Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Joulupäivä 25.12.2010  (Luettu 618 kertaa)

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Joulupäivä 25.12.2010
« Vastaus #15 : 25.12.10 - klo:10:56 »

Oi mkä ihana joulukuva Lindasta  [:36] Ei muuten aamulla avautunut, mutta onneksi nyt sen näin
Mikä teidän tietokoneita silleen rikkoo?
[:15] ihan minä itte oon ne saanu sekaisin   [NUT] no nyt tää uusin pelittää aikas nopsaan, mutta ei oo media pläyeria, joten juu tuubit jää kuuntelematta  [:-(]
Kaunis kuusi telkkisen kuvassa  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 25.12.10 - klo:11:57 »

Huomenta.
Äkkiseltään kun katsoo Lindaa, niin näyttäis siltä, kuin tyttelin kaulassa ois ruokalappu ruokailua varten.  [:-)]  Onpa mukava kuva ja kivoja kuvia kaikki.
Eilen en ehtinyt pöntölle ollenkaan.  Menimme jo neljän aikoihin systerin luo ja siellä se loppu ilta sit menikin ruokailun, laulun ja pelin pelailun merkeissä.  [:-)] [:-)]
Lupasin itselleni, että tänään olemme kotona, mut sit kysyinkin tyttären kummilta ja mun hyvältä ystävättäreltä, että voimmeko pistäytyä kylässä.  Sopii, joten sinne on meno sit päivemmällä.  Muuten vietämme rauhallisen päivän.  Ruokaillaan ja ollaan vaan.  [:-)]
Oikein ihanaa ja rauhaisaa joulupäivää kaikille.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #17 : 25.12.10 - klo:13:09 »

Rauhallista joulupäivää Lapista! Pakkasta ei ole kuin -11, pilvihuuruinen päivä. Ähky jouluruuista.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #18 : 25.12.10 - klo:13:45 »

Rauhallista Joulupäivää kaikille  [:-)]

Tuuli on ajoittain aika navakka, mutta pakkanen alkaa olla jo siedettävissä lukemissa.
Linnut käy ahkerasti ruokinnalla 

Kohta lähdetään naapuriin joulukahveelle  [:-)]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #19 : 25.12.10 - klo:14:02 »

Joulupäivää pöntölle!  [:-)]

Eilisen jälkiä siivoilen; palataan pikkujiljaa joulusta normaaliin elämään!

Oli oikein mukava päivä eilen isolla porukalla. Taina hääräili mulla keittöapulaisena ja saatiin suht mallikkaasti kaikki hoidettua ja kahvitkin juotettua ennen kuin ensimmäiset lähtivät taksilla.
Illalla alkoi tuulla aika navakasti. Katsotaan, miten keli tästä kehittyy!

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #20 : 25.12.10 - klo:16:57 »

Hyvää joulupäivää kaikille !

Rauhallista ja leppoisaa joulua täälläkin on vietelty, nyt odotan seitsemää
ruokavierasta, pöytä on katettu ja viinit avattu, ruokaillaan oikein pitkän kaavan mukaan  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #21 : 25.12.10 - klo:17:28 »

tämä päivä on mennyt lepäillessä.
Eilen oli vallan ihana jouluaatto. Pukki tuli ja lapset lauloivat pukille kaksi laulua. Sitten ihmeteltiin lahjoja, joihin jokainen oli oikein tyytyväinen. Ei mitään lahjojen paljoutta, vaan rakkaudella annettuja kaikki.

Kyllä saan olla onnellinen, että minulla on näin paljon ihmisiä, jotka tykkäävät minusta! Siinä paha mieli taas unohtui - toivottavasti pitkäksi aikaa!
 [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 25.12.10 - klo:19:49 »

Oon niin väsynyt joulun vietosta, että huh. Paljon ei jaksa kirjoitellakaan.
Otso nukkui mielettömän huonosti ja vähän, sen seurauksena itsekkin nukuin
aivan liian vähän. Muutenkin rasittava aatto oli. Sanoinkin Jarille, että ensi joulu
ollaan kotona.

Aattoiltaan tuli ikävä tunnelma heti hämärän tultua, kun koiras ja naaras hippiäinen
tuli ikkunalaudalle ja pyrkivät sisään. No eipä niitä nyt minnekkään olisi voitu ottaa
ja aika nopeasti siitä poistuivatkin. Pakkasta pikkaisen alle 30. Etsivät lämmintä paikkaa
ja varmaan menehtyivät yöllä  [:´((] En ole ikinä nähnyt tuollaista  [:-(]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 25.12.10 - klo:20:05 »

Voi Anniina. Ymmärrän niin hyvin tunteesi. Minullekin tulisi tuosta tosi surullinen olo.

Minä meinasin jo tämän joulun viettää kotona kaikessa rauhassa, mutta niin vaan on molempina päivinä reissattu. Toisaalta se kyllä oli ihan mukavaa, kun sai mennä valmiiseen ruokapöytään syömään jouluherkkuja, mutta kyllä tässä iässä kaipaa jo sitä joulurauhaa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #24 : 25.12.10 - klo:20:07 »

Voi pikkuisia lintuja kovilla pakkasilla!  [:´((]

Jouluruoan jämät syöty. Israelin vävypoika näykki enää ihan vähän... vaikka kyllä eilen ihan reippaasti veti laatikkoja ja jopa kinkkua, josta tykkäsi tosi paljon... ja me kun varattiin sitä varten pala kalkkunaa  [:-DD]  Nuorempi likka soitti jo äidilleen, että eihän maanantaina enää ole tarjolla jouluruokaa!  :-O
Kinkkua, kalkkunaa ja aladobia jätin vielä jääkaappiin, mutta loputa laatikot hävitin. Onko ensi jouluna taas mun vuoro lähteä ulkomaille?  [:-I]

Pasi tekee Irish Coffeeta. Jäätelöä on myös tarjolla jälkkäriksi. Sauna on lämpiämässä. Aika levollinen olo!  [:-)]

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 25.12.10 - klo:20:31 »

Otso meni nukkumaan. Vähän saa huilata.
Otsolla on ollut joitain viikkoja jo sellainen äiti-kausi, ettei kukaan muu kelpaa ja on halunnut olla hirmuisesti sylissä. Olen tosiaan pitänyt sylissä mm. ruokaa laittaessani ja muita kotiaskareita tehtäessä ja nyt on selkä vasemmalta puolen alhaalta aivan mielettömän kipeä. Pitää varmaan yrittää pari päivää hieroa ja jos ei helpota hakea särkylääkkeitä, että jaksaa istua töissä.

Otso sai joululahjaksi lasten siivoussetin, jossa on OBH nordica Chilli sarjaa oleva mini-imuri. Otso on ollut ihan höpsönä pölynimureihin jo pitkään. Nyt on eilisestä asti imuroitu koko ajan. Pitää huomenna napata kuva siivoajasta  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #26 : 25.12.10 - klo:20:42 »

Anniinallahan asiat on mallillaan, pieni imuroija omasta takaa.
Koita järjestää jotain puuhaa pojalle lähelle sua, ettei tarvitse sylissä pitää koko ajan. Vaikka kattilaa ja vispilää leikkeihin.
Kirjattu

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 25.12.10 - klo:20:49 »

Haa... Anniinalla imuri laulaa seuraavat viikot  :-)) Minun poika olisi aikanaan halunnut pestä aina ikkunoita ja tiskata astioita. Nyt 18-vuotta myöhemmin noihin hommiin ei vissiin intoa enään ole  :-))
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 25.12.10 - klo:21:13 »

Haa... Anniinalla imuri laulaa seuraavat viikot  :-)) Minun poika olisi aikanaan halunnut pestä aina ikkunoita ja tiskata astioita. Nyt 18-vuotta myöhemmin noihin hommiin ei vissiin intoa enään ole  :-))

Just sanoin samaa, että ei saata innostus kestää kovin montaa vuotta  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 25.12.10 - klo:22:00 »

Onpa komea kuusi Telkkisen kuvassa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.092 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.