Väsyttää! Ja nokka vuotaa! En tiedä, pitäiskö mennä hetkeksi unille!
Tänään tuli tehtyä kivasti lumitöitä. Saunan katolle oli kertynyt aika kinokset lunta (mä väitän että yli puoli metriä paikoitellen) ja niitä pudoteltiin alas. Ja hölmöjä kun oltiin ensin kolattiin piha ja pudotuksen jälkeen kolattiin uudestaan Ja jottei ihan totuudesta tulisi poikettua, mä en siis kiivennyt sinne katolle, enkä kyllä oikeastaan kolannutkaan. Mutta oli mulla lapio
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 31.12.10 - klo:17:03Väsyttää! Ja nokka vuotaa! En tiedä, pitäiskö mennä hetkeksi unille! Vaihtoehto 2:
Hupsista kun jo paukkuu näillä nurkilla kovin.Olin äsken Veran kanssa lenkilläja jouduimme sellaiseen tykistökeskitykseen, että vähän jo rupesi pelottamaan,siis se, että miten Vera suhtautuu, mutta hyvin meni ainakin vielä.
Lainaus käyttäjältä: zeener - 31.12.10 - klo:16:31Tänään tuli tehtyä kivasti lumitöitä. Saunan katolle oli kertynyt aika kinokset lunta (mä väitän että yli puoli metriä paikoitellen) ja niitä pudoteltiin alas. Ja hölmöjä kun oltiin ensin kolattiin piha ja pudotuksen jälkeen kolattiin uudestaan Ja jottei ihan totuudesta tulisi poikettua, mä en siis kiivennyt sinne katolle, enkä kyllä oikeastaan kolannutkaan. Mutta oli mulla lapio Liikkuiko lapio yhtään lumessa