Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.12.2010, maanantai  (Luettu 907 kertaa)

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #15 : 13.12.10 - klo:10:42 »

Hammaslääkärissä käyty  [:-)] Ei se niin hirveää ole, kun sinne vaan edistyy  [:-DD]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #16 : 13.12.10 - klo:10:46 »

Hammaslääkärissä käyty  [:-)] Ei se niin hirveää ole, kun sinne vaan edistyy  [:-DD]

Minustakin pahinta siinä on se jännitys etukäteen.  [:-)]

( Pitäisikin tilata aika tarkastukseen, jos sitten ensivuonna ....  [:-DD] )
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 757
  • Itä-Uusimaa
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #17 : 13.12.10 - klo:10:48 »


Hui kun oli kylmä, kun vein linnuille ruokaa, mutta vaikka olisi pakkastakin, niin kyllä tämä on sentään monin verroin ihanampaa kuin kamalat kurakelit ja pimeys, vai mitä mieltä olette?


Minä kyllä pidän tätä säätä kurakelejä ja pimeyttä parempana. Jos kuitenkin sais pakkaslukeman edestä ykkösen pois, olis ihan hyvä.  :-))
( -18,2 )

Mä olen jo niin kyllästynyt tähän talveen, että heti joulun jälkeen sais mun puolestani tulla
plussa asteita ja lumet lähteä.  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #18 : 13.12.10 - klo:10:51 »


Hui kun oli kylmä, kun vein linnuille ruokaa, mutta vaikka olisi pakkastakin, niin kyllä tämä on sentään monin verroin ihanampaa kuin kamalat kurakelit ja pimeys, vai mitä mieltä olette?


Minä kyllä pidän tätä säätä kurakelejä ja pimeyttä parempana. Jos kuitenkin sais pakkaslukeman edestä ykkösen pois, olis ihan hyvä.  :-))
( -18,2 )

Mä olen jo niin kyllästynyt tähän talveen, että heti joulun jälkeen sais mun puolestani tulla
plussa asteita ja lumet lähteä.  :-))

Siellä lunta kyllä onkin ihan riittämiin, täällä tuskin pariakymmentä senttiä. Ei ole tarvinnut lumitöitä paljon tehdä.
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #19 : 13.12.10 - klo:11:12 »

Meillä on vähän enemmän kuin parikymmentä senttiä. Kuvassa tilanne viime keskiviikkona jonka jälkeen on lunta tullut "jonkin" verran lisää.



 [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #20 : 13.12.10 - klo:11:33 »

Mulla oli aika hammaslääkärille viime torstaina.  Hampaassani on väliaikainen paikka, eikä sitä ole särkenyt, niin pyysin siirtoa ja sain sen ens vuoden helmikuulle.  :-))  Huh, kun helepotti!
Säästyipä rahatkin joulujuttuihin.  [:-DD]
Korreeta on Pyrilässä.  :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #21 : 13.12.10 - klo:12:03 »


Hui kun oli kylmä, kun vein linnuille ruokaa, mutta vaikka olisi pakkastakin, niin kyllä tämä on sentään monin verroin ihanampaa kuin kamalat kurakelit ja pimeys, vai mitä mieltä olette?


Minä kyllä pidän tätä säätä kurakelejä ja pimeyttä parempana. Jos kuitenkin sais pakkaslukeman edestä ykkösen pois, olis ihan hyvä.  :-))
( -18,2 )


Mä olen jo niin kyllästynyt tähän talveen, että heti joulun jälkeen sais mun puolestani tulla
plussa asteita ja lumet lähteä.  :-))
No teillä onkin lunta ihan liian kanssa. Ymmärrän hyvin Sinun kantasi  [:-)]

Pyriksen maisemissa on kaunista  [:-)] 
Minäkin ihailin tänään, kun aurinko paistoi huurteisiin koivuihin ja oksilla kimaltelivat timantit  [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #22 : 13.12.10 - klo:12:25 »

Kyllä on holotna! Mittari näyttää -20.8 ja kiirkas aurinkoinen on ilma. Ulkona siis. Ja pakkanen on kiriostymmään päin.

Päivän positiivarit:

ONTUVA ESIMERKKI

Elettiin 1970-luvun alkuvuosia.
Isoveljeni ilmoitti ruokapöydässä
kasvattavansa pitkät hiukset.
Äiti sanoi, että ei käy. Veljeni
tuumasi, että olihan Jeesuksellakin
pitkät hiukset. Keskustelu päättyi
äidin tokaisuun: "Palataan asiaan
kun rupeat muutenkin ottamaan
hänestä mallia!" -Pikkusisko

 :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #23 : 13.12.10 - klo:12:27 »

Tuo oli hyvä  [:5]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #24 : 13.12.10 - klo:12:54 »

Jaahas, tenttiin olisi käytävä opiskelemaan. Väsyttää ja laiskottaa, joten kahvit pitänee vielä keittää ennen aloittamista  [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #25 : 13.12.10 - klo:13:17 »

Meillä on vähän enemmän kuin parikymmentä senttiä. Kuvassa tilanne viime keskiviikkona jonka jälkeen on lunta tullut "jonkin" verran lisää.



 [:-DD]

Joo lehdistä on luettu ja telkkarista nähty että etelässä on talvi.  [:-DD]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #26 : 13.12.10 - klo:14:34 »

Pikkusen meinasi nenä jäätyä kun kävin lintujen ruokinnat täyttämässä ja vielä lupaavat kylmenevää. Mulle käy tää lumi oikein mainiosti, mutta tunnen esim. huoltofirman omistajan, jolla stressitaso noussut lumen takia hiukka liian korkeaksi.
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #27 : 13.12.10 - klo:14:58 »

Nykyään olen käynyt mieshammaslääkärillä ja joka kerta nykyään puudutuksen hävittyä alkaa pakottamaan paikattuja tai niiden viereisiä hampaita  [:-I] Nytkin alkoi. Varmaan hän käyttää enemmän voimaa, kun en tällaista muista ollenkaan aikaisemmalta hammaslääkäriltä, joka oli nainen.

Jaahas, takas lukemaan.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #28 : 13.12.10 - klo:15:16 »

Olen kuullut monen sanovan ja itekkin allekirjoitan, että jos ois pakko valita, niin kyllä mieluummin pakkas ajan ottais, ennen kuin kesähelteen.
Kesällä ei jaksa touhuta ulkona, eikä sisällä.  Talvisin kaikki on viittimisestä kiinni.
Lupasin Susulle, että lämmitän mikrossa aamullisen kahvin lopun.  Sitä jäi niin vähän, että on pakko keittää uutta.
En ole koskaan keittänyt kahvia mikrossa, oletteko te?
Kaikkee muuta olen hössöttänyt, mut en vieläkään ole yhtään joulukorttia kirjoittanut. Tartten sellaisen jouluvireen, kun kirjoittelen.  Missä lie vire luuhaa?? [:-I]
Kivaa oloa teille.  [KIPPIS]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: 13.12.2010, maanantai
« Vastaus #29 : 13.12.10 - klo:16:09 »

Voi kökkö, olisitte eilen puhuneet hammaslääkäristä! Nyt kun luin, muistin että TÄNÄÄN klo 14.15 OLI aika hammaslääkäriin.  [:-(]
Miksei se voinut soittaa mulle, että missäs oot?
Töissä aika menee niin ettei omia asioitaan kerkiä miettiä, vaikkei se kai olis miettimälläkään mieleen tullut.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.318 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.