Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TORSTAI 18.11.2010  (Luettu 923 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 855
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 705
  • Lahti
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #76 : 18.11.10 - klo:20:56 »

Ai hyvänen aika miten oli jo liukasta.Ymmärrän Marlea vallan hyvin, että ahistaa
tälläiset kelit kun on nilkkansa murtanut.
Minulla tämä rannemurtuma on vielä niin tuoreessa muistissa, että kyllä oli kieli
keskellä suuta kun Veran kanssa iltalenkki tehtiin.
No nyt kaivan kesäsäilöstä nämä viimetalvena ostetut nastakengät, joita en
vaihtaisi mihinkään.Aivan loistavat..

http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31937&nimi=Icebug+Metro+BUGrip
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #77 : 18.11.10 - klo:20:57 »

 :-))

Tuossa sivulla olevassa pikkuisessa kuvassa on sellaiset, jotka taidan ostaa.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 705
  • Lahti
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #78 : 18.11.10 - klo:21:03 »

Minä olen niin tyytyväinen näihin omiini, että tulin ne hankkineeksi.
Ainut on, että sukkasillani kävelen ekaan kerrokseen ja laitan kengät
alaovella vasta jalkaan.On rappusissa aikas liukkaat nuo nastat meinaan [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #79 : 18.11.10 - klo:21:33 »

Minulla on sellaiset mustat kumiset, kengän päälle vedettävät, joissa on pohjassa keltasia muovilätkiä ja niiden keskellä teräsnastat. Kevyet ja hyvät kaupunkikäytössä. Pitävät hyvin jäisellä ja lumisella pinnalla ulkona, mutta ei ollenkaan kivi- tai laattalattialla. Joten sisällä on otettava pois. Eivät maksaneet kuin jotain 4.90 tai 5.90 halpahallissa. Ihan hyvin hintansa haukkuvat. Varmaan samanlaisia saa muistakin kaupoista edullisesti.  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #80 : 18.11.10 - klo:22:56 »


No nyt kaivan kesäsäilöstä nämä viimetalvena ostetut nastakengät, joita en
vaihtaisi mihinkään.Aivan loistavat..

http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31937&nimi=Icebug+Metro+BUGrip

Sä ostit paremmant Icebugin kuin mä. Mun Icebugeissa on nystyt mutta ei nastoja joten no oli tosi liukkaat viime talvena. Koin että heitin ison määrän euroja taivaantuuliin. Ehkä noita kloppanoista saattaa olla hyötyä loskakeleillä mutta jäällä ne on vaaralliset. Kuten kuvasta näkyy, ei nastoja:





Jos aiotte ostaa tuota merkkiä niin varmistukaa että pohjissa on ihan oikeaa metalli sastaa!


Ps. kortinlukija hajosi [:-/]

Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #81 : 19.11.10 - klo:10:02 »

Meidän äidillä on tällaiset liukuesteet kenkiin ja mun siskolla on kans samanlaiset. Ajattelin hommata itsellenikin. Vaikka on noin yksinkertaiset niin on todella toimivat.

http://shop.villiankka.fi/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/villiankka/Products/4006/SubProducts/4006-0002&ViewAction=ViewProductDetailImage
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #82 : 19.11.10 - klo:10:43 »

Meidän äidillä on tällaiset liukuesteet kenkiin ja mun siskolla on kans samanlaiset. Ajattelin hommata itsellenikin. Vaikka on noin yksinkertaiset niin on todella toimivat.

http://shop.villiankka.fi/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/villiankka/Products/4006/SubProducts/4006-0002&ViewAction=ViewProductDetailImage
Uskon että noi on hyväksi havaittu.  Olen nähnyt nuita aika monella.
Sisälläkin voi varmaan kävellä, kun edessä ei ole nastoja.  [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #83 : 19.11.10 - klo:11:10 »

Meidän äidillä on tällaiset liukuesteet kenkiin ja mun siskolla on kans samanlaiset. Ajattelin hommata itsellenikin. Vaikka on noin yksinkertaiset niin on todella toimivat.

http://shop.villiankka.fi/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/villiankka/Products/4006/SubProducts/4006-0002&ViewAction=ViewProductDetailImage

Multa löytyy noikin yksien saapaiden kannoista [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 705
  • Lahti
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #84 : 19.11.10 - klo:12:55 »

Kannattaisko Marlen kysyä jos suutarilta sais nastat kenkiinsä.Ei menis kengät itse edestään.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #85 : 19.11.10 - klo:13:57 »

Suutarit laittaa semmosia kantaan laitettavia rautahommia kenkiin. Ne voidaan kääntää pois, kun mennään sisälle. Yhtään en kyllä tiedä paljonko sellaiset maksaa, mutta olisivat yks vaihtoehto.

http://demo.seco.tkk.fi/tervesuomi/item/ktl:11945   tuolla linkin alalaidassa on kuvat. Mulla on tuontyyliset, ku nuo keltapilkkuset.
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #86 : 19.11.10 - klo:17:06 »

Kannattaisko Marlen kysyä jos suutarilta sais nastat kenkiinsä.Ei menis kengät itse edestään.

Jaa, tuollainen ei tullut mieleenkään, taida kysellä, kiitti vinkistä [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #87 : 19.11.10 - klo:17:07 »

Suutarit laittaa semmosia kantaan laitettavia rautahommia kenkiin. Ne voidaan kääntää pois, kun mennään sisälle. Yhtään en kyllä tiedä paljonko sellaiset maksaa, mutta olisivat yks vaihtoehto.

http://demo.seco.tkk.fi/tervesuomi/item/ktl:11945   tuolla linkin alalaidassa on kuvat. Mulla on tuontyyliset, ku nuo keltapilkkuset.

Mulla maksoi tuollaiset käännettävät muutama vuosi sitten 25 euroo [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TORSTAI 18.11.2010
« Vastaus #88 : 19.11.10 - klo:18:07 »

Paitsi enhän minä ennää liiku kun kyynärsauvojen kans taksiin ja taksista pois. Ja kyynärsauvoihin asensin just ne jääpiikit, joten turvallista on ulkona. Mutta kun menet sisälle ja käännät ne piikit pois, niin ne kumipäät onkin sitten sisällä laattalattialla tosiliukkaat!!! Ihan varoituksena, jos joku käyttää kyynärsauvoja. Menin kirjastoon ja sauvojen kumipäät olivat märät. Meinasin kaatua kahesti. Ne sauvat luistaa alta pois. Kyllä säikäytti!  :-O

Rahhaahan se 25 eurookin on, mutta halpa henkivakkuutus se on. Jos se estää kaatumisen. Kaatuminen tullee vielä paljo kallimmaks.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.
 

Sivu luotiin 0.171 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.