi joutuu itse silittämään paitansa  [8-)]
Olen mä tosin joskus mennyt siihen viereen neuvomaan  [RULES] [:-DDD]

Pasi ottaa asian ihan hyvin, mutta exä oli joskus kiukkuinen ja selitti, että JOS hän olisi Bangladeshissä, hänen siskonsa silittäisivät hähen paitansa. Siellä kun se homma kuuluu naisille. Kuinkas ollakaan, yhdellä Bangladeshin matkalla sen aikuinen pikkuVELI silitti mun paidan. Ja ihan pyytämättä!  :-))

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 23.10.10 - klo:15:11 »

Pasi ottaa asian ihan hyvin, mutta exä oli joskus kiukkuinen ja selitti, että JOS hän olisi Bangladeshissä, hänen siskonsa silittäisivät hähen paitansa. Siellä kun se homma kuuluu naisille. Kuinkas ollakaan, yhdellä Bangladeshin matkalla sen aikuinen pikkuVELI silitti mun paidan. Ja ihan pyytämättä!  :-))

[:-DD]
Tasa-arvo kunniaan  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.339 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.