Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MAANANTAI 15.11.2010  (Luettu 910 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #15 : 15.11.10 - klo:10:13 »

Päivän mietelause:

Käsittele kaikki stressaavat tilanteet kuin koira.
Jos et pysty syömään sitä tai leikkimään sillä,
pissi vain sen päälle ja kävele tiehesi.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #16 : 15.11.10 - klo:10:18 »

 [:-DD]



Ei mul täs muuta. Kuten Puppulle äsken Feissarissa sanoin, lähen sit kakskytseitsemäs päivä tonne raitille urputtamaan... [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #17 : 15.11.10 - klo:10:20 »

Jäin miettimään tuotaa sanaa "haittaa"... No eihän tästä mitään "haittaa" oo...  [:-DD] En kyllä oikein tiedä MILLÄ sanalla tätä kuvailisi... [:-I] [:-DD]

"Ympäristönmuutos" [:-DD]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #18 : 15.11.10 - klo:10:41 »

No huh, onpas tullut Hömiksen työpaikalla palautetta  [:-/] :-O

Otsolla on sellainen pieni eläinkirja, josta hän äsken aukaisi ensimmäisen sivun
ja totesi koira ja näytti mäyräkoiran kuvaa  :-)) Laittoi kirjan kiinni ja avasi uudestaan
saman sivun. Osoitti taas mäyräkoiraa ja sanoi hauva  :-)) Siitä se lähtee.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #19 : 15.11.10 - klo:10:48 »

Huomenta ja mukavaa päivää. [:-)]
Mä täällä murisen ja odotan pakastimen korjaajaa.  Soitin isännöitsijälle tuosta pakastimesta ja pyysin uutta, kun kolmesti se on jo korjattu.
Käski korjaajan arvioida mitä sen kanssa oikein tehdään.  Auttaisko, jos mä räpsyttelisin olemattomilla ripsillä silmiäni? [:-DD]
Täytyis käydä seurakuntavaaleissa äänestämässä ja ostamassa sapuskaa.
Voi kun kiva, kun Sus sai tiedon, milloin remppa on ohi.  Pääset sisustamaan uutta kylppäriäsi.  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #20 : 15.11.10 - klo:10:52 »

 :-))  Juu, siitä se jutteleminen lähtee.  Kohta Otso kälättää, ettet saa suunvuoroa.  [:14] [:14]  [:-)]
Jopas oli törkeää asiakaspalautetta Hömiksen työpaikalla.  Ei mieltä ylentävää ja työintoa lisävää tuollainen käytös.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #21 : 15.11.10 - klo:10:55 »

Voi kun kiva, kun Sus sai tiedon, milloin remppa on ohi.  Pääset sisustamaan uutta kylppäriäsi.  [:-)]

Kaarin, tuo "tieto" tuli jo toukokuussa. [:-DD] Tuollahan on hommat ihan myöhässä. Tuon päivämäärän jälkeen pääurakoitsija alkaa maksamaan sakkoa, jos ei oo valmista. Siis pääurakoitsijahan (Destia) ei ole vielä myöhässä, mutta nuo aliurakoitsijat on. Siksi olivat nyt lauantainakin töissä koko päivän. Valmistumisajankohta on kysymysmerkki kaikille. Joku "ehdoton takaraja" on kuulemma vuoden loppu. En sitte tiedä mitä se tarkoittaa. Vissiin, että sit on talvi. [:-DD]

Mun kylppäri taas on ihan eri asia. Nyt on pihatöiden vuoro vesi- ja viemäriputkien suhteen ja kylppärissä ei tapahdu mitään sillä aikaa. Ja enhän mä oo vielä saanut sille rakennuslupaakaan... [:-I] Siis... tänään mua kyllä naurattaa ihan kaikki... [:-DDD] vissii joku mielenhäiriö.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 309
  • Lahti
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #22 : 15.11.10 - klo:11:00 »

Mukavaa uutta alkanutta viikkoa pönttöläisille [:-)]
Katselin Marlen  kuvasarjan , mukavaa katseltavaa.

Kyllä Kaarin pakastimen korjaajalle kannattaa vähän räpsytellä. saattaa vaikka
tulla sen myötä uusi pakastin [:-)]

Tiinan laittaman mietelauseen allekirjoitan..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

  • Vieras
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #23 : 15.11.10 - klo:11:02 »

Kerran yks asiakas sanoi mulle optikkoliikkeessä, että "Sähän nyt myisit vaikka isoäitis." [:-I] Esittelin hänelle siinä kaikessa rauhassa ja kohteliaisuudessani aurinkolaseja...

Yks uhkas ilmoittaa minusta mun pomolle, sellaisessa tilanteessa, kun hän esitteli sellaisia (optisia) vaatimuksia, joita ei ole olemassakaan. Siis mahdottomuuksia. Kun yritin selittää, ettei se ja se ole mahdollista - ja suoraan sanottuna hiukan väärässä tilanteessa taisin hiukan naurahtaa - hän nimittäin puhui niin päättömiä, niin hän raivostui, hakkasi nyrkillä pöytään ja sanoi tekevänsä minusta valituksen pomolle. [:-I]

Asiakaspalvelussa nääs pitää osata tehdä mahdottomuuskin mahdolliseksi. [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #24 : 15.11.10 - klo:11:02 »

Sus, onko se ketutusnaurua?  [:-DD]
Kovin on hidasta työnkulku teilläpäin.  Varjele, jos naiset vetelehtis, niin loparit tulis että vinkuu!  [:-/]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #25 : 15.11.10 - klo:11:13 »

Tää alkaa olla jo aika mielipuolista ketutus-v*tutus-naurua, ei tästä muuten selviä. [:-DD]
Ei nuo miehet kyllä todellakaan vetelehdi, tekevät ylitöitäkin, mutta tää urakka osoittautui hankalammaksi kuin oli arvioitu. Tiedossahan oli, että koko alue on peruskalliota, mutta paikka paikoin se olikin tavallista hankalampaa kalliota...

Mukavia nuo miehet on. Huumorintajuisiakin. Yks päivä olin tutkailemassa hommeleita tuolla ja kuten minun pihatien kohdalla on naapurinkin portilla ristikkoaita kulkua estämässä. Kun siellä tiellä on vaaran paikka. Mä olin siinä vaaran puolella ja työmies naapurin pihassa ristikon takana, niin hän komensi mua, että: "Tänne ristikon taakse ei saa tulla!" [:-DD]

Sit hän sanoi, että tulevat töihin lauantainakin, että "Me ei anneta tiedän nukkua lauantainakaan. Teillä tulee tylsää täällä sitte ku tää urakka on valmis ja me lähdetään pois." :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #26 : 15.11.10 - klo:11:21 »

Mä tarkoitin, sitä, kun remppa venyy ja venyy.  Kivoja miehiä ovat, sen käsityksen mä olen saanut jo aikaisemminkin.
Siitä minunkin piti mainita, että varmasti tuntuu oudolle, kun lähitienoo hiljenee, remppa on tehty ja alkaa arki.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #27 : 15.11.10 - klo:11:21 »

Aamupäivää. Menossa toiset kahvit kun ensimmäiset join tuossa klo 02.00 - 03.00 välillä. Tänään menen taas "taiteilemaan" eli jotakin väriä paperille tulee jossakin muodossa. Ilma on harmaa, maa märkä mutta ei sada,

Muksaa päivän jatkoa [:-)]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #28 : 15.11.10 - klo:11:25 »

Blaaah, pitäisi lähteä kohti työpaikkaa. Tänään kuullaan työryhmän kohtalo. Ollaan muuttamassa keskustan suunnalle ja koko työryhmä joudutaan jakamaan kahtia. Isoja muutoksia tulossa...
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: MAANANTAI 15.11.2010
« Vastaus #29 : 15.11.10 - klo:11:45 »

Asiakaspalautetta työpaikallani:
"Sika hidasta ja kuolettavaa. Kaksi saaatanan läskiä ämmää jauhaa paskaa."
On se kiva saada kiitosta työstään!

Uskomatonta. "Minullepalveluanythetijamieluummineilen"  [:-/] Ei varmaan paljon motivoi iloiseen ja ystävälliseen asiakaspalveluun.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.