Näkyykö muilla Kaarinin avattaren kohdalla ruksi..
Kaijalle tsempit
Vielä ei ole Gävlen olkipukkia poltettu!http://www.merjuligavle.se/Bocken/Bockenkamera1/
Paranemista Kaijan hampille.
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 03.12.10 - klo:13:24 Minkäs takia toi naurava hymiö meni Kaijan viestin sisään, vaikka laitoin sen viestimerkin ulkopuolelle?Mulle on tulossa vieraita ja tässä vaan kirjoittelen. Lunta alkoi satamaan. Sää laitoit sen ennen kaikkein viimoisinta quote-merkkiä. Nymmä lähden kävellen kauppaan ja takasin.
Minkäs takia toi naurava hymiö meni Kaijan viestin sisään, vaikka laitoin sen viestimerkin ulkopuolelle?Mulle on tulossa vieraita ja tässä vaan kirjoittelen. Lunta alkoi satamaan.
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 03.12.10 - klo:14:33Paranemista Kaijan hampille. Hih, se on siellä hammaslääkärin roskiksessa... Mulla on siis aavesärkyä, eikä hammassärkyä!
En muistanut vastata, kun joku jo aikaisemmin huomautti, ettei avattareni näkynyt.Poistin kaikki rekvisiitat profiilistani, kun ajattelin laittaa jouluaihetta sinne.En vaan ole ehtinyt etsiä mieleistä avatarta. On liian paljon valinnanvaraa, niin on vaikea päättää, minkä laittaisin.
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 03.12.10 - klo:14:33En muistanut vastata, kun joku jo aikaisemmin huomautti, ettei avattareni näkynyt.Poistin kaikki rekvisiitat profiilistani, kun ajattelin laittaa jouluaihetta sinne.En vaan ole ehtinyt etsiä mieleistä avatarta. On liian paljon valinnanvaraa, niin on vaikea päättää, minkä laittaisin. Kaarin, mulla ei näy sun joulukalenteriluukussakaan se kuva mikä on sen joulutähtivalokuvan yläpuolella. Kun kopioin sen osoitteen niin sain kyllä se erikseen näkymään. Näkyyköhän se kuva muilla?