Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 23.11.2010  (Luettu 832 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #15 : 23.11.10 - klo:09:56 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Kuu näkyi aamulla vielä hämärän aikaan kauniina taivaalla. Lähdin ajatuksissani liian aikaisin liikkeelle :-)), tarkoitus oli mennä citymarkettiin katselemaan kaikenlaista, mutta olinkin oven takana jo kymmentä vaille kahdeksan ja kauppa aukesi vasta kahdeksalta.
Eipä sitten  kuitenkaan juuri mitään tullut ostettua, kahdet sukat vaan. Ja evästä.

Huominen olis vielä töitä ja sitten olis pari vapaapäivää. [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #16 : 23.11.10 - klo:10:30 »

Kuukauden päästä jouluhössötys on ohi ja saa alkaa syömään  :-))

Meinaatko olla syömättä siihen asti?  [:-I] :-))

Syytä ois  [:-DD]  mutta tarkoitin et kaiken hössötyksen jälkeen kaikki on valmista, saa vain nauttia ja rauha saapui taloon [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #17 : 23.11.10 - klo:10:44 »

Huomenta.
Aurinko paistaa ja pakkasta tais olla -7o.
Voi Otsoa, kun kasvavat hampaat kiusaa.  [:30]  Toivottavasti olosi kohta helpottuu. [:-)]
Oliko teillä pienenä jaloissa kipua, kun kasvoivat?  Mulla oli.  Varmaan johtui siitäkin kova kipu, kun en saanut kävellä.
Kohta täytyy käydä flunssapiikki ottamassa.  Mitähän kaikkia flunssia vastaan siihen on möhnää laitettu.  Täytyy ihan kysäistä.
Kivaa päivää kaikille.  [:45]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #18 : 23.11.10 - klo:11:33 »

Kiks ihmeessä taloyhtiössä on vedet poikki just silloin kun haluaisi pestä pyykkiä, käydä suihkussa, pestä hampaat ja ois vessahätäkin..  [:-I]

Kaarinille, joo, mä ainakin muistan että jaloissa oli kasvukipuja.

Kinuskiasiassa auttaneille tiedoksi: mun työkaverit sai aikaan kaksi tosi hienoa ja hyvää kinuskikakkua, mä pursotin kermat  [:-DD]
Totuus on että musta ei ole leipojaksi. Onneksi tunnen niitä jotka osaavat  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #19 : 23.11.10 - klo:12:22 »

Pistetääs tää uninen Nöpö tännekin. [:-)]



Nyt taijan lähtä kattomaan, miten ukot ratkaisee ongelmansa mun putkiliitoksissa. Että tarviiks ne multa neuvoja. [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #20 : 23.11.10 - klo:12:28 »

Toivottavasti ei ole kovin pitkä vesikatkos Zeener. [:-)]

Jäin kans muistelemaan että oliko mulla mitään kasvukipuja jaloissa, mutta en kyllä muista että olis ollu.  No mullahan kintut onkin tällaiset "lyhyet toksuttimet" kuten rakas aviomieheni niitä nimittää [:-DD].

Ostin eilen Felix Abban Fettucine tuorepastaa ja kun avasin kotona paketin, niin pasta oli paikkapaikoin homeessa :-O. Laitoin homenäytteet ja valituskirjeen Felix Abballe menemään, katsostaas mitä sieltä vastataan.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #21 : 23.11.10 - klo:12:47 »

Täällä ulkoinen aurinkoinen paistelee ja ulkona on n. -11 astetta, niinku koko viikoksi on luvattu. Mielenaurinkoista lisäksi Kaikille.  [:44]

Olikohan meitä Zeener liian monta kokkia kupissa?  :-))  Hyvä, että loppujen lopuksi onnistui. Toivottavasti vesi alkaa pian juoksemaan.

Ihanan uninen Nöpö.  [:36]

Kaarin, kyllä todellakin särki, sitä sanottiin ennen luistelemiseksi, ainakin meillä päin. Jalkoja luisteli yökaudet ja niitä piti jonkun hieroa. Ja ihan koko ikäni on sitä luistelua ollut. Oon joskus miettiny, että onkohan se kipujälki jäänyt aivoihin jo sillon pienenä?  [:-I] En muista, että silloin olisi kipulääkettä lapsille annettu. Johtuukohan se fibromyalgia siitä?

Onneksi Otso saa kipulääkettä.  [:-)]

Päivän Positiivarit:

TENAVATUOKIOT

Avomieheni on lakimies ja joskus hänen
asiakkaansa tulevat meille kotiin. Näin
tapahtui sinäkin iltana kun Petra (7 v)
kurkisti huoneeseen, kääntyi minuun päin
ja totesi: "Kato äiti, taas se leikkii
sitä asiantuntijaa." -Pirjo

Kuljimme syksyllä metsäisellä tiellä
hieman sateisessa säässä. Muuttolinnut
lentelivät yläpuolellamme. Essi-tytöllä
oli sadevaatteet päällä. Hän ihaili
lintujen lentoa ja totesi: "Mie en osaa
lentää, ei oo mulla siipii, lukkaset vaa."
-Jaana

  [:-DDD]

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #22 : 23.11.10 - klo:12:58 »

Tartti ne. Ukot. Neuvoja.
Nyt työnnetään mun vanhan harmaavesiviemäriputken sisään uutta puhasta vesiputkea. Ei menny putkeen. :/ Kääk. Siellä sisällähän on viemäristä jäänyttä sakkaa. Nyt se sakka on jäätynyt. :/ Kymmenen metriä putkea meni, sit se sano töks. :/

Mä neuvoin: "Sähköt päälle putkeen, ni jää sulaa." Heureka! [:-DD] Niin tehtiin, nyt ootellaan...

Ihana Marleena, kun laitat noita lasten suusta -juttuja. Aina ei tuu kommentoitua, mut naurettua tulee! :-))
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #23 : 23.11.10 - klo:13:06 »

Sus, mihinkähän ne miehet oikein joutuskaan ilman meidän naisten neuvoja???   [:-DD]

No se on vähä ollu tarkotuskin, aiheuttaa Mielenaurinkoista ja Yläkuloa Kanssakulkijoillekkin.  :-)) 
Olin jo unohtanu tuon Röllipeikon yläkulon, mutta Kaarin oli johonkin ketjuun kirjottanu sen.
Yläkuloa siis kehiin.  [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 713
  • Lahti
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #24 : 23.11.10 - klo:13:09 »

Tiistaipäivää [:-)]

Voi pikku Otsoa  [:1]

Susun Nöpönen on niin söpönen.

Kiva kun Dep:kin antaa kuulua itsestään.

Aamulla Vera kanssa tehtiin lenkki Vesijärven rantaa ja voi miten kova surullinen kailotus
jäältä kuului.Kaksi joutsenta olivat jäällä kaukana rannasta, ehkä toinen ei pääse lentämään.
Yksi koiranpissattaja lupasi asiasta ilmoittaa jollekin.Meinaan nyt päivälenkin vielä tehdään
rantaan ja katsastan tilanteen.Sain huonon kuvan joutsenesta toista ei kuvassa näy..ehkä pää
voi näkyä kun tarkkaan katsoon.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #25 : 23.11.10 - klo:15:56 »

Nöpö on kuin kissanukke.  En muista aikaisemmin nähneeni nuin jännän väristä kisua.  [:-)]
Olen tehnyt sellaisen havainnon, että rokotukseen ja yleensä vastenmielisissä paikoissa vuoroaan odottavien on helppo ottaa kontakti vieruskaveriin ja muihinkin. 
Niin kävi tänäänkin.  Normaalisti ei olla edes kaikkien vuoroaan odottavien kanssa hyvän päivän tuttuja, kuitenkin pulistiin kuin vanhat kamut, ilman titteliä. [:-)] 
Nyt olin pukeutunut kunnolla, niin oli mukava tehdä samalla reissulla kunnon lenkki.  Ilma oli aika kylmä ja kylmempää on luvattu.
Voi nuita joutsenia.  Toivottavasti joku pelastaa ne, ennenkuin menehtyvät jäihin.  [:-(]
zeener, sun ei todellakaan tarvii tulevaisuudessa huolehtia täytekakun onnistumisesta, eikä liijoin muistakaan ruuista.  Lelli!  [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #26 : 23.11.10 - klo:16:00 »

Taitaa ulkona olla tosiaan kylmä viima, kun niin monta asiakastakin on siitä maininnut, kuten myös Kaarin. [:-)]

Tuntuu että täällä Lahden seudulla ja ympäristökunnissa on ollut tänä vuonna poikkeuksellisen paljon noita siipivikaisia joutsenia ja muitakin lintuja. Säälittää jotenkin kun niiden pitäisi jo olla jossakin vähän lämpimämmässä paikassa kuitenkin. Ja kai ne lämpimämpään menisivätkin jos kykenisivät. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #27 : 23.11.10 - klo:16:19 »

Viima on täälläkin, mutta Linda sanoo että lenkille on hoppu!
Vauhtia päivään:
http://www.youtube.com/watch?v=ozwQNOZ8AxE
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #28 : 23.11.10 - klo:16:32 »

Ehtosta! :-)) [:-)]
Täällä jo hämärää. Koko päivä oli kirkas aurinkoinen ja tyyni.
Mittarissa päivän ylin lukema oli -12,9 astetta, joka tullut tässä alkuillasta. Nyt -12,7 astetta, eli säätila lämpenee taasen.

Juuh, pitää teitä välillä muistaa ja kirjoittaakin [;-)] , vaikka olen melkein joka päivä käynyt viestejänne lukemassa. :))

Ihana kuva Nöpöstä ja telkiseltä talvisen näköistä kaupunkikuvaa! [:-)]

Marleena laittaa aina mukavat lasten vitsit tänne, ett kiitos näistä hauskoista vitseistä! [:-)]

Hyvää iltaa itse kullekin pönttöläiselle!    [:22]      [:28]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 23.11.2010
« Vastaus #29 : 23.11.10 - klo:16:39 »

Jopas iipa laittoi sopivasti tuon musalinkin.
Olin just lopettanut päiväkahvin juonnin.  Ei kahvissa mitään vikaa, mutta kääretorttupalaset laittoi vähän miettimään, että oliko pakko ne syödä, kun on hyvää leipääkin hollilla. [:-(]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.298 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.