Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 21.11.2010  (Luettu 1150 kertaa)

Hirsjärvet

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 882
Sunnuntai 21.11.2010
« : 21.11.10 - klo:02:32 »

Jihaa!! Kerrannii miekin ehdin avamaan päivän!
Kelli näyttää puoli kolmea, istun hiljaisessa hotellihuoneessa Helsingissä, siippa kuorsaa hiljaa sängyllä väsyneenä jännityksestä ja juhlahumusta, Jore näet saattoi vanhemman tyttärensä eilen lauantaina alttarille ja sehän tietysti isää jänskätti viikon ja toisenkin.

Toivotan varhaista huomenta pönttöläisille ja jatkan vielä hääkuvien postaamista tovin. Johan sitä sitten maate joutaakin :D Oikein hyvää sunnuntaipäivää teille kaikille!
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Matkijalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 671
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #1 : 21.11.10 - klo:02:56 »

Jaha sunnuntaita. Kunhan pääsen sunnuntaihin, laitan vähän kahvia aamulla. On tullut juoduksi liikaa kahvia, töissä kai kun se on siellä ilmaista. Joten siirrytään teehen muuten kuin viikonloppuisin.

Näin lauantaina jääkuikkia, olivat vaikea sortteerata, kun niitä oli ainakin kolme ja tusina merimetsoa sotjemassa samassa paikassa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Amerikanj%C3%A4%C3%A4kuikka

viimeksi näin yhden ainoan kesällä.
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #2 : 21.11.10 - klo:08:00 »

Huomenia,
Ihanat unet, olikin väsynyt.
Tänään ohjelmassa jouluvalojen viritys ulos ja vierailut vanhainkodilla ja naapurissa.
Naapurin isännästä tehdään juttu paikalliseen lehteen itsenäisyyspäivänä. Ehdotin sinne ja ovat tulossa, nyt pitää vielä varmistaa naapurin suostumus.


Kuvassa siskollani olleet nukke ja nalle, ne on toinen siskoni tehnyt ja laittanut kirpparille myyntiin. josta toinen ne osti  :-))
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #3 : 21.11.10 - klo:08:37 »

Huomenta,

Otso nukkui huonosti. Eikä se ole ihme. Otsolle on tullut jo aikaisemmin neljä etummaista hammasta ylös sekä alas. Nyt läpi on tullutkin kulmpahampaiden viereiset poskihampaat ylhäältä. Lisäksi pullottaa ja tulevat milloin vain kulmahampaat ylös ja alas sekä toiselle puolelle alas kulmahampaan viereinen poskimassa. Tulee aika monta kerrallaan.

Kohta joelle. Ei ole tullutkaan vähään aikaan käytyä, kun nuo tukkirekat pilasivat tuon hiekkakävelytien, mutta nyt se ei ole enää niin mutainen ja urainen, kun on lunta päällä.
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #4 : 21.11.10 - klo:08:45 »

Huomenta  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #5 : 21.11.10 - klo:08:55 »

Huomenta....
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #6 : 21.11.10 - klo:09:16 »

Huomenta taloon.

Pari astetta pakkasta. Nyt ois kyllä toiveissa mieluummin vaikka vesikeli kuin pakkasta, kun mun pihalla on hommat kesken! Huomenna tuleekin sitten ukkokokous mun kaivon taakse, Kymen Veden vesimiehet pomoineen, kaivinkonemies kaivamaan auki mun liitospaikan ja ONNEKSI remppamieskin pääsee paikalle. Ei ehtinyt tänne männä viikolla kertaakaan. Lyököön ukot viisaat päänsä yhteen ja päättäkööt miten tehdään ja kuka tekee mitä.

Mä aion vaan seistä vieressä, räpsytellä silmäripsiä ja ihailla työntekoa. :-)) Oon mä kyl kauhee. Hyväksikäyttäjä! [:-DD] Tosin mähän tän lystin maksan... [:-I] Eli käytän hyväksi niin paljon kuin vain osaan, ehin ja kykenen. :-))

Mukavaa sunnuntaita kaikille, käyttäkää se mahdollisimman hyvin hyväksi! [:-)]
Kirjattu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #7 : 21.11.10 - klo:09:30 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Leppoista Sunnuntai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän / Viikonlopun Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]
 
 [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #8 : 21.11.10 - klo:10:06 »

Huomenia.  [:-)]
Pilvistä ja tuulista on ilma ulkona, -3 astetta mittarissa, itätuuli tekee ilmasta paljon kylmemmän tuntuisen, kuin mitä mittari näyttää. [:-I]
Järvi melkein jäässä, laulujoutsenia kuitenkin vielä pienessä jäättömässä kohdassa, jokohan tänään tajuavat lähteä etelämmäksi.
Ruokinnalla melko vilkasta.  [:-)]

Leppoisaa talvista sunnuntaita kaikille.  [:45] [:45]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #9 : 21.11.10 - klo:10:11 »

Huomenia,
Ihanat unet, olikin väsynyt.
Tänään ohjelmassa jouluvalojen viritys ulos ja vierailut vanhainkodilla ja naapurissa.
Naapurin isännästä tehdään juttu paikalliseen lehteen itsenäisyyspäivänä. Ehdotin sinne ja ovat tulossa, nyt pitää vielä varmistaa naapurin suostumus.


Kuvassa siskollani olleet nukke ja nalle, ne on toinen siskoni tehnyt ja laittanut kirpparille myyntiin. josta toinen ne osti  :-))
Voi kuka malttaa laittaa tuollaiset kirppikselle myyntiin  :-O. Itse en kuuna päivänä laittaisi. Hyvä, että se "toinen sisko" osti ne sieltä pois  :-))

Olen jo yhdet aamukahvit juonut, ja taas tekee mieli kahvia. Keittäiskös................no keittäis  [:-)]
Kun itse kysyy ja itse vastaa, saa mieleisensä vastauksen  :-))
Olen pannut merkille, että täällä on nykyään niin hiljaista, että jos haluaa saada vastauksia, niin täytyy vastata itse  :-))   Missä kaikki väki on? "Veispuukissako"? Pitäisköhän sinnekin vielä vanhoilla päivillään mennä??? Ei kai.  [:-)]

Tämän yksinpuhelun jälkeen toivottelen kaikille suloista sunnuntaita  [:-)]
                                   
Kirjattu

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #10 : 21.11.10 - klo:10:17 »

Veispuukissa sama hiljaisuus... [:-I]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #11 : 21.11.10 - klo:10:27 »

Onkohan sitten vaan marraskuunväsymystä?
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #12 : 21.11.10 - klo:10:34 »

Huomenta.  [:-)]
Kahvit tuli juoduksi joten tästä se alkaa sunnuntaipäivän vietto.
Eilen käväs vanhin poika perheensä kanssa, meni päivä mukavasti siinä. Eivät kovin usein ennätä piipahtelemaan, kaikilla on omat menonsa ja kiiruunsa.
Katsotaan viitsiskö tänään yhtään ulos lähteä, pannan harkintaan.
Sää ei varmaan ole niin kylmän tuntuinen kuin eilen, ei näytä tuulevan ja pakkastakin on vain -4,1o. Harmaata ja pilvistä on, ei taida aurinko näyttäytyä lähipäivinäkään.
Suloista sunnuntaita pönttöihinne.

Onkohan sitten vaan marraskuunväsymystä?
Suottaapihan se sitäkin olla, kuitenkin tuntuu että veispuukki on alkanut pöntöllä vaikuttamaan.  [:-(]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #13 : 21.11.10 - klo:10:37 »

Joella käyty. Olipas mukavaa. 18 sinisorsaa ja kolme koskikaraa  :-))
Eipä paljon muuta. kamala määrä sauvakävelijöitä.
Nyt lukemaan matematiikkaa.
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Sunnuntai 21.11.2010
« Vastaus #14 : 21.11.10 - klo:10:52 »

Syy ainakin mun hiljaisuudelle että on tunne ettei ole yhtään mitään kirjoitettavaa, Sama taru päivästä toiseen, töihin, kotiin, nukkumaan...

Muuten edelleen kaipaan niitä kinuskiapuja joita eilen kyselin...
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.265 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.