Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 16.12.2010  (Luettu 502 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #15 : 16.12.10 - klo:10:24 »

Ovathan kaikki muistaneet äänestää kuvakisoissa? Illlalla kuudelta loppuu äänestysaika!  [:-)]

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #16 : 16.12.10 - klo:10:35 »

Tentistä tultu. Odottelen tässä, että lounas kahvilassa alkaa tai johan tuo muutama minuutti sitten alkoi, mutta kerkeää mennä pahin ryysis ohi.
Tentissä oli mukavia yllätyksiä, kuten monivalintatehtävä  :-)) ja sellainen taulukko, joka piti täydentää lukemalla arvoja vesihöyryn ja veden h,s-piirroksesta. Ne oli helppoja  [:-)]

Sitten oli kolme laskua, joista yksi meni varmaan aivan täydellisesti oikein ja kaksi ainakin lähes oikein, joten hyvillä fiiliksillä voi aloittaa joululoman. Vielä, kun saisi tulokset edellisestä tentistä ja huomaisi sen menneen läpi, ei voisi paremmin joulu alkaa. Yhden tentin jätin kyllä vielä helmikuulle, kun en millään pystynyt lukemaan kahteen yhtä aikaa.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #17 : 16.12.10 - klo:10:37 »

Ovathan kaikki muistaneet äänestää kuvakisoissa? Illlalla kuudelta loppuu äänestysaika!  [:-)]

Jep jep, aamulla ensimmäisenä kävin äänestämässä.  [:5]
Useinhan olen kuvakisoissa äänestänyt, vaikka en siitä erikseen mainitsekaan. :)

Hohhoijakkaa, kun hieman on väsy olo, mutta askareita on alettava.   [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #18 : 16.12.10 - klo:10:39 »

Huomenia. Kohta taaaaaas lähdetään siskon ja veljen kanssa isän ja äidin tavaroiden kimppuun, eli pakkaamista ja kamojen siirtämistä paikasta A paikkaan B.

Torstaita [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #19 : 16.12.10 - klo:10:39 »


...ja sellainen taulukko, joka piti täydentää lukemalla arvoja vesihöyryn ja veden h,s-piirroksesta. Ne oli helppoja  [:-)]
 

Olikohan tuo kiinaa vai suomea?  [:-DD]
Helppoja???  [NUT]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #20 : 16.12.10 - klo:10:39 »


Mulle käy kans joskus noin kun Kaijalle, herään kun Repen herätys soittaa ja sitten en saa enää unta. Ainoa ero on se että Repen herätys soittaa jo klo 4.45 [:-DD]. Usein luen sitten päivän lehden ja sen jälkeen saatan vielä yrittää ja usein onnistunkin nukkumaan vielä jonkun pätkän.

04.45 on tyly aika! Mulla on aamuviikoilla suunnilleen tuota luokkaa herätys. Joskus Pasi herää. Yleensä kääntää vain kylkeä. Joskus se ei edes muista kuulleensa herätystä. Ei ole helppoa silläkään!  [:-I]  Eli ehkä mun ei kannattaisi valittaa 08.15-törähdyksistä!  [:-DD]

Sitä mä aina ihmettelen kun Repelle ei tuota minkäänlaisia vaikeuksia herätä noin aikaisin. Kai se on tottunut kun on vuosia ollut sellaisissa töissä missä on ollut aikainen herätys. Ja se osaa kyllä mennä ajoissa nukkumaankin eikä kuku myöhään ylhäällä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #21 : 16.12.10 - klo:10:46 »


Mulle käy kans joskus noin kun Kaijalle, herään kun Repen herätys soittaa ja sitten en saa enää unta. Ainoa ero on se että Repen herätys soittaa jo klo 4.45 [:-DD]. Usein luen sitten päivän lehden ja sen jälkeen saatan vielä yrittää ja usein onnistunkin nukkumaan vielä jonkun pätkän.

04.45 on tyly aika! Mulla on aamuviikoilla suunnilleen tuota luokkaa herätys. Joskus Pasi herää. Yleensä kääntää vain kylkeä. Joskus se ei edes muista kuulleensa herätystä. Ei ole helppoa silläkään!  [:-I]  Eli ehkä mun ei kannattaisi valittaa 08.15-törähdyksistä!  [:-DD]

Sitä mä aina ihmettelen kun Repelle ei tuota minkäänlaisia vaikeuksia herätä noin aikaisin. Kai se on tottunut kun on vuosia ollut sellaisissa töissä missä on ollut aikainen herätys. Ja se osaa kyllä mennä ajoissa nukkumaankin eikä kuku myöhään ylhäällä.

Mulla kaikki on kiinni siitä, miten sunnuntain ja maanantain välinen yö menee. Jos saan silloin nukuttua hyvin, en tarvitse päiväunia ja jaksan touhuta esim ruoan valmiiksi ennen Pasin tuloa ja pääsen taas ajoissa nukkumaan jne ja koko viikko menee hyvin!  :-))
Jos taas sunnuntaina en saa unen päästä kiinni, olen ihan zombie  [NUT] töissä ja nukun päivisin ja valvon iltaisin ja keskiviikkona viimeistää alan rukoilla, että joku vaihtaisi vuoroa  [:´((]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #22 : 16.12.10 - klo:11:58 »

Mulla alkoi pönttökone hidastelemaan. Onkohan se merkki siitä, että kylpytakin voisi vaihtaa johonkin sopivampaan ja alkaa valmistella töihin lähtöä? Jos vaikka kävis haukkaamassa jotain matkalla. Pasin ruokavastuuviikko. Sen PITI tehdä paistettuja perunoita ja jotain sen kanssa, mutta kun mä tulin kotiin klo 22.40, se istui täällä koneella viimeistelemässä maailmanpinna-taulukkoa. NÄÄÄLKÄ!

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #23 : 16.12.10 - klo:12:02 »

Nukkumisia pähkäillään täälläkin, 3 työyötä olisi edessä ja nykyään on vaikea kääntää rytmiä niihin. Mutta sitten alkaakin L..A ja työt jää ensi vuoteen...
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #24 : 16.12.10 - klo:12:04 »

Tuulinen tervehdys.
Täällä on ehtinyt käydä jo pyöremyrsky.  Työllistin pari paikalliseen työttömien yhdistykseen kuuluvaa henkilöä.  
Reilun tunnin olivat ja nyt on paikat nuoltu. [:-)]  Sohvatyynyt ja leikkielukat saavat olla vielä partsilla tuulettumassa.  Olkkarin matto haetaan huomenna pesulaan.  
Eiköhän se joulumieli tuosta lähde käyntiin?  [:-I]  
Kaikkee kivaa sulle.  [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #25 : 16.12.10 - klo:13:01 »

Muistakaa kaikki sitten se Marttaliiton suositus: Komeroita ei tarvihe siivota jouluks, jos et aio viettää jouluasi komerossa! Tämä on vain pieni varotuksen sana, ettette liikaa riehuisi.  :-))

Samaa mieltä on Päivän Positiivaritkin:


JOULUSIIVOUSVINKKI

Tyttäreni (5v.) on saanut minut
huomaamaan, että pienillä asioilla
voi muuttaa näkökantaa. Kun siivoaa
kruunu päässä tuntuu ihan erilaiselta.

TENAVAT TERÄVINÄ

Lauantai-illan nukkumaanmeno venyi
saunoessa ja kun isä tätä ääneen
päivitteli, vastasi Arno (5v.):
"Sellast se on lasten kans." -Kati

Kirkas auringonvalo paljasti leijuvat
pölyhiukkaset. Huone tuntui olevan
täynnä niitä. Tyttäreni (4v) huomasi
saman ilmiön omassa huoneessaan ja
hihkaisi: "Äiti tuu kattoon, perhosen-
poikasia on syntyny!" -Päivi

 :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #26 : 16.12.10 - klo:13:46 »

Kotiin tullessa kävin moikkaamassa tehtaan joutsenta. Vein sille kauraa ja se pupelsi aivan innoissaan sitä vedestä  :-)) Vein osan rantaan, ettei kaikki mene virran mukana tai uppoa liian syvälle, mutta en tiedä syökö se siitä jäältä niitä ollenkaan. Pitää käydä koiralenkillä viskaamassa sille vielä toinenkin sankollinen  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #27 : 16.12.10 - klo:14:46 »

Hienoa, Anniina, kun huolehdit  [:-)]

Tenavat on aina hauskoja  :-))
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #28 : 16.12.10 - klo:14:49 »

Miun piti tänään käydä ostamassa yhdestä kaupasta äidilleni joululahjaksi sellainen naisten työkalusalkku, kun hänellä ei ole mitään työkaluja ja asuu yksin omakotitalossa. Viimeksikin puhelimessa valitti, ettei saa jääkaapin ovenkahvaa vaihdettua, kun ei ole kunnollista ruuvimeisseliä. Noh, siellä kaupassa niitä enää ollutkaan ja en osannut niitä muualta lähteä etsimään. Nyt löysin netistä, että Motonet myy niitä. Pitää vissiin kuitenkin käydä huomenna Lappeenrannassa vaikka tarkoitus oli mennä vain Imatralle.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 16.12.2010
« Vastaus #29 : 16.12.10 - klo:14:58 »

Imatralla juoksentelee kolme hirveä jossakin asutuksen keskellä :-O.

Kyllä taas tämäkin on niin kauhea juttu mikä Pudasjärvellä on sattunut. [:-(]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121612875493_uu.shtml
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.274 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.