Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 1.11.10 maanatai  (Luettu 765 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 1.11.10 maanatai
« Vastaus #30 : 01.11.10 - klo:16:10 »

Ehdottomasti huomenna tiitai, tiitai kuulostaa kivalta päivältä! :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 01.11.10 - klo:16:26 »

Mitähän järkeä tässä on? Yksi Braun partakonemalli maksaa kaupoissa tarjouksena 29.90€ ja samaiseen koneeseen maksaa mulla teräverkko+teräpakkaus 43€. Arvatkaan onko helppo myydä asiakkaille tuota teräverkkopakkausta :-O
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 01.11.10 - klo:16:32 »

Mun kaivoon on tullut vesi takasin! :-O Sanoivat, että kun nuo kaivausmontut täytetään hiekalla, vedenpinta kaivossa voi nousta. Nyt se on lähes entisellään. :-O Jos tuo on pysyvä ilmiö, niin esim. kesällä voi kukkien kasteluveden ottaa kaivosta. Säästyy vesilaskuissa.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #33 : 01.11.10 - klo:16:51 »

Mun kaivoon on tullut vesi takasin! :-O Sanoivat, että kun nuo kaivausmontut täytetään hiekalla, vedenpinta kaivossa voi nousta. Nyt se on lähes entisellään. :-O Jos tuo on pysyvä ilmiö, niin esim. kesällä voi kukkien kasteluveden ottaa kaivosta. Säästyy vesilaskuissa.
Hieno juttu. Mullakin on sellainen kasvienkastelukaivo, ei tarvi maksullista vettä siihen käyttää.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 01.11.10 - klo:20:54 »

Äh, kun ei tiedä pitäiskö soittaa äidille vai ei...
Laitto minulle tekstarin, että hänen nykyinen avopuoliso oli perjantaina muuttanut
pois hänen ollessaan töissä eikä jättänyt edes mitään viestiä asiasta. Lisäksi tänään
on vielä hänen ja edesmenneen isäni hääpäivä. Tuntui aika masentuneelta. Laitoin kyllä
viestin takaisin, että soittaa, jos haluaa jutella.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #35 : 02.11.10 - klo:05:09 »

Laitto minulle tekstarin, että hänen nykyinen avopuoliso oli perjantaina muuttanut
pois hänen ollessaan töissä eikä jättänyt edes mitään viestiä asiasta. Lisäksi tänään
on vielä hänen ja edesmenneen isäni hääpäivä. Tuntui aika masentuneelta. Laitoin kyllä
Soita vaan Äidillesi ja haistele ilmaa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #36 : 02.11.10 - klo:09:47 »

Soita vaan Äidillesi ja haistele ilmaa.

Mä taas tosiaan laittaisin vaan tekstarin ja odottelisin, koska toinen on valmis puhumaan. Kyllä tuollaisessa tilanteessa mä ainakin haluan mennä peiton alle säälimään itseäni enkä pysty puhumaan kenenkään kanssa.  [:´((]
Mutta aika ku*ipää on aikuinen mies, joka ei uskalla kertoa, että tää on nyt ohi ja mä muutan pois.  [:-//]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 02.11.10 - klo:09:58 »

Jos sulla Anniina on läheiset suhteet äitisi kanssa, niin kyllä mä sinuna soittaisin.
Äidillesi tsemppiä. Ikävä teko avopuolisolta.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 02.11.10 - klo:10:19 »

Ikävä temppu mieheltä noin luikkia salaa tiehensä.  [:-/] Soita äidillesi ja kysele kuulumisia, jos hän on valmis puhumaan asiasta, niin varmaankin tekee sen.

Kirjattu

Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.