Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TENHO URMAS 10.9.2010-30.11.2012 2v 2kk 20pv  (Luettu 11476 kertaa)

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #195 : 10.05.11 - klo:12:36 »

Tenho kiittää ihanista onnitteluista. Saakohan hän jottain herkkuja.  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #196 : 10.05.11 - klo:14:18 »

Onnittelut Tenholle


Terveisin
Anniina ja Otso (huomenna 1 v 8 kk  [:-)] )
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #197 : 10.05.11 - klo:17:03 »

Kiitos Anniinalle ja Otsolle! Ihana kuva! Ruskettunu Tenho rasvaa moppoonsa.  :-))  Hän sai justiinsa minidonitsia ja leivosta. Hän tarttui heti kaksintassuin kiinni siihen leivoksen vaaleenruskeeseen kuorrutukseen. En tiiä mitä siinä leivoksessa on, kun ei ollu tuoteselostusta mukana. Ruskeeta suklaataikinaa, hilloo, vaaleenpunasta kermahyytellöö, kermavaahtoo ja vaaleenruskee kuorrutus, vaaleenpunasta kreemiä ja ruskeita strösseleitä näyttäis olevan. Suorastaan liian ihanata!  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #198 : 16.06.11 - klo:12:34 »

Voi sus siunatkoon, kun oon ollu hajamielinen! Tenho täytti viime perjantaina kokonaista 9 kuukautta, enkä muistanu ollenkaan. No on hän herkkuja saanu siitä huolimatta. Aina ei muista, kun Tenholla on niitä merkkipäiviä niin tiuhaan.  :-))

Tenho on siisti poika. Illalla täytin vesipullon. Nyt se oli tyhjä. Hän oli ilmeisesti käyny kylmässä suihkussa ja menny sitten vessapaperihylsyyn nukkummaan. Pylly vaan näky toisesta päästä. Päätä ei näkyny, kun hän on niin pikkunen. Kaija ja Pasikin todisti, että kyllä Tenho todella käy vesipullon alla suihkussa. Nyt hän syö herkkukaurapuuroo. Hän herää heti kun mikron puurokello kilahtaa. Pitänee täyttää vesiboileri uuestaan.  :-))

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 392
  • Lahti
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #199 : 16.06.11 - klo:12:47 »

Voi sus siunatkoon, kun oon ollu hajamielinen! Tenho täytti viime perjantaina kokonaista 9 kuukautta, enkä muistanu ollenkaan. No on hän herkkuja saanu siitä huolimatta. Aina ei muista, kun Tenholla on niitä merkkipäiviä niin tiuhaan.  :-))

Tenho on siisti poika. Illalla täytin vesipullon. Nyt se oli tyhjä. Hän oli ilmeisesti käyny kylmässä suihkussa ja menny sitten vessapaperihylsyyn nukkummaan. Pylly vaan näky toisesta päästä. Päätä ei näkyny, kun hän on niin pikkunen. Kaija ja Pasikin todisti, että kyllä Tenho todella käy vesipullon alla suihkussa. Nyt hän syö herkkukaurapuuroo. Hän herää heti kun mikron puurokello kilahtaa. Pitänee täyttää vesiboileri uuestaan.  :-))



Onnittelut näin jälkijunassa ihanan suloiselle pikku Tenholle. Voin vain kuvitella Marleenan kertomaa miten hampsu nukkuu vessapaperi hylsyvuoteessaan. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #200 : 17.06.11 - klo:13:52 »

Kiitos telkkinen onniteluista!

En ymmärrä miksi se Tenho sen veen kans lutraa. Het eilen oli puol pulloo vettä holovannu ja nyt on tieten tyhjä. Se vissiin hoitaa turkkiaan vitamiinivedellä. Tai sitten vihjailee, että pitäs tulevan juhannuksen kunniaks saaha jottain terästystä sinne veden sekkaan. Ja nukkuu edelleen siellä paperihylsyssä ja pylly vaan pilikottaa. Vihjaileekohan se, että jaffalootassa on sotkusta. Siivois ite. Ees kerran. [:-DD]

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #201 : 17.06.11 - klo:14:13 »

Tenho on sitten yhtä ahkera siivoilemaan kuin mä [8-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #202 : 18.06.11 - klo:14:23 »

Täällä tuli ukonilma ja paukahti oikein kunnolla ja jyrähti samantein. Partsin ovi oli auki ja meinas lirahtaa, ku säikähin.  [:67]

No Tenho kans säikähti. Hyppäs pystyyn ja moposa selekään ja alako hurjana polokemmaan. Minä sanoin hälle, että elä elä, ei tarvihe lähtee pakkoon, ei se tänne sisälle tule. No hän läks kuitenki. Kohta kurvas takasin. Kysyin, että kävitkö mustissa ja mirrissä kahtomassa uusia mopoja? Hän kahto minua hittaasti, että ai määkö vai? Ja ihan selevästi vihelteli ja kahteli pitkin kattoritilöitä, niinku miehet ainaki.  [:-DD]

Taas oli vesipullo tyhjä. Täytin sen, mutta en laittanu vitamiineja. Mitä sitä turhaan vitaminoimaan mörttiröpöjä.  Ja Tenhon turkkia.  Sanoin, että näytäppä nyt mulle miten kätevästi sinä sen vesipullos tyhjennät? Ei näyttäny hän. Hän tekkee sen vain sillon, ku minä en nää. Vahingossa näytti sunnuntaina kun Kaija ja Pasi oli täällä. Minähän oon sanonu, että kun "tuttuja" tullee käymään, ni Tenho näyttää kaikki temppusa.   [:-DD]

Vaihoin samalla hiekat ja olin ottamassa kuivaruokakuppia tyhjennettäväks ja täydennettäväks, kun herra tarttu kynsillä kiinni ja puras mua peukalosta! Sanoin hälle: Kuuleppas Tenho se on sillä lailla, ettei ruokkivvaa kättä purra, tiiä se.

Tiputtelin Tenhon häkkiin ritilän raosta herneitä. Hän väisteli niitä, eikä näyttänneet paljon kiinnostavan. Sanoin hälle: No jos ei kerta kelepaa, ni laita ne kuivummaan. Keität niistä sitten joskus hernekeiton. Vettähän sulla siellä onkin. Paat muutaman papanan mausteeks. Saapas nähä millon täällä ruppee hernekeitto haisemmaan.  [:67]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 473
  • Säkylä ** älykäS
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #203 : 18.06.11 - klo:15:27 »

 [:-DD] [:5] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 832
  • ***Keiju***
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #204 : 18.06.11 - klo:16:31 »

 [:-DD] :-)) :-))  ...No voi sun kanssa Tenho...  Ihanaa ja hauskaa juttua.

Onnittelut Ihastuttavalle Tenholle vielä näin jälkijunassa. :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #205 : 18.06.11 - klo:21:27 »

Meilläki on Tenhon  kanssa hirveen hauskaa täällä. Toivottavasti löytyy kaikki muukin.   :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Vilukko

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 374
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #206 : 19.06.11 - klo:00:31 »

Ihana Tenho!
Kyllä se Tenhon emannuuskin on hyvä, niin miunmukkaista murretta latelee menenemmää.. ei ihan oululaista, mutta tutulta vain tuntuupi, soppii justiisa kertoilemmaan Tenhon etesottamuuksista  :-))
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 470
  • Itä-Uusimaa
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #207 : 19.06.11 - klo:10:24 »

 [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #208 : 19.06.11 - klo:13:26 »

Ja taas on Tenhon vesipullo tyhjä.   [?]  Ei se sitä  niin paljo juua voi. Se losottaa sen puruihin ja kuolee kohta ite jannoon.  [:-I]

Lisäys:
Laitoin Tenholle uima-altaan. Astiaan vettä. Ei mennyt uimaan, kun pyysin.  [:-DD]  Saapahan ainakin juodakseen, jos ei huvita uiminen.
« Viimeksi muokattu: 19.06.11 - klo:17:15 kirjoittanut Marleena »
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 161
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #209 : 20.06.11 - klo:17:50 »

Mitä jos ei vesipullon tyhjeneminen ole lainkaan Tenhon syytä, vaan se vuotaa ihan issekseen  [:-)]. Seuraapa nyt tarkasti ennen kuin alat pientä viatonta syyttämään. Tenho voipi vaikka loukkaantua ja mopoileepi meille  [:-DD]
Ei vaan, ihan oikeesti, olen lukenut hamsterifoorumilta, että jotkut vesipullot vuotavat. Siitä tuli mieleeni tuo, että se ei olekaan Tenho, joka lutraa  [:-)]
Ai niin, Tenholle oikein lämpimät, vaikkakin myöhästyneet onnittelut Syriltä ja minulta  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.29 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.