Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 12.11.2010  (Luettu 608 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 12.11.2010
« Vastaus #45 : 12.11.10 - klo:21:37 »

Deb otti esille tärkeän asian. Toisinaan on ollut tunne, että juttelen täällä yksikseni. Yleensä se asia ei ole juurikaan minua hetkauttanut, kun kuitenkin uskon että viestejäni luetaan, vaikkei niihin välttämättä vastata. Olen vaan porskuttanut eteenpäin.   

Ihminen on kuitenkin sellainen, että joskus olisi kiva saada vastakaikua ihan sanallisessa muodossa. Se on asia, jonka olen huomannut täällä vähentyneen.  [:-(] 
Semmoisen jutun olen itsestäni huomannut, että jos olen vaikka töissä aamuvuorossa, tai jossain muualla, että pääsen pöntölle vasta illalla, niin tänne on tullut niin paljon kommentoitavaa, että en kommentoi mihinkään, koska tulisi niin pitkä juttu.

Tahmatassulle, sekä muille sairastaville paranemista.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 12.11.10 - klo:21:39 »

Taitaa meillä kaikilla olla aina välillä kausia, ettei oikein löydy sanoja joilla kommenttois toisen viestejä, vaikka kuinka haluais.  
Jokunen aika sitten oli niin puhumaton olo, etten enää kehdannut oikeesti olla pöntöllä, vaan luin viestejänne kirjautumattomana, mitä en normaalisti tee.
Sit piristyin ja aloin näkyvästi pönttöilemään.
Tyhmiä kysymyksiä olen kai esittänyt, kun en ole saanut vastauksia.  Toki se laittaa ajattelemaan ja maalaamaan piruja seinään.  Sit joku on mut jollain lailla noteeranut, niin on taas kirjoitushalu palautunut.
Toivon, että Deb sulla ois kans hetkellinen toi tunne ja palaat kirjoittamaan meille.
Asut niin lähellä mua, että jo senkin takia luen kuulumisesi.  
Tahmatassulle ja Jarmolle myös pyyntö, että jaettais edelleen kulumiset keskenämme.
Väkinäistä keskustelun ei tule olla.  Suodaan jokaiselle sananvapaus.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 12.11.10 - klo:21:49 »

Täältä on kansaa kaikonnut sitten puheliaiden päivien. Lieneekö pönttöväsymystä vai syys [:-I]

Tulihan sekin selväksi että täällä idässä on pula lääkäreistä. Minä aion muuttaa kirjani Kallion terveysasemalle, siellä kenties vähemmän tunkua.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oman+terveysasemansa+voi+valita+ensi+kesän+jälkeen+Helsingissä/1135261601255

Mulla on hiukan huono olo. Tuo pikku flunssa lienee syypää siihen  [:-(]

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 12.11.10 - klo:21:52 »

Marle, pitikö viestissäsi olla kuva, kun näkyy sellainen neliö?

Jaaa, nyt siihen olikin tullut vastaus.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 12.11.10 - klo:21:52 »

Uutinen se vaan, linkki korjattu [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 12.11.10 - klo:21:55 »

Kohtahan voi kaikkialla sairaalankin valita, jonne haluaa hoitoon.  Taitaa tulla melekoinen sotku siitä.  [:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 12.11.10 - klo:21:57 »

Jos vaikka Rovaniemelle sairaalaan, jospa pojoosessa ollaan ystävällisempiä kuin etelässä [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 12.11.10 - klo:22:04 »

Sinäpä sen sanoit.  Tulispahan tuolla konstilla käytyä Rovaniemellä. [:-)]
Nojooo, leikki leikkinä.  [:-)]
Alan katsomaan telkkaa.
Nukkumaan meneville Hyvää yötä.  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #53 : 12.11.10 - klo:22:10 »

En oo mäkään ehtinyt paljon haastelemaan, lukemassa käyn kyllä joka päivä. On vain nii kiirusta nii kiirusta, ettei ehi kissaakaan sanomaan muuksi kuin elukaksi. Eikä tuo kiire näytä helpottavan, huomennakin on mentävä...
Joskus sitä vain on puheripulipäällä, ja tulee sitten kirjoiteltua vähän joka toiseen viestiin vastausta. Kuvaamaankaan ei oikein ehdi, eikä tuota valoakaan paljon ole. Työmaan pihalla on kyllä lintuja seurailtu, variksia, korppia, närhiä, tikkoja, tinttejä jne.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #54 : 12.11.10 - klo:22:29 »

Ehtoota..onpa harmaa keli ja kurainen.Just tulin neidon kanssa lenkiltä ja voi, että mikä
kuraläjä koiruus oli.Ei auttanut muuta kun suihkun kautta kotiutua.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 12.11.10 - klo:23:44 »

Tahmatassu, tiedän, että olet rakas ja tärkeä Inkelle ja samalla myös minulle. Jos sinulla on kulkua täälläpäin, niin Inkellä on mun yhteystiedot ja yvtäkin voit laittaa. Olisi mukava nähä ja jutella! Meillä SAA tulla käymään. Se on ihan suotavaa. Toivoo Marleena ja Tenho Urmas  [:-)] [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sivu luotiin 0.155 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.