Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 31.10.2010.  (Luettu 838 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Sunnuntai 31.10.2010.
« Vastaus #15 : 31.10.10 - klo:10:12 »

Sain sählättyä sen digiboxin oikeaan aikaan, en tiedä miten. Pääasia että sain.  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 31.10.10 - klo:10:17 »

Sain sählättyä sen digiboxin oikeaan aikaan, en tiedä miten. Pääasia että sain.  :-))

Ja Obelix ei ehtinyt huomata mitään? Sitten kun vielä seuraavassa tapaamisessa kaikki osaisivat pitää suunsa kiinni!  [:-DD]
Mä olen heittäytynyt ihan blondiksi, enkä osaa edes yrittää mikron ja lieden kelloa kääntää. Enkä jaksa etsiä ohjekirjaa. Ehtiihän ne sitten, kun Pasilla on aikaa...

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #17 : 31.10.10 - klo:10:37 »

Päivää kellonkääntäjät  :-)) Mä en ole kääntänyt - ajattelin, että sopisi mulle olla tunnin edellä  [:-DD] No ainakin ehtisin ajoissa paikkoihin  [;-)] En kuunaan olo ymmärtänyt siirtämisiä, mutta ei sen väliä. Meillä lämmintä, melkein kesäiset lukemat +8.0
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #18 : 31.10.10 - klo:10:37 »

Ja Obelix ei ehtinyt huomata mitään? Sitten kun vielä seuraavassa tapaamisessa kaikki osaisivat pitää suunsa kiinni!  [:-DD]
Mä olen heittäytynyt ihan blondiksi, enkä osaa edes yrittää mikron ja lieden kelloa kääntää. Enkä jaksa etsiä ohjekirjaa. Ehtiihän ne sitten, kun Pasilla on aikaa...
Ei ehtinyt,  joten please älkää kertoko.   [:-DD] [:-DD]
Minulla kyllä oli manuaali käsillä, en vaan niistä mitään tajua. Kokeilemalla onnistuu joskus paremmin joskus huonommin.  [:-DD]
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #19 : 31.10.10 - klo:10:38 »

[:-DD]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #20 : 31.10.10 - klo:10:43 »

Sunnuntai huomenta.Paluu normaaliaikaan on tehty.
Tuulinen ja harmaa on sää, joten ulkoilua tulee harrastettua vaan sen
pakollisen Veran käytön verran (tai vapaaehtoistahan se on).

Kyllä Bebanten voide käy joka paikkaan.Se mitä voi turvallisesti käyttää
koirallakin sopii vallan hyvin ihmisille :-)) [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 31.10.10 - klo:10:44 »

Laita vaan Kaija Bepanthenia. Sitähän se tohtori Kaikkonenki määräis.  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 31.10.10 - klo:10:46 »

Kyllä Bebanten voide käy joka paikkaan.Se mitä voi turvallisesti käyttää
koirallakin sopii vallan hyvin ihmisille :-)) [:-)]
[:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 31.10.10 - klo:10:47 »

Taidan kokeilla. Kortisoni saattaisi olla liian tujua; iho on meinaan todella kauheassa kunnossa.  [:-(]

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 31.10.10 - klo:10:50 »

Taidan kokeilla. Kortisoni saattaisi olla liian tujua; iho on meinaan todella kauheassa kunnossa.  [:-(]

Joo kyllä minäkin laittaisin Bepanthenia. Otson myötä on oppinut, että se sopii ihan mihin vaan.
Yksi päivä oli Bepanthen jäänyt pöydälle vaipan vaihdon yhteydessä ja Otso oli sen napannut. Irrottanut korkin  :-O ja imeskeli tuubia  [NUT] No onneksi sitä voi tosiaan vaikka syödä. Eipä se olis pöydälle jäänytkään, jos olisi ollut jotain vaarallisempaa  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #25 : 31.10.10 - klo:10:51 »

Pepantteeniä vaan joka paikkaan  :-))

Talkkikin vois rauhottaa  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 31.10.10 - klo:10:53 »

Joo kyllä minäkin laittaisin Bepanthenia. Otson myötä on oppinut, että se sopii ihan mihin vaan.
Yksi päivä oli Bepanthen jäänyt pöydälle vaipan vaihdon yhteydessä ja Otso oli sen napannut. Irrottanut korkin  :-O ja imeskeli tuubia  [NUT] No onneksi sitä voi tosiaan vaikka syödä. Eipä se olis pöydälle jäänytkään, jos olisi ollut jotain vaarallisempaa  [:-)]

Millä sä sait Otson puhtaaksi?  [:-I]
Onpahan töhnää. Mä otin sitä ihan kunnolla kämmeniin ja annoin ensiavun iholle ja rasvasin paidankin  [:-I] samalla. En meinannut millään saada sitä pestyä pois, kun eihän saippuakaan meinannut aueta rasvaisilla näpeillä  [:-DD]

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 31.10.10 - klo:10:55 »

Millä sä sait Otson puhtaaksi?  [:-I]
Onpahan töhnää. Mä otin sitä ihan kunnolla kämmeniin ja annoin ensiavun iholle ja rasvasin paidankin  [:-I] samalla. En meinannut millään saada sitä pestyä pois, kun eihän saippuakaan meinannut aueta rasvaisilla näpeillä  [:-DD]

Joo ei se meinaa irrota millään. Ei Otso ollut tainnut itse asiassa sotkea kovin pahasti silloin. Itse yritän aina käsistä pyyhkiä vaan mahdollisimman tarkkaan sellaiseen kohtaan, joka kaipaa rasvaa  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 31.10.10 - klo:11:01 »

Kylläpä olen reipas.. eka satsi kameroiden akkuja latautuu ja yhden muistikortin olen tyhjentänyt ja alustanut. Nyt pitäisi käydä läpi muistikortillinen pihalintuja. Tiedä vaikka sieltä löytyisi marraskuun linnun eli sinitintin kuvia  [:-DD]
Miten musta tuntuu, että tää lorvailu kostautuu keskiviikkoiltana, kun tuleekin kiire laittaa kaikki lähtökuntoon?  [:-I]
Ihan kuin mä olisin kokenut tän ennenkin?  [:-DD]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #29 : 31.10.10 - klo:11:30 »

Kylläpä olen reipas.. eka satsi kameroiden akkuja latautuu ja yhden muistikortin olen tyhjentänyt ja alustanut. Nyt pitäisi käydä läpi muistikortillinen pihalintuja. Tiedä vaikka sieltä löytyisi marraskuun linnun eli sinitintin kuvia  [:-DD]
Miten musta tuntuu, että tää lorvailu kostautuu keskiviikkoiltana, kun tuleekin kiire laittaa kaikki lähtökuntoon?  [:-I]
Ihan kuin mä olisin kokenut tän ennenkin?  [:-DD]
Miksi vielä alustanut... ikinä en oo alustanut. Voi vitsi kyl käy kateeksi noi valmistelut... meidän lomasta ei ole kuin jokin etäinen haave vasta. Viikko jonnekin lämpimään se riittäs. Maspalomasin laguunia olen jo katsellut.

Mukavaa matkaa!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.219 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.