Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 16.11.2010  (Luettu 832 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #30 : 16.11.10 - klo:15:59 »

Ja nuo raasut paahtaa tuolla ylitöitä pimeessä... Ovat nyt näköjään joka päivä ylitöissä. Kohta ne on siellä varmaan yölläkin...
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #31 : 16.11.10 - klo:16:15 »

Pimeän sään aikaan meikä alkaa vasta kirjoittamaan.
On sekainen olo, kun piti jo ennen kahdeksaa herätä.  Luvattiin tuoda uusi jääkaappi, niin täytyi heivata ruokia partsille ja heittää ruokia menenään.  [:-(]
Lattiaa olen luutunnut eilen ja tänään, kun vettä valui pakkasesta.  
Jääkaappi on nyt kylmenemässä.  On onneks suurempi, kuin aikaisempi ja paljon vankempaa tekoa.
Pakkasosa olikin turhan pieni.  Nyt vaan täytyis tuhoutuneen ruuan ja marjojen tilalle laittaa uutta jäätymään.
Pää on ollut kipee koko päivän.  Tavallisesti en ota tabuja, mut kahdesti olen joutunut ottamaan.  Jospa hellittää, kun saan paikat kuntoon ja kahvia nassuun.
Ihana toi Mesiksen video.  :-)) :-))  Aatella, että koira osaa olla nuin symppis, eikä mitenkään reagoi julmasti pikkuisen ipanan touhuille ja ilmapallolle. :-))  Olen jonkun toisenkin videon katsonut, kun vauva suorastaa repii koiraa karvoista, niin ei siinä käy kuinkaan. Koira vaan on kuin ei mitään tapahtuis.  [:-)] Mä haluun koiran!  [:34]
Leppoisaa iltaa kaikille.  [KIPPIS]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 51 079
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #32 : 16.11.10 - klo:16:45 »

Tuleeko Kaarin Sinullekin ns. jännityspäänsärkyä? Minulle tulee, ja jos olisin Sinun tilanteessasi, niin varmasti olisi pää kipeä.
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #33 : 16.11.10 - klo:16:49 »

Iltaa!
Tänään piti käydä Helsingin kaupunginmuseossa Hakasalmen huvilassa,
mutta sepä onkin kiinni  tiistaina.
Sen sijaan käytiin Lintuvarusteessa hakemassa uusi syöttölaite [:-)]
Äitiäkin käytiin tapaamassa, mutta paikalla oli yhden hoitajan pieni lapsi ja se oli paljon kiinnostavampi (äidin mielestä, siis) [:-)]
Nyt onkin pakko käydä muutamien papereiden kimppuun.
Mukavaa iltaa [:-)]

Kävin selventämässä varmuuden vuoksi.
« Viimeksi muokattu: 16.11.10 - klo:18:05 kirjoittanut Laura »
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #34 : 16.11.10 - klo:17:44 »

Iltalenkiltä palattu. Tuli humalainen metsuri aivan kaatokännissä vastaan ja näytti siltä, että käy aukomaan viherpiipertäjille päätä, mutta oli vissiin niin pahassa laitamyötäisessä, ettei sieltä suusta tullutkaan mitään  [:-DD]

Tänään on saunailta  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #35 : 16.11.10 - klo:17:53 »

Just kotiuduttu. Olin siskoni henkisenä tukena hammaslääkärissä tosin odotushuoneen puolella. Sitten itikseen ostaamaan melkein viikon safkat isälle ja sitten isän luo. Siinä se päivä sitten menikin ja nyt vaan ollaan [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 51 079
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #36 : 16.11.10 - klo:17:58 »

Iltalenkiltä palattu. Tuli humalainen metsuri aivan kaatokännissä vastaan ja näytti siltä, että käy aukomaan viherpiipertäjille päätä, mutta oli vissiin niin pahassa laitamyötäisessä, ettei sieltä suusta tullutkaan mitään  [:-DD]
Tänään on saunailta  [:-)]
Näyttää kännäilystäkin olevan joskus hyötyä  :-))
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #37 : 16.11.10 - klo:19:35 »

Iltalenkiltä palattu. Tuli humalainen metsuri aivan kaatokännissä vastaan ja näytti siltä, että käy aukomaan viherpiipertäjille päätä, mutta oli vissiin niin pahassa laitamyötäisessä, ettei sieltä suusta tullutkaan mitään  [:-DD]

Tänään on saunailta  [:-)]
Tekisi mieli kysyä, et oliko se tai se, kun erään firman metsureiden asioita olenkin hoidellut, ihan oon huolissani.

Mun "pissipäivän" kruunasi juuri havaitsemani hampaan lohkeaminen, sinne meni massuun kuivan leivän kanssa  [:-/]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #38 : 16.11.10 - klo:20:04 »

Iltalenkiltä palattu. Tuli humalainen metsuri aivan kaatokännissä vastaan ja näytti siltä, että käy aukomaan viherpiipertäjille päätä, mutta oli vissiin niin pahassa laitamyötäisessä, ettei sieltä suusta tullutkaan mitään  [:-DD]

Tänään on saunailta  [:-)]
Tekisi mieli kysyä, et oliko se tai se, kun erään firman metsureiden asioita olenkin hoidellut, ihan oon huolissani.

Tämä oli virolainen metsuri, joita täällä on paljon töissä ollut koko syksyn.
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #39 : 16.11.10 - klo:20:13 »

Kaarin, voikun oisin ymmärtäny lukea ja oisit kertonu enemmän, niin niistä marjoista olisit voinu keittää hillosokerilla semmosta hilloo, mikä säilyy vaikka lämpimässä, saati nyt partsilla.  [:´((]  Ei kai niitä paljon menny hukkaan?  [:-I]  Yritin minä pelastaa niitä pottusipuleita kuitenkin...  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #40 : 16.11.10 - klo:21:02 »

Kerroinki jo Facebookissa, kun Aidalle on tullut leikkauksen myötä älytön ruuan himo, vaikka se oli sitä jo ennestäänkin. Saunomisemme aikana se oli syönyt 1/3 kurkun ja nuoleskellut/syönyt pussillisen eukalyptus-kurkkukarkkeja  [NUT] Kaikkeen sitä voikin himo tulla.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 51 079
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #41 : 16.11.10 - klo:21:15 »

Onpas makumieltymykset  :-))
Mistä se ne otti. Ei kai vaan pöydältä napannut  [NO]  :-))
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #42 : 16.11.10 - klo:21:17 »

Onpas makumieltymykset  :-))
Mistä se ne otti. Ei kai vaan pöydältä napannut  [NO]  :-))

No pöydältä tietysti  [NO] Ei koskaan nähden ota mitään  [RULES] Mutta, kun ovat kahdestaan kotona, niin Aida kyllä ottaa.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 51 079
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #43 : 16.11.10 - klo:21:18 »

Vai semmoinen veijari Aida on  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 16.11.2010
« Vastaus #44 : 16.11.10 - klo:22:02 »

Kaarin, voikun oisin ymmärtäny lukea ja oisit kertonu enemmän, niin niistä marjoista olisit voinu keittää hillosokerilla semmosta hilloo, mikä säilyy vaikka lämpimässä, saati nyt partsilla.  [:´((]  Ei kai niitä paljon menny hukkaan?  [:-I]  Yritin minä pelastaa niitä pottusipuleita kuitenkin...  [:-I]
Kyllä niitä marjoja meni jonkun verran kaatikselle.  Mustikoita, vadelmia, jokunen viime vuoden mansikkapurkki.  Sain muutaman mustikkapurkin säästettyä, kun eivät olleet pahan näköisiä.  Iskin takaisin pakkaseen.  :-))
Puolukat oli sokeroitu soseeksi, niin eivät pilaannu.  Kyllä on hyvä että mansikat ehdin antamaan talkkarille, tai oikein pyysivät ne .
Marleena, ei mulla ois ollut kotona hillosokeria. 
Lihat ja kalat suututtaa.  Oli niin näpsäkkää tehdä valmiiksi kypsytetystä lihasta erilaisia ruokia.
Pikkasen ressi hellittää, vaikkakin pakasterasioita on tiskiallas täynnä.  En jaksanut niitä enää tänään pestä.  Pää on vieläkin kipee, mut ei niin paljoa, että tarttis lääkettä.
Aida osaa käyttää "tilaisuuden" edukseen.  Ihana/nia!  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.101 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.