Voi jee pojat!
Kylläpä oli mukavata, kun ne kaikki tätit lirputteli niin hirveesti. Oli niin ihanata olla niin haluttu. Tunnustakkaapa pojat sakilla, että kaekki kajehitte minua. Lällällää.
Minä en voi ees ymmärtää kuinka paljon jottain mikrohamsteria voi kukkaan niin paljon etes rakastaa. Niin ihania leidejä ja ihan triplenä. Aah. Voi kun ne lirputteli mua. Pätteeköhän meijänkin huusholliin se, että ensimmäinen vuos koetettaan saaha se mies tekemään mahollisemman paljo, ja sen jäläkeen, ku se on oppinu tekemään just oikein, ni sitte koetettaan sannoo, että elä tie, elä tie! Niinku jokkaisessa lapsperheessä.
Just ku oon oppinu pissaamaan seisaaltaan, ni se eukko sannoo, että ei sinne, ei sinne, se on kylpyamme! Pissaappa kiltisti sinne pisuaariin.
Vaan ne eiliset leidit oli meijän äiteen kans ihan sammaa mieltä. Meillä tuoksuu ihan ku kiinalaisessa ravintolassa. Jasmiiniiniriisille. Ei meillä padat porise, vaan se on minun pisuaari, tuoksahtellee niin ihanasti. AAH!!
Minäpä tännään sain liuskan bannaania. Ja voe jestas ku oli hyvvää. Maestus varmaan teillekki! Namnam!
Käökö teijä ees yhtään katteeks???
Kyssyy Tenho Urmas 2 kuukautta 2 päevee.
NAMNAM!