No onpas Vekellä ja Mammamialla mahtavasti tullu kaloreita päivän mittaan...
Toista oli täällä. Oli sellainen pakastepizzapäivä. Siihen vielä lisämausteita ja lisäjuustoa ja... Ja mikähän mulla on, kun kotona mun on pakko saada syödä juustonäkkäri siinä pizzapalojen kera...?
Jotta eihän tässä mitään kaloreita ole mihinkään tullut...
Tuosta karjalanpaistista. Enpä aikoihin ole tehnytkään. Hmmm. Minä muuten EN laita maksaa. En. Mutta sekä nautaa että sikaa molempia ja paljon sipulia ja pippuria. Suolaa tietty. Karjalanpaisti taitaa makaronilaatikon kanssa olla yksiä niitä harvoja ruokia, jotka maustan vielä melkoisen perinteiseen tyyliin. Meillähän siis yleensä mausteista pidetään erityisen paljon. Ja karjalanpaistin minäkin annan muhia useita, useita tunteja. Ja sellaisessa 150 asteessa. Ensin silloin tällöin sekoittelen sitä, mutta aivan loppuvaiheessa annan sen tarkoituksella olla ihan isse issekseen, kaikessa rauhassa uunissa. Silloin nääs siihen pintaan jää niitä lihapalasten osia, jotka ovat juuri ihanan vähän kärtsänneitä ja rapeitakin. Njam.
Niin... Mutta mitähän sitä lauantaina ja sunnuntaina syötäisiin...? Mies ei ole lauantaina töissä... Niin... Voip mennä siihen, jot hää hoitaaki ruokapuolen...
Ja voipha se olla niinkin, jot sunnuntaina ei olla ees kotona...