Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 12.11.2010  (Luettu 607 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 12.11.2010
« Vastaus #30 : 12.11.10 - klo:14:39 »

:-))

Innolla odotellaan kuvia  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #31 : 12.11.10 - klo:17:16 »

Alkavaa perjantai iltaa kaikille! [:-)]
Täällä tänään näyttäytyi aamulla aurinkokin, mutta pilvistä ollut sitten koko päivän.
Mittarissa yön alin lukema oli -3,1 astetta ja päivän ylin -0,5 astetta sekä nyt -0,7 astetta.
...

No joo, ...tässä sitä nyt mennään, eikä sen kummempia. :)
Ei pidä hämmentyä, jos en kirjoita vähään aikaa ja jos en kirjoittele laisinkaan, niin ei mitään hämminkiä. :))

Kait sitä pönttöläinen on, vaikkei aina kirjoittelekaan.
Joskus vaan tuntuu, että voisi lopettaakin kokonaan. :))

Mut,

Hyvää perjantaita toivotaan koko pönttöpoppoolle!    [:45]  [:45]

Heips!   [:59]   [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 12.11.10 - klo:17:26 »

Toivottavasti Deb jaksat taas kirjottaa tänne meille kuulumisiasi, niitä on kiva lukea!  Älä missään nimessä lopeta kirjoitteluasi tänne. Toivottavasti kukaan ei ole loukannut Sinua.   [:-I]
Sydänlämpöisin Terveisin
Marleena ja Tenho  [:-)] [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #33 : 12.11.10 - klo:17:54 »

Ei pidä hämmentyä, jos en kirjoita vähään aikaa ja jos en kirjoittele laisinkaan, niin ei mitään hämminkiä. :))

Mut,

Toivottavasti Deb jaksat taas kirjottaa tänne meille kuulumisiasi, niitä on kiva lukea!  Älä missään nimessä lopeta kirjoitteluasi tänne. Toivottavasti kukaan ei ole loukannut Sinua.   [:-I]
Sydänlämpöisin Terveisin
Marleena ja Tenho  [:-)] [:-)]

Juuri tätä tarkoitin, ...siis ei kukaan ole loukannut, vaan on tuntunut siltä, ettei ole väliä vaikkei kirjoittelekaan tänne. :)

Lukemassa voin käydä siltikin. :))

Mut, ...kyllä joskus sitten saatan taas kirjoitellakin, kun kerta tuntuu, että tunnen teidän kaikki kuitenkin näiden kirjoitusten perusteella, vaikka itsellä ei ole halua sen enempään. :)

Kiitos sinulle Marleena, että välität!   [:-)] [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 12.11.10 - klo:18:25 »

Deb,

olet vakipönttöläinen ja toivon että edelleen jaksat kirjoitella tänne. Kyllä sillä on väliä ja paljon.  [:30] Jokaiselle tulee hetkiä, ettei kirjoittaminen huvita ja silloin voi pelkästään lukea viestejä jos tuntuu ettei ole mitään asiaa eikä löydä sanoja.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 12.11.10 - klo:18:28 »

Äskeinen viestini meni taivaan tuuliin, mutta melkeinpä Pyriksen sanoin kirjoitin.
Aina luen Sinun viestisi, vaikka ei tule joka kerta kommentoitua.
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #36 : 12.11.10 - klo:18:32 »

Pimeätä perjantai-iltaa!
Samanlaisia tuntemuksia kuin sinulla Deb, on varmaan aika monella meistä aina silloin tällöin. Minulla ainakin.
Mutta käy ainakin lukemassa ja kirjoita sitten, kun siltä tuntuu. Niin minäkin teen. [:30]
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #37 : 12.11.10 - klo:18:41 »

Alkavaa perjantai iltaa kaikille! [:-)]
Täällä tänään näyttäytyi aamulla aurinkokin, mutta pilvistä ollut sitten koko päivän.
Mittarissa yön alin lukema oli -3,1 astetta ja päivän ylin -0,5 astetta sekä nyt -0,7 astetta.
...

No joo, ...tässä sitä nyt mennään, eikä sen kummempia. :)

Mut,

Sama tunne ollut täällä keväästä asti varmaan, luetaan kyllä mutta ei vaan kirjoituta juurikaan
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #38 : 12.11.10 - klo:18:49 »

Vähän sama tunne kuin Debillä ja Jarmolla, mut aina kun joku keksii jotain kivaa, oon innolla mukana, kuten nyt kissakuvakisa  ja servettijuttukin ja tuo vanhoja muistoja Kaarinin juttu. Olen haeskellut koko illan vanhaa värssykirjaani.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 12.11.10 - klo:18:56 »

Minun värssykirjani on kaupunkikodissa, ja sinne menemme vasta ensi viikon loppupuolella.  [:-(]
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #40 : 12.11.10 - klo:19:37 »

Samoin tuntein täällä, alkukesästä lähtien kirjoittelematta ollut.  Tuli vain vain itselle sellanen tunne, että tyhmähän mä oon kun täällä
 turhaan roikun kun eihän nämä minun jutut  ketään  tunnu kiinnostavan.  Lukemassa toki olen käynyt ja nyt kun itse olen sairastunut
niin on joskus tullut tunne että niitä kokemuksia olisi lohduttavaa toisten kanssa jakaa, mutta ehkä se kynnys on nyt jo liian korkea.
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 12.11.10 - klo:19:47 »

Deb otti esille tärkeän asian. Toisinaan on ollut tunne, että juttelen täällä yksikseni. Yleensä se asia ei ole juurikaan minua hetkauttanut, kun kuitenkin uskon että viestejäni luetaan, vaikkei niihin välttämättä vastata. Olen vaan porskuttanut eteenpäin.   

Ihminen on kuitenkin sellainen, että joskus olisi kiva saada vastakaikua ihan sanallisessa muodossa. Se on asia, jonka olen huomannut täällä vähentyneen.  [:-(] 
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 12.11.10 - klo:20:06 »

Ymmärrän kyllä täysin Debiä ja muita ketkä kirjoittivat samanlaisista tuntemuksista.
Olinhan itsekkin reilut puoli vuotta kirjoittelematta tänne mitään. Samaan aikaan
olin facebookissa läsnä, mutta aina piilotettuna. Ne on sellaisia kausia ja voihan ne
olla pysyviäkin. Mukava on lueskella toisten elämänmenosta. Omiin kirjoituksiini olen
saanut paljon kommentteja ja niistä olen kiitollinen, mutta ei sitä varmaan muista aina
kommentoida muiden juttuja  [:-I] Mukavaa jatkoa itse kullekkin  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 12.11.10 - klo:20:17 kirjoittanut Anniina »
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #43 : 12.11.10 - klo:20:15 »

Ehtoota.  [:-)]
Samoilla tuntemuksen linjoilla, kuin Deb, Jarmo, tahmatassu3 ja jotkut muutkin pönttöläiset, ei oikein ole kirjoituttanut kesällä eikä kesän jälkeen,
ajatukset harhailee siellä täällä, ei oiken tiedä mitä kirjoittaisi  [:-(]   mut lueskelen kuitenkin.

Kiitos Kaarin kauniista ruususta.  [:-)]

Paranemisia kaikille pönttölän poteville.  [:30]

Aamun -4,1 asteen pakkasen ja melko pilvisen päivän jälkeen, nyt ulkona sataa vettä ja 1 aste plussaa mittarissa, jokohan se tiistain/keskiviikon lumimyräkän jälkeinen valkoinen kerros mahtaa maasta sulaa.  [:-I]
Kymmenet laulujoutsenet pitää melkoista meteliä järvellä, kanadanhanhia oli ainakin uiskentelemassa joutsenilla kavereina.  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 12.11.10 - klo:21:15 »

Minäpä häippäsen tältä päivältä. Illan jatkoa kaikille.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.158 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.