Mä ostin aiemmin sen kirjan, jossa on esitelty kaikki maailman kuningaskalastajat. Yksi paikka nousi esiin uudestaan ja uudestaan: New Guinea. Pikainen guuglaus kertoi, että Papua-Uudessa Guineassa on vain 800km asfalttiteitä, ja noin 200 lentokenttää, joista osa raivattu ihan vaan metsään, eli liikkuminen siellä kuulostaa aika hankalalta. Mä yritin haudata sen ajatuksen, mutta se nousee aina välillä esiin!
Just tuli tekstari kavereilta, jotka ovat linturetkellä Vietnamissa, että meidän pitäisi varata aikaa syyskuulle 2011. Linturetki Brasiliaan niiden kanssa. Ensimmäinen ajatus:
Vois olla ihan hieno reissu, mutta kaukana. Onneksi Pasilla on sellainen käsitys, että Etelä-Amerikan hämähäkit on vähintään ämpärin kokoisia, eli se ei ehkä vaadi päästä sinne!
Italiaan mä lähden Tiinan kanssa heti, kun ajankohdasta sovitaan!
Euroopan kohteista myös Budapest pitäisi kokea. Ja uskokaa tai älkää, me ei olla kumpikaan koskaan käyty Saksassa
Kotimaan kohteita kierretään taas ensi kesänä vaunun kanssa Lappiin asti, ellei nyt sitten "kimi-toursin" Brassi-keikka sotke meidän kesälomasuunnitelmaa, jonka päätavoite on tunturihaukka!
Ahvenanmaa on ikiaikainen suosikki. Utöseen on päästävä taas keväällä; tosin Pasilla niin vähän viikonloppuvapaita, että voi olla vaikea järjestää!
Me tarvittaisiin lisää aikaa ja rahaa (Lotto?) sillä maailmassa on niin monta paikkaa, missä pitäisi käydä.
Gambia saa jäädä nyt tän kolmannen kerran jälkeen, vaikka siitä on tullut Goan jälkeen kakkossuosikki. Goasta ei kyllä luovuta, vaan sinne palataan vielä. Mutta jos maailmanpinnoja haluaa kerätä, täytyy alkaa käyttää mielikuvitusta!