Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: KESKIVIIKKO 27.10.2010  (Luettu 588 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: KESKIVIIKKO 27.10.2010
« Vastaus #30 : 27.10.10 - klo:16:22 »

Kohta tulee Ajankohtaisen kakkosen kuvaaja ja toimittaja meille  [:67]
Vielä en ole suostunut haastattelua antamaan, mutta kyllä taidan joutua, koska olen luvannut ne kuvaamaan meille.

Mä en kerkii töissä pönttöillä ja olen pihalla kuin lumiukko. Mikä juttu tää on ja koska pitää katsoa Ajankohtaista Kakkosta ja ihanko totta sä päästit ne kotiisi? Olitko ehtinyt siivota?  :-O

Ei täällä kauhea kaaos sentään ollut  [:-DD] Kyllä ne eilen jo kyseli, että saako tulla, niin vähän kerkesi valmistautua. Ne teki juttua näistä meidän taajaman metsätuhoista (myrskyt ja sen jälkeen metsäyhtiöt). Vähän lintujuttuja juteltiin ja sitten ihan tästä meidän uudesta maisemasta. Otson tietysti halusivat vääntyilemään syliin  :-)) Tulee kuulemma ensi tiistaina ulos, jos ei mitään katastrofia tapahdu, joka vie koko ohjelman.

Ahaa, sellainen juttu! Mistä ne sut siihen bongasi?  [:-)]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 27.10.10 - klo:16:28 »

Täytyypä muistaa katsoa ensi tiistain Ajankohtainen kakkonen.
Varmaan ihan hyvin haastattelu meni. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 27.10.10 - klo:17:09 »

Ahaa, sellainen juttu! Mistä ne sut siihen bongasi?  [:-)]

Oon joutunut olemaan asiasta täällä paikallismediassa lintutieteellisen yhdistyksen puheenjohtajana jonkin verran esillä, niin siitä. Ja niillä oli yksi toinen lintuharrastaja/luonnonsuojelija haastateltavana ja kierrättämässä paikkoja täällä. Hän on meidän hyvä ystävä, niin siitä varmaan myöskin.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #33 : 27.10.10 - klo:18:02 »

Mulla oli poikkeuksellinen aamu, en käynyt pöntöllä. Isäntäkin lähti reissuun ja oli pakko käyttää aikaa koiran lenkittämiseen ja vauhdilla töihin. Netti olikin poikki kun tulin kotiin ja vasta nyt pelaa taas.
Se on nyt että pimeellä lähtee ja pimeellä melki tulee.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 27.10.10 - klo:19:02 »

Se on nyt että pimeellä lähtee ja pimeellä melki tulee.

Eikä kotia juurikaan päivänvalossa nää, kuin viikonloppuisin. Se on sitä työläisen elämää.  [:-(]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #35 : 27.10.10 - klo:19:17 »

Hellou, tuli käytyä moikkaamassa siskoa ja kummipoikia ja sitten mentiin äidin luo opettamaan hänelle tiekoneen ja netin käyttöä  :-))  Ihan hyvin oli päässyt alkuun mutta joitain ihan perusjuttuja sitten opeteltiin.
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #36 : 27.10.10 - klo:19:52 »

Hyvää keskeistä viikkoa keskimaasta  :-)) Nyt täytyy laitta puhelimeen muistutus, että vois kattoo julkkis-Anniinaa Otson kanssa Tv:stä  [;-)]
Täälläkin hulinaa piisaa. Aamusta työkkäriin, kotiin ja kaverin kaksoset hoitoon, tytöt kotiinsa ja sit jo kouluttamaan agiliitoa  [:-)] Puuhakas päivä ja kiva sellainen.
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 27.10.10 - klo:20:16 »

Hellou, tuli käytyä moikkaamassa siskoa ja kummipoikia ja sitten mentiin äidin luo opettamaan hänelle tiekoneen ja netin käyttöä  :-))  Ihan hyvin oli päässyt alkuun mutta joitain ihan perusjuttuja sitten opeteltiin.

Oho... :-)) Sulla on kaikenlaisia salaisia taitoja...
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #38 : 27.10.10 - klo:20:39 »

[:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Juu, kaikenmoista on tullut opeteltua  :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #39 : 27.10.10 - klo:20:49 »

Keskiviikko iltaa! [:-)]
Täällä oli aurinkoista ja puolipilvistä sekä tyyntä. Nyt illalla on alkanut tuulla ja pilvistyä.
Mittarilukemia, viime yön alin oli -3,6 ja päivän ylin +2,4 sekä nyt -2,7 astetta.

Sairastaville toivotaan paranemista ja tsemppiä! [:-)]

Marleenalta jälleen hauskat lasten jutut! :-))

Hyvää keskiviikko iltaa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 27.10.10 - klo:21:41 »

Kyllä minä olen sitten vahingoniloinen tyyppi, kun minua niin naurattaa aina toisten virheet  :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #41 : 27.10.10 - klo:21:53 »

Ehtoota  [:-)]  ja kohtapuoliin jo yötäkin.  [:-I]

Pimmeetä on, kuinkas muuten, ilma muuttunut aamun ja päivän pakkaskelin jälkeen, plus asteiseksi, +1,4 mittarissa ja tuuuleeee,
repisköhän sadetta tulevaksi  [:-I]

Flunssa hiukan vaivaa edelleen mutta onneksi ei ole kauhean pahaksi äitynyt. Kuumaa hunajavettä eilen illalla join useamman kupillisen ja se teki hyvää kurkulle. (kiitokset hippiäiselle hunajasta :-)))

Toivottavasti Tiina sun flunssa tokenee hunajan ja muiden troppien voimalla  [:-)]    paranemisia kaikille muillekin pönttölän poteville  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #42 : 27.10.10 - klo:21:58 »

Kyllä minä olen sitten vahingoniloinen tyyppi, kun minua niin naurattaa aina toisten virheet  :-))

Minulle vasta nyt valkeni Zeenerin monitaitoisuus.   :-))
Näköjään luen oikein vaikka tekstissä olis jotain pientä häikkää.  [:-DD]
Pyriksen punaisen tekstinkin ohitin kuin tyhjää vaan.  [:-DD] [:-DD]

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #43 : 27.10.10 - klo:22:22 »

Terkkuja konsertista.Panssarisoittokunta, Laivaston soittokunta ja Satakunnan soittokunta
esiintyivät solistina Maria Lund.Voi, että tyttö on kaunis ja lauloi tänään todella hyvin,suoraan
sydämiin. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.191 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.