Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.12.2010 Maanantai  (Luettu 522 kertaa)

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #15 : 20.12.10 - klo:12:57 »

Kyllä siinä mielesä on muutaman kerran saanu pahottaa. Jotkut taksikuskit säästää ne kaikkein keljuimmat kommentit meille, jotka ollaan muutenkin huonokuntoisimpia ja eniten apua tarvitsevia. Ja kun kaikkein törkeimmästä teet valituksen, ni sitten sen kaverinkaverit kyrräilee, mököttää tai piilokettuilee. Ovat sen näkösiä, että mikähän sitä tuollekkin eukolle kelepais. Eivätkä varmuuden vuoks tee muuta ku kaikkein vähimmän. Ja senkin pitkin hampain.  [:-I]

Vaan onneksi on kyllä tosimukaviakin kuskeja vastapainoksi. Ei sitä muuten uskaltais kottoonsa mihinkään liikahtaakkaan.  [:-)]

Päivän Positiivarit:

TENAVAT TERÄVINÄ

Kukkakaupan ohi kulkiessamme ehdotin
pojalleni (3v.) tulppaanien ostamista.
Sehän sopi hänelle ja lisäksi tuli
ehdotus, että ostetaan niitä, joissa
on siniset tulpat. -Sirpa

Aloitin ensimmäisen lasten liikunta-
kerhon ja kokoonnuimme piiriin jossa
kyselin lasten nimiä. Oli Jennaa ja
Jannaa, Mikkoa ja Mattia, kunnes tuli
pienen pojan vuoro. Hän sanoi: "Moi,
mun nimi on Otto!" Viereinen poika
katsoi kyseistä poikaa ihmeissään ja
tokaisi kovaan ääneen: "Et voi olla
Otto! Ottohan on lonkero!" -Sanna


 :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #16 : 20.12.10 - klo:13:03 »

Älä nyt Punis liikaa yritä tehdä. Iso leikkaus kumminkin takana niin se vie aina kuntoa hiukan alaspäin. Ja se nyt vielä puuttuis että keittiötikkaille kipuasit  [NO]. Lepäilet nyt vaan ja kättäs parantelet. [:30]

Kiitos kun sain taas kerran teiltä myötätuntoa. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #17 : 20.12.10 - klo:13:33 »

Mielensäpahoittaneelle Tiinalle myös täältä  [:30]
Pönttölästä löytyy aina lohtua, oli asia mikä hyvänsä  [:-)]

Punis, muistappa myös, että sulla oli aika sitkee flunssa ennen sitä leikkausta.
Flunssa voi viedä tosi hyvän kunnon nopeesti alas eikä se hetkessä palaudu.

Hienot kuvat jälleen Iipalta  [:-)]

Ihana Otto-juttu Marleenalta  [:-DD]

Töissä ollaan vaikka kotiin tekis mieli...pikkuisen särkyä kropassa  [:-(]

Joulunodotusta kaikille  :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #18 : 20.12.10 - klo:13:46 »

Tiinalle vielä,luin justiinsa Suomen keskustelusivulta noita taxi juttuja.Niitä on ilmeisen paljon tommosia kuskia...


Yx juttu oli kun taxi oli vienyt Porvoon linja-autoasemalle vanhemman rouvan ja mukana oli ollut pari isoa matkalaukkua ja vielä jotakin käsissä,kun rouva meni ovesta ulos ja oli jo pois päin menossa ni kuski huusi perään että laita ovi kiinni.
Siinä oli ollut porukkaa jotka olivat katselleet ni kait se kuski joutu ite nousee ja laittaa oven kiinni...

Ja kyllä lupaan tehdä varovasti juttuja ja huilailla välllä.Nyt oliski kahvi aika kova sana.... [:-P] :-)) [:-P]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #19 : 20.12.10 - klo:14:05 »

Mullon tämmöinen...



 :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #20 : 20.12.10 - klo:14:09 »

Saiskos olla jäätelöä?



 :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #21 : 20.12.10 - klo:14:20 »

 :-)) Hauska toi vimeinen kuva.  [:-)]
Tänä vuonna sähkölaitokselta tuli joululahjaksi klubijäsenille itse ladattavat taskulamput.  [:-)]  En ole aikaisemmin tuollaista nähnyt.  Sähkölaitos huolehtii, että saadaan valoa sähkökatkoista huolimatta. [:-)]
Kyllä munkin täytyy hakea amaryllis.  On se vaan nätti ja säilyy vaasissakin íhan rahan edestä.
Täytyis lähteä käymään apteekissa ja kaupassa.  Meinaa astmapiippu piiputtaa tyhjää ja jääkaappi samoin.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 602
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #22 : 20.12.10 - klo:16:13 »

Minä ehdin nyt vasta pöntölle.
Iipa ja Jani olivat heti alkajaisiksi laittaneet hienot kuvat. Kiva on tää Pyriksenkin jätskikuva  :-))

Tiina oli saanut tosi huonoa kohtelua palveluammatissa olevalta ihmiseltä. Mielestäni, kun menee tuollaiseen ammattiin, niin pitää osata käyttäytyä sen mukaisesti. Enpä usko, että Tiinakaan sieltä tiskin takaa laukoo, mitä sylki suuhun tuo. Sillä taksikuskilla oli ilmeisesti päivä alkanut vielä huonommin kuin Tiinalla, mutta ei siltikään huonoa tuulta saa asiakkaisiin purkaa.
Muistan kun vuosia sitten olin menossa pienen lapsen kanssa jonnekin linja-autolla. Minulla oli pari kassia, lapsen rattaat ja parin-kolmen vuoden ikäinen lapsi. Arvaatte varmaan, että oli hiukan hankala mennä autoon. Kuski ei takapuoltaan penkistä nostanut auttaakseen. Ei, vaan kaasutteli heti lähtemään, kun olin oven sisäpuolella. Oli siinä mukava tasapainoilla paikkaa hakien.
Saman yhtiön autoissa oli sellainen kuski, että hän vaati, että jos lähdet pois etuovesta, painat nappia kerran. Jos taas takaovesta, painat kaksi kertaa. Eräs koulupoika ei varmaan tiennyt tätä, vaan painoi kerran ja meni takaovelle. Kuski pysäytti auton, mutta ei avannut ovea. Poika katseli ihmeissään kuskia päin. Mitä teki kuski? - Vei pojan seuraavalle pysäkille ja päästi vasta siellä pojan autosta pois. Kyllä pisti vihaksi.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 602
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #23 : 20.12.10 - klo:16:15 »

Täytyi oikein käydä toiseen kertaan läpi tämän ketjun jutut, ja olihan siellä enemmänkin mukavia kuvia. Iipan käpytontut olivat kivoja.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #24 : 20.12.10 - klo:17:40 »

Joo, harvassa on huomaavaiset taksit. Silloin kun mun nilkka murtu ja pääsin kotiin, niin mulle osu naiskuski. Kun sitten oltiin perillä kotioven edessä niin se ei edes vaivaantunut avaamaan mulle ovea, ei taksin, ei kodin. Keli oli kamala ja mä lenkkasin kahden kepin kanssa ja muovipussin kanssa oven eteen ja mulla oli kauhea työ saada ovet auki. Sitten kun pimeeseen kotiin pääsin niin kyllä mä itkua väänsin [:´((] Tietenkin mun olisi sille tollolle sanoa että voitsitko hiukan auttaa mua noissa ovien avaamisissa, mutta täälllä toinen tollo joka ei saanut suutansa auki kun olisi pitänyt [:17]
Olin liikkeellä tänään kuusi tuntia ja kyllä nyt näki kuinka luminen Helsinki on! Joka puolella valtavia lumikasoja. Jos lisää tulee niin hukassa ollaan. Ihana oli päästä kotiin Panadolin kimppuuun, kun alkoi selkää särkeä, päätä särkeä ja niskaakin. Ihan oon lopussa koko akka. Nyt sohvalle lepäämäään [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #25 : 20.12.10 - klo:18:00 »

Päivällä kaksi jehovantodistajaa ois pyrkiny meille sisään, mut jarrasin.  Jäimme juttelemaan ovensuuhun.  Nuorempi kertoi asuneen vuoden paikkakunnalla ja on hyvin tyytyväinen tään paikkakunnan ihmisiin.  Ollaan kuulemma kohteliaita ja puheliaita.  [:17] [;-)] Mies tais olla Tampereelta kotoisin ja koki paikan ahdistavana.
Se on näköjään niin, että pienemmissä paikkakunnissa toisen huomioon ottaminen on mutkatonta.  Taksikuskit ovat muutamaa lukuunottamatta herrasmiehiä ja samalla kuin veljiä ja sisaria.  [:-)]  Siksi käytän oman paikkakunnan takseja mennen tullen, matkustaessani.
Ei mulla kyllä ole Jyväskylän takseistakaan huomauttamista, mut ovat ehkä jäykempiä, mitä olen joskus heiltä kyydin ottanut.
Jopas maistui päiväkahvi hyvälle, ei ku iltakahvi.  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #26 : 20.12.10 - klo:18:58 »

Siellä jossain kaksi pikkutyttöä myllää lumikasojen keskellä [:-)]

Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #27 : 20.12.10 - klo:19:24 »

Kyllä menee hermo miesten kanssa  [:-/] hirveitä jääräpäitä  [:-//]
Mieheni oli tänään ilmeisesti saanut infarktin, mutta ei lähde lääkäriin
kuin vasta huomenna parturin jälkeen  [NUT]  [:-//] Kolme vuotta ja risat edellisestä pallolaajennuksesta, mutta eivät vissiin onnistuneet yhtään parantamaan sitä verenkiertoa aivoihin, kun on tuollainen jästipää.
Eipä sit vissiin tarvinnut joulua juhlia sen kummemmin, kun taitaa se sairaalassa mennä.
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #28 : 20.12.10 - klo:19:28 »

Maanatai ehtoota  [:-)]
Kaikenlaista mukavaa ja vähemmän mukavaa tapahtunut pönttöväelle tänäänkin kaikille teille [:30]
Aamulla ennen seiskaa aloitin tänne kirjoottamaan, mutta tulikin kireellinen työasia ja sitten menikin koko päivä kohteena oli tänään Puumala. Keli oli aikalailla talvinen  [:-I] mennen tullen, mutta hyvin selvittiin  [:-)] Nyt olen ulkoillut pari tuntia omassa pihapiirissä ja laittelin lyhtihin kynttilöitä palamaan reilut 30 sytyttelin  :-)) lapset kävivät kuusenhakureissulla ja sitten paistettiin makaraa ja juotiin kuumaa mehua grillillä  [:-)] ihan tuli jouluinen olo jo, lapsenlapset näkivät tonttujakin hiiviskelemässä  :-)) :-)) Nyt sauna tulilla ja kohta sinne lämmittelemään  [:-)]
Ehdin aamulla duunissa tehdä pikaloma-anomuksen eli enää kaksi työpäivää ja sitten on pieni joululomanen   [:-)]

No voi  [:-(] , toivottavasti saat Anniina suostuteltua miehesi tänään lääkäriin ois aika tärkeetä menä heti
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 20.12.2010 Maanantai
« Vastaus #29 : 20.12.10 - klo:21:02 »

No eihän se minnekkään suostu lähtemään, kun oireet oli kuulemma erilaiset kuin viimeksi ja ei ole varma. Mutta huomenna meinaa kuitenkin mennä.

Meille muutti juuri pulu vessaan. Naapuri tuli kertomaan siipirikosta linnusta meidän pihalla ja kävin nappaamassa sen kiinni. Siipi ei ole kuin vähän venähtänyt, joten saa nyt ainakin pari päivää majailla meidän vessassa.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.189 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.