Mutta olis se niin mukavaa ku semmosen vois laittaa sähköpostin liitteenä kaverille.
Hippiäinen leipoo vaikka kinuskikakun johtajalle hakemuksen liitteeksi, pönttölästä löytyy siihenkin varmasti ohjeita
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 05.12.10 - klo:20:32Hippiäinen leipoo vaikka kinuskikakun johtajalle hakemuksen liitteeksi, pönttölästä löytyy siihenkin varmasti ohjeita Toivottavasti tää ei ollut pikkupiruilu mulle ja mun kinuskikakkuyritelmälleni
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 05.12.10 - klo:20:32Hippiäinen leipoo vaikka kinuskikakun johtajalle hakemuksen liitteeksi, pönttölästä löytyy siihenkin varmasti ohjeita Toivottavasti tää ei ollut pikkupiruilu mulle ja mun kinuskikakkuyritelmälleni Hippiäiselle
Lainaus käyttäjältä: zeener - 05.12.10 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 05.12.10 - klo:20:32Hippiäinen leipoo vaikka kinuskikakun johtajalle hakemuksen liitteeksi, pönttölästä löytyy siihenkin varmasti ohjeita Toivottavasti tää ei ollut pikkupiruilu mulle ja mun kinuskikakkuyritelmälleni Sullako on ollut joku juttu kinuskikakun kanssa?
Oma työpaikka on taas, kun vuosi loppuu kortilla ja työpaikkahakemus "omasta" työpaikasta täytetty ja kaks tuntii siinä hommassa vierähti ja nyt sitten vaan odotellaan tietoo, onks töitä ensvuonna vai ei.
Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 05.12.10 - klo:20:26Oma työpaikka on taas, kun vuosi loppuu kortilla ja työpaikkahakemus "omasta" työpaikasta täytetty ja kaks tuntii siinä hommassa vierähti ja nyt sitten vaan odotellaan tietoo, onks töitä ensvuonna vai ei. Hippiäiselle Iipakin taisi mainita jotain samanlaisesta olosta kuin Hippiäinen, joten tsemppiä Iipallekin.