JOS mulla sattumoisin on kiirettä ja stressiä ensi viikolla, niin älkää sitten huomautelko, että olisko kannattanut pönttöilyn sijaan keskittyä jouluvalmisteluihin.
Ai onko ollut stressiä?
Eilen saatiin tehtyä ruokaostokset.
Vierashuone on valmis; mulla oli vauhti illalla päällä ja mä pistin Pasin petaamaan sängyn ja raivaamaan tilaa kaappiin, että saavat kamansa sinne. Niin, mun piti kyllä näyttää melkein kädestä pitäen kaikki vaiheet, eli samassa ajassa olisin tehnyt homman itse
Sen jälkeen mä huomasin, että Pasi koitti piileskellä ja pysyä pois mun jaloista... no, mä olin kieltämättä aika ärhäkällä tuulella
Kämppä on muutenkin suunnilleen kunnosssa, kun mä riehuin rätin kanssa. Muutaman hyasintin ostin, ja sitten olikin ongelmia, kun mulla ei ollut niihin "tukevia suojaruukkuja". Kääräisin ne folioon ja meinasin työntää puolen litran kaljatuoppeihin, mutta Pasin mielestä se ei ollut hyvä idea. Kaikki kaapit kävin läpi. Toiselle löytyi ruukku ja toinen on teemukissa... hiukan mäcgyverismia piti siis käyttää!
Aamuisin ollut herätys 04.20 ja töissäkin kiirettä. Mulle kyllä kelpaisi se ehdotus, että joulu olisi vain joka toinen vuosi, ja sitten olisi useampi vapaapäivä!