Lapsuudesta asti unelma on ollut Islanti, sinne haluaisin katsomaan kuumia lähteitä ja luontoa ja niitä näkymättömiä maahisia ja toinen paikka mihin haluaisin on Madeira, siellä olen ollutkin, mutta uudelle matkalle haluaisin matkaseuraksi sellaisen joka on kiinnostunut tarpomaan levadaa ja katselemaan kasveja yms.
Paljonko unelmaloma saisi maksimissaan maksaa?Kuinka pitkään olisit valmis säästämään päästäksesi unelmalomalle?
Lainaus käyttäjältä: iipa - 05.01.11 - klo:19:24Lapsuudesta asti unelma on ollut Islanti, sinne haluaisin katsomaan kuumia lähteitä ja luontoa ja niitä näkymättömiä maahisia ja toinen paikka mihin haluaisin on Madeira, siellä olen ollutkin, mutta uudelle matkalle haluaisin matkaseuraksi sellaisen joka on kiinnostunut tarpomaan levadaa ja katselemaan kasveja yms.Madeira olis myös sellainen kohde joka mua kiinnostaisi, ja just ne levadoilla tarpomiset. Minä lähden sulle Iipa joskus tulevaisuudessa matkaseuraksi.
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 07.01.11 - klo:13:48Lainaus käyttäjältä: iipa - 05.01.11 - klo:19:24Lapsuudesta asti unelma on ollut Islanti, sinne haluaisin katsomaan kuumia lähteitä ja luontoa ja niitä näkymättömiä maahisia ja toinen paikka mihin haluaisin on Madeira, siellä olen ollutkin, mutta uudelle matkalle haluaisin matkaseuraksi sellaisen joka on kiinnostunut tarpomaan levadaa ja katselemaan kasveja yms.Madeira olis myös sellainen kohde joka mua kiinnostaisi, ja just ne levadoilla tarpomiset. Minä lähden sulle Iipa joskus tulevaisuudessa matkaseuraksi. Pönttöporukalla Madeiralle vuonna ?