Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai  (Luettu 735 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #30 : 05.12.10 - klo:18:13 »

Mun sisko on perheineen lähdössä tiistaina Egyptiin Sharm-el-Sheikhiin, pojat tykkäävät sukeltelusta joten siksi valitsivat paikan. Nyt sitten onkin haivaara melkoinen ja lakkokin jännittää. Tylsä tilanne  [:-I]

Nyt on parempi jättää sukeltaminen väliin ja tyytyä uima-altaaseen!  [:-(]

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #31 : 05.12.10 - klo:18:19 »

Tässä ketjussa oli niin paljon kaikkea kommentoitavaa, et näin vain yleisesti laitan kaikille tarvitseville Tsemppiä ja toisaalta kiitti kivoista jutuista ja muistakin jutuista!  [:5]   [:-)]

---------------------------------
Sunnuntai iltaa!  [:-)]
Täällä edelleen pilvistä ja tänään oli viimaisen oloista tuultakin, mutta nyt illemmalla tyyntynyt.
Mittarilukemia, viime yön alin lukema oli -11,9 ja päivän ylin -5,0 ja nyt -5,4 astetta.

Eip mittään ihmeellistä, kun hetken aikaa luen nyt viestejä. :)
Äsken syötiin kevyt päivällinen, kun päivällä tuli lounasaikaan jo syötyä kunnollinen lämmin ateria.

Hyvää sunnuntaita ja toista adventtia toivotaan kaikille!    [:43]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #32 : 05.12.10 - klo:18:36 »

Iltaa. Isä ja tavaraa saatu palvelutaloon kunnialla. Huoneesta tulee oikein viihtyisä kunhan pieni kirjahylly saapuu ensiviikolla. Kyllä hän hiukan on pönttö sekaisin aluksi mutta kunhan pääsee sisälle talon toimintaan, niin eiköhän se siitä. Suurin homma vielä edessä! Vanhasta kodista kierrätykseen paaaaljon tavaraa.  [:-)] Nyt hiukka selän lepuutusta.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #33 : 05.12.10 - klo:19:08 »

Kahvia ja taatelikakkua! Nam!

Tänään en kyllä enää paista yhtään mitään, mitta on ihan täysi. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #34 : 05.12.10 - klo:19:11 »

Repen kanssa arveltiinkin että onkohan Kaijapasilassa sitä Repen eilistä "tautia" [:-DD] kun ei mitään kuulu koko päivänä.


Onko tuo ihan virallisesti määritelty taudin nimi? "Repen tauti"  [:-DD]

Pasi on hiukan heikossa hapessa! Makaa sohvalla katsomassa telkkaria. Pitäisköhän mun tarjota sille lasillinen konjakkia?  [KIPPIS] [;-)]
Mä aloittelin reippaasti ruoanlaittopuuhat. Valkosipulikermaperunat on nyt uunissa!

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 598
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #35 : 05.12.10 - klo:19:20 »

Repen kanssa arveltiinkin että onkohan Kaijapasilassa sitä Repen eilistä "tautia" [:-DD] kun ei mitään kuulu koko päivänä.


Onko tuo ihan virallisesti määritelty taudin nimi? "Repen tauti"  [:-DD]

Pasi on hiukan heikossa hapessa! Makaa sohvalla katsomassa telkkaria. Pitäisköhän mun tarjota sille lasillinen konjakkia?  [KIPPIS] [;-)]
Mä aloittelin reippaasti ruoanlaittopuuhat. Valkosipulikermaperunat on nyt uunissa!
Kunnon aviovaimo pitää aina huolta miehestään  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #36 : 05.12.10 - klo:19:23 »

Repen kanssa arveltiinkin että onkohan Kaijapasilassa sitä Repen eilistä "tautia" [:-DD] kun ei mitään kuulu koko päivänä.


Onko tuo ihan virallisesti määritelty taudin nimi? "Repen tauti"  [:-DD]

Pasi on hiukan heikossa hapessa! Makaa sohvalla katsomassa telkkaria. Pitäisköhän mun tarjota sille lasillinen konjakkia?  [KIPPIS] [;-)]
Mä aloittelin reippaasti ruoanlaittopuuhat. Valkosipulikermaperunat on nyt uunissa!
Kunnon aviovaimo pitää aina huolta miehestään  :-))

No mä yritin ehdottaa konjakkia, mutta se kiittämätön lurjus vain värähti inhosta  [:-DD]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #37 : 05.12.10 - klo:19:31 »

Repellekin tuotti eilen suoranaista tuskaa mennä sisään viinakauppaan kun lähetin sen ostamaan punaviiniä ja glögiä. Sanoi että häntä suorastaan puistatti kun astui ovesta sisään! [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #38 : 05.12.10 - klo:20:26 »

Ehtoota.
Monenlaista juttua päivänketjussa ja kaikenlaista on tapahtunut pönttöläisille.  [:-)]

Siinähän se sunnuntaipäivä on ehtooseen vierähtänyt, aamulla pitkään nukkuen ja kaikenlaista pientä päivänaikana puuhaillen ...
Oma työpaikka on taas, kun vuosi loppuu kortilla ja työpaikkahakemus "omasta" työpaikasta täytetty ja kaks tuntii siinä hommassa vierähti  [NUT]
ja nyt sitten vaan odotellaan tietoo, onks töitä ensvuonna vai ei.  [:-I]
Kohtalaisen lämmintä on ulkosalla -1,9 astetta ja lunta hiukka satelee ja voimakkasti on alkanut etelän suunnalta tuulemaan, onneks huomenna on vielä vapaapäivä. [:-)]

Mukavaa ehtoonjatkoa kaikille.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #39 : 05.12.10 - klo:20:32 »

työpaikkahakemus "omasta" työpaikasta täytetty ja kaks tuntii siinä hommassa vierähti  [NUT]
ja nyt sitten vaan odotellaan tietoo

Hippiäinen leipoo vaikka kinuskikakun johtajalle [:51] hakemuksen liitteeksi, pönttölästä löytyy siihenkin varmasti ohjeita [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #40 : 05.12.10 - klo:20:34 »

työpaikkahakemus "omasta" työpaikasta täytetty ja kaks tuntii siinä hommassa vierähti  [NUT]
ja nyt sitten vaan odotellaan tietoo

Hippiäinen leipoo vaikka kinuskikakun johtajalle [:51] hakemuksen liitteeksi, pönttölästä löytyy siihenkin varmasti ohjeita [:-)]

Toivottavasti Hippiäisellä työt jatkuu!  [:5]
Jarmo varmaan toivoo, että TYÖKAVEREILLE tarjottaisiin kinuskikakkua?  [:51]

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #41 : 05.12.10 - klo:20:36 »

Oma työpaikka on taas, kun vuosi loppuu kortilla ja työpaikkahakemus "omasta" työpaikasta täytetty ja kaks tuntii siinä hommassa vierähti  [NUT]
Saman tyylistä oloa on hippiäiselläkin kun mulla. Pidän peukkua sulle. Tiedän tunteen.
Mulla ei kinuskikakut auta ainakaan.
Tairan mennä maate, ettäs oon ajoissa joulukalenterin luukkua laittamassa aamusella.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #42 : 05.12.10 - klo:20:38 »

työpaikkahakemus "omasta" työpaikasta täytetty ja kaks tuntii siinä hommassa vierähti  [NUT]
ja nyt sitten vaan odotellaan tietoo

Hippiäinen leipoo vaikka kinuskikakun johtajalle [:51] hakemuksen liitteeksi, pönttölästä löytyy siihenkin varmasti ohjeita [:-)]

Pönttölästä löytyy varmaan hyviä ohjeita ja neuvoja  [:-)] mut ei sen kakun tarvi silti multa onnistua.
 
Niin ja hakemus täytettiin ja lähetettiin netin kautta,  [:51] lähettäminen ei oikein taida onnistua netin välityksellä  [:-P]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #43 : 05.12.10 - klo:20:44 »

työpaikkahakemus "omasta" työpaikasta täytetty ja kaks tuntii siinä hommassa vierähti  [NUT]
ja nyt sitten vaan odotellaan tietoo

Hippiäinen leipoo vaikka kinuskikakun johtajalle [:51] hakemuksen liitteeksi, pönttölästä löytyy siihenkin varmasti ohjeita [:-)]
Toivottavasti Hippiäisellä työt jatkuu!  [:5]
Jarmo varmaan toivoo, että TYÖKAVEREILLE tarjottaisiin kinuskikakkua?  [:51]

Kiitos Kaija [:-)]


Oma työpaikka on taas, kun vuosi loppuu kortilla ja työpaikkahakemus "omasta" työpaikasta täytetty ja kaks tuntii siinä hommassa vierähti  [NUT]
Saman tyylistä oloa on hippiäiselläkin kun mulla. Pidän peukkua sulle. Tiedän tunteen.
Mulla ei kinuskikakut auta ainakaan.

Kiitos iipa.  [:-)]  Enpä usko että mullakaan kinuskikakusta on mitään hyötyä.
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Toinen adventti 5.12.2010, sunnuntai
« Vastaus #44 : 05.12.10 - klo:20:46 »

Mutta olis se niin mukavaa ku semmosen  [:51]  vois laittaa sähköpostin liitteenä kaverille.  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.
 

Sivu luotiin 0.212 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.