Minusta tää on hauskaa!!!
Juu, Tiina, ja takapihalla se vasta hauska juttu onkin. Ensin olin ihan kauhuissani, kun en ois ikinä uskonut, että ne tulevat mylläämään pihaan asti. Nyt siellä on sitten iiiiso aukio ihan puhasta uutta hiekkaa, osittain mun pihalla osittain kaupungin maalla. Sinne voin esim. heitellä minkä vaan luonnonkasvin siemeniä ja miksei puutarhakasvejakin. Ei ole mitään kilpailua eri kasvilajeilla siellä nyt. Ja vaikka koko alue ei oo mun pihaa, se näyttää siltä kuin se olisi. Siihen ei ole tulossa yhtään mitään, eli se on ns. joutomaata.
Mesis, Kirsikkapolku on kyllä pakko peittää, siihen kun asennetaan viemäriputki ja kaksi vesiputkea.
Täällä on kaikki niin valmiiksi suunniteltu, että ei oo iso homma se putkien paikoilleen laitto. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Nyt vaan on se hurjimman näköinen hetki. Kaivettiin nuo väylät loppujenlopuksi käsin, lapiolla vaan, kun ei kaivinkonemiehet näytä tulevan paikalle vaikka jo moneen otteeseen on asioista sovittu. No eipä tarttennu maksaa heille, mitä lie ois maksanu...