Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 10.12.2010  (Luettu 716 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Perjantai 10.12.2010
« : 10.12.10 - klo:04:29 »

Perrrrjantai-huomenta!  [:-)]

Mukava, kiireinen yö töissä... ja mä olen nauttinut joka hetkestä!  :-)) Kaiken lisäksi mulle maksetaan palkkaakin tästä!  [8-)]
Tätä yövuoroviikkoa enää 1,5 tuntia jäljellä. Ja tekemistä riittää ihan loppuun asti! Sitten seitsemäksi ruokakauppaan hankkimaan loput viikonlopun/ pikkujoulun tarpeet ja sitten nukkumaan. Odottamaan, että Tiina ja Repe tulevat!  :-))

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #1 : 10.12.10 - klo:05:32 »

Huomenia.
Olis vielä nukuttanut, mut ylös on noustava, haukotus .... Pakkanen ulkona ihan siedettävissä lukemissa -8,9 astetta, kunhan se ehtoosta puhaltanut pohjoistuuli on tyyntynyt.
Kohta aamukupposelliset juomaan ja sitten kohti aherruspaikkaa huristelemaan, tänään onkin hiukka erilaisempi aherruspäivä.

Talvista perjantaipäivää kaikille.  [:45] [:45]
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #2 : 10.12.10 - klo:05:42 »

Huomenta Oulusta!

Ulkona pakkasta nyt reilusti -15--17 ja oiskhan pieni viimakin kaupan päälle...
työpäivä ja sitten kaksi huilipäivää... ens viikko sitten viimeinen viikko ennen jouluviikkoa..


http://www.kaleva.fi/uutiset/merikosken-voimalaitoksen-ylakanavaan-ajautunut-joutsen-lopetettiin/880997

http://yle.fi/alueet/oulu/2010/12/joutsenen_poikanen_talvehtii_emonsa_siipien_suojassa_2206380.html

ei menestyneet viime viikolla tuodut joutsenet oulujoessa... kumpikin kuoli toinen muutaman pvän sisällä
kun tuotiin ja toinen sinnitteli viikon...

Mukavaa Perjantaita ja Talvista Viikonloppua Kaikille!
Kirjattu
#Jani#

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #3 : 10.12.10 - klo:07:30 »

Perjantai aamua  [:-)]
Aikaisin taas täällä työkoneella  [:-I] jää välillä kirjalliset hommat hieman jälkeen joten tuota paperipinoa täytyy anivarhain aina käydä selvittelemässä. Tänään taas kerran työn merkeissä Lahteen suunnistettava   [:-)], no kiva tavata senkin alueen kollegoita jälleen  [:-)] Viikonlopulla tiedossa ihan muksaa reissua tänne  [:-)]
Pirtsakkaa perjantaita ja rattoisaa pikkujouluviikonloppua kaikille! [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #4 : 10.12.10 - klo:07:33 »

Huomenia pöntöille.  [:56] Huollon pojat ovat olleet ahkerina. Pihassa on lumityöt jo tehtynä.


Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #5 : 10.12.10 - klo:07:42 »

Huomenta Lapista! pikkupakkanen -29,0! Aika raitis ilma.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #6 : 10.12.10 - klo:08:06 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Perjantai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa / Alkavaa Viikonloppua Jokaiselle  [:75] [:59]
 
 [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 757
  • Itä-Uusimaa
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #7 : 10.12.10 - klo:08:41 »

Huomenta  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #8 : 10.12.10 - klo:08:53 »

Huomenta,

Otso leikki yöllä kaksi tuntia, joten vasta herättiin.
Aivan hirvee keli. Kamala tuuli ja lunta tulee vaakatasossa.
Auton toisen kyljen on tuiskuttanut aivan tukkoon, hupaisan näköinen.
Hyvin joudetaan lähtemään Joensuuhun, kun on jotain ongelmia kaukolämpöverkostossa ja tänään katkaisevat lämmönjakelun 8-15, eikä kerrostalossa tietystikään ole mitään muuta lämmitysjärjestelmää  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 874
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #9 : 10.12.10 - klo:08:53 »

[:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #10 : 10.12.10 - klo:08:55 »

[:48]

Tuolla voisi lämmetä täälläkin  [:-DD]  [:-DD]
Mut kun autonrattiin on vielä mentävä.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #11 : 10.12.10 - klo:09:20 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]
Aamulla hilpasin labrakokeisiin jo heti klo 7.30, ei ollu paljoa porukkaa joten pääsin melkein heti näytteen ottoon. Sitten menin Sokokselle ostamaan rosollitarvikkeita ja siinä niitä kerätessäni näin Rosamunda-perunoita. Silloin iski päähän ajatus [:65], kauhea sellainen [:67]. Mun piti eilen illalla imellyttää perunalaatikko pönttölän pikkujouluihin, ja olen unohtanut sen ihan totaalisesti. No, ehtiihän sen tehdä vielä tänään Kaijapasilassakin, mutta en kertakaikkiaan käsitä kuinka voin unohtaa tuollaisen asian. Toisaalta laitanhan mä currya riisipuuroonkin, joten näköjään mulle aina sattuu ja tapahtuu [:-DD].
Ja tätä ette sitten kyllä kerro Kaijalle, tuliko selväksi! [:-DD]
Silli, sinappi ja valkosipulisilakat sensijaan on tehtynä, onneksi.

Mitähän erilaista sillä hippiäisellä tänään töissä [:-I] [:-)]. (Lieneeköhän muuten häntäluu jo parantunut?)
Evikselle tervetuloa Lahteen! [:-)]
Mesellähän kunnon pakkaset on [:67]
Anniinalle ja Otsolle mukavaa Joensuun reissua!

Kaikille hauskaa perjantaita! Joulu lähestyy!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #12 : 10.12.10 - klo:09:26 »

Mä en ole lukenut edellistä viestiä  [8-)]

Huomenta kotoa!  [:-)]

Kävin hoitamassa viimeiset ruokaostokset ja olin kotona vasta 8.20. Sitten piti purkaa kassit ja laittaa kaikki paikoilleen ja raivata kuivia pyykkejä ja kodinhoitohuoneen tasolle tilaa, kun Tiina tuo illalla sen imelletyn perunalaatikon tänne ja se tarvii tilaa. Isosta kattilasta keittelin kalkkisaostumat pois etikka-vedellä. Join tölkin punaista lonkeroa -vai onkohan sitä vielä jäljellä?  [NUT]

Antakaas seuvoja kinkun suhteen. Se on 4,1 kg. Se on ollut 1,5 vrk jääkaapin alaosassa ja pinnasta hiukan sula. Tarkoitus olisi varmaan illalla tai yöllä paistaa se?
Mä nostin sen nyt keittiön pöydälle styrox-kylmälaatikkoon, sillä en ihan huoneenlämpöön viitsisi jättää. Tuossa se sulaisi hiukan hitaammin. Kuitenkaan ei enää ole ihan jäässä.
Olenki mä nyt ihan hakoteillä, vai kuulostaako tuo järkevältä???  [:-I]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #13 : 10.12.10 - klo:09:36 »

Kaija, jos kylmälaukku on kansi kiinni, niin se kinkku ei kyllä illaksi vielä sula. Onko teillä mitään hiukan huoneenlämpöä viileämpää paikkaa (varasto tms.) mihin sen voisi jättää päiväksi sulamaan. Jos ei, niin sitten mä kyllä jättäisin ihan huoneenlämpöön, ei se muutamassa tunnissa pilaannu, varsinkin kun se on vielä sisältä jäässä niin se pitää koko kinkun kylmänä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 10.12.2010
« Vastaus #14 : 10.12.10 - klo:09:41 »

Kaija, jos kylmälaukku on kansi kiinni, niin se kinkku ei kyllä illaksi vielä sula. Onko teillä mitään hiukan huoneenlämpöä viileämpää paikkaa (varasto tms.) mihin sen voisi jättää päiväksi sulamaan. Jos ei, niin sitten mä kyllä jättäisin ihan huoneenlämpöön, ei se muutamassa tunnissa pilaannu, varsinkin kun se on vielä sisältä jäässä niin se pitää koko kinkun kylmänä.

Ok, mä otan kannen pois. Laatikko on hiukan senkin takia, että jos kinkun muovi tai muovipussi vuotaa, niin se on helppo huuhtaista puhtaaksi.
 

Sivu luotiin 0.242 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.