Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 21.11.2010  (Luettu 1144 kertaa)

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #45 : 21.11.10 - klo:14:36 »

Facebook tappaa monet toimivat pienet foorumit...

Höpöhöpö, netti on pullollaan erilaisia foorumeita ja paikkoja, itse ainakin olen aina kuulunut enemmän tai vähemmän moniin foorumeihin, vaihtelevalla osallistumistasolla. Mutta mikään niistä ei ole pois toiselta. Jokaisella foorumilla on omat tarkoituksensa mun elämässä ja välillä mieli tarvitsee yhtä, välillä toista. Me itse luodaan kirjoituksillamme ilmapiiri ja innostus ja aina se ei ole yhtä rento ja innostunut, mutta se suotakoon  [:-)]
Sammaa mieltä  [:-)]

Virittelin pihavaloja ja vasta illalla näkee, millaiset niistä tuli. Tulihan samalla ulkoiltua, vaikka on tässä vielä ulkoiltava, linda on pian lenkkiä vaille.
Polvi alkoi heti oikkuilla kun lopetin tulehduskipulääkkeen eli taas vaan nappia vatsaan.  [:-(]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #46 : 21.11.10 - klo:16:19 »

Kyllä ne Iipan pihavalot varmasti nätit ovat.

Polvelle paranemista  [:-)]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #47 : 21.11.10 - klo:16:48 »

Iltalenkillä käyty ja työkaverikin lähti jo. Saipahan nekin hommat tehtyä.
Nyt Otson kanssa leikkimään  :-)) Parasta päivässä  [:-)]

Tuosta facebookista kirjoitin jo aikaisemmin, mutta silloin nettiyhteys katosi juuri lähettäessä.
Itse en ainakaan facebookkiin kirjoittele kovinkaan paljon samoja asioita kuin tänne. Vaikka siellä onkin paljon väkeä täältäkin, mutta siellä on myös paljon sellaisia joiden kanssa on aivan eri jutut. Joten kyllä Pönttölä pitää pintansa facebookkien rinnalla  :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #48 : 21.11.10 - klo:16:55 »

Mullakin feissari ja pönttö on ihan omat juttunsa [:-)] Aika paljon mulla kuluu myös aikaa Juutuubia selatessa ja kamera- ja luontofoorumeilla. Uutisia tulee luettua sieltä täältä. Kyllä nettiin saa aikaa uppoomaan ja paljon.
Kirjattu

Matkijalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 671
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #49 : 21.11.10 - klo:17:29 »

Syy ainakin mun hiljaisuudelle että on tunne ettei ole yhtään mitään kirjoitettavaa, Sama taru päivästä toiseen, töihin, kotiin, nukkumaan...

Juu, sitä samaa täällä. Aina marraskuut ja joulukuut tuntuvat olevan stressavia, varsinkin ajaminen. Onneksi olen jo 20 joulukuuta sitten valmis tästä vuodesta.
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #50 : 21.11.10 - klo:17:35 »

Sunnuntai ehtoota tietokone sanoi eilen jo vuosia toimineen yhteistyö sopimuksen irti ja on nyt pakatuna autossa. Eli huomenna tien sen korjaamoon uutta älyä täytyy siihen ladata ja nopeuttakin hieman lisää tarvitsee. Tää puhelimen netti on ihan nopea mutta näyttö on niin pieni että ei juuri viitsi ihan kaikkia ketjuja lukea. Naama kirjasta olitte keskustelleet tänään. Suosittu sivusto tuntuu olevan minunkin tuttava ja läheisten piirissä mutta en ole itse siitä kiinnostunut. Täällä pöntöllä tulee käytyä tosin nykyisin aika vähän. Töissä koneen äärellä ollaan jatkuvasti niin ei juuri enää vapaa aikana jaksa. Viikon loppu kulunut mukavasti lapsen lapsien kanssa touhutessa kaikenlaista mukavaa. Kiva ulkoilusää ollut. Kaikille leppoisaa illan jatkoa
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #51 : 21.11.10 - klo:18:25 »

En ole vielä minäkään facebookiin mennyt.
Joskus menee monta päivää ettei kotona viitsi aukaista tietsikkaa ollenkaan ihan samasta syystä kuin Evikselläkin.

Sain kuin sain itseni hinattua tänään ulos ja kävelylle. Kaverina oli isännän pojantytär 10 vee.
Meillä oli ihan mukava kävelylenkki, nähtiin Highland-karjaa, hevosia ja lintuja  :-))

Tänään oli tosi paljon lintuja ruokinnalla, yli 20 tiaista kerralla ja punatulkkujakin kävi peräti 5.


Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #52 : 21.11.10 - klo:19:05 »

Kuu möllöttää taivaalla kokonaisena.
Toivottavasti se ei aiheuta kelleen yökukkumista.
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #53 : 21.11.10 - klo:19:14 »

Pakkanen kiristyy pikkuhiljaa.
Kohta mennään saunaan, että voidaan taas aloittaa puhtoisina työviikko. [:-)]
On ollut hyvä viikonloppu: kaikenlaista on saatu aikaseksi :-))
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #54 : 21.11.10 - klo:19:55 »

Syy ainakin mun hiljaisuudelle että on tunne ettei ole yhtään mitään kirjoitettavaa, Sama taru päivästä toiseen, töihin, kotiin, nukkumaan...

Muuten edelleen kaipaan niitä kinuskiapuja joita eilen kyselin...

Samahan se tahtoo itsellä olla, ei oikein ole kirjoitettavaa eikä aikaakaan tahdo olla koneen vieressä istua  [:-(] arkipäivät vierähtää töissä ja ehtoot kaikenlaisissa kotipuuhissa ja sitten nukkumaan ja viikonloppuisin on kaikenlaista kotona puuhastelemista.

Eikä ole minustakaan apuja kinuskikakun teossa, kerran olen tehnyt ja se siitä kinuskikakusta.  [:-I]  :-))

Selkeää on ulkona ja täysikuu mollottaa taivaalla, pakkasta jo -10,4 astetta, tämän talven kylmin lukema, taitaa tulla kylmä yö ja aamu.
Eipä pitäisi mennä läpysköillä näillä lumisilla keleillä ulkosalle, komea ilmalento tehty ja häntäluu toooosiiiiiiii kipeee, mitenkähän aherruksessa olo mahtaa sujua  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 857
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #55 : 21.11.10 - klo:20:19 »

Muuten edelleen kaipaan niitä kinuskiapuja joita eilen kyselin...

Onko se pakko tehdä itse, kaupasta saisi helpommalla [:51]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 857
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #56 : 21.11.10 - klo:20:46 »

komea ilmalento tehty ja häntäluu toooosiiiiiiii kipeee, mitenkähän aherruksessa olo mahtaa sujua  [:-I]

Onneksi taitaa olla seisomatyö [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #57 : 21.11.10 - klo:20:55 »

Otso pulkkailemassa  :-))

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #58 : 21.11.10 - klo:21:14 »

Vui miten iloinen on Otson ilme. :-))
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #59 : 21.11.10 - klo:21:27 »

Nonnii, meni kakkupohja pilalle, en siis yritäkkään kinuskia huomenna. Työkaveri kutsuttava apuun  [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.242 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.