Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.1.2011 Lauantai  (Luettu 1011 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 7.1.2011 Lauantai
« Vastaus #30 : 08.01.11 - klo:18:34 »

Hello Lisa.  [:59] Mukava ettet ole unohtanut meitä muita pönttöläisiä.
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #31 : 08.01.11 - klo:18:44 »

Entäs se Päijännetalo?? :-)) [:-)]

Ai mikä talo?? [:-DD]
Mun pikä viesti katosi juuri bittiavaruuteen, joten lyhyesti:

Takana aivan mahtava linturetkipäivä. Tammitikalla aloitettiin ja se löytyi heti. Tikka tuttu Latvianreissulta, mutta mukava oli nähdä se kotosuomessa. Siitä tulikin elis tälle päivälle.
Retkiympäristö aivan mahtava. Sinne olisi mukava palata esim kesäaikaan.
Mukava yllätys oli nähdä myös Punis ja Zeener ja kiva olisi ollut ehtiä rupattelemaan enemmänkin.
Mutta valoisa aika on lyhyt ja matka jatkui...Tikkapaikalla oli myös tiklejä, niistäkin vuosipinna.

Töyhtökiuru löytyi hämmentävän urbaanista ympäristöstä. Miten siellä voikaan viihtyä? Lintu olikin perin eksoottisen näköinen vilkkaan parkkipaikan vieressä. Hieno lintu ja hyvin oli esillä. Pasilla myös hyvin onnistunut kuva kiurusta. Tästähän kopahti elis minulle...

Kujalan jätekeskuksen vuorihempot näyttäytyi myös heti ja niitä oli mukava nähdä niin hyvin kaukoputken kanssa tarkastellen. Myös niiden ääntelyä kuului. Vaikka olen nähnyt vuorihemppoja jo aiemmin, tuotti tämä reissu iloa juuri siksi, että löysin ne ja sain tarkastella niitä kunnolla. Lintuja oli 5.

Retki tarjosi myös nokkanisset, pähkinänakkelit ja koskikaran, mukavia peruslajeja unohtamatta. Ja mahtavaa retkiseuraa unohtamatta.

Nyt ollaan kaijapasilassa ja voitte vaan kuvitela mitkä kulinaristiset tuoksut tuolta keittiöstä tulee, Driver kattaa... [:-DD] [:20]

Mukavaa lauantai-iltaa kaikile meiltä kaikilta!

Kirjattu
- tartu hetkeen -

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #32 : 08.01.11 - klo:18:44 »

Kiiti Pyris. En ole unohtanut tätä palstaa. Elämä vain vie ja lapset kasvaa. Mä teen nyt tutkimusta työhön liittyvää, ja lapsille on päivähoitopaikka haussa. Vaikeeta täällä maaseudulla.
Mutta ihana talvi ja hevosten kanssa  rekiajelut on ihania! [:-)]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #33 : 08.01.11 - klo:18:52 »

Alkuiltaa :-))
Leppoisasti on lauantai sujunut ihan kotona puuhastellen
ja hiukan jo tyhommiakin funtsaillen.
Lisaa juuri ajattelin yhtenä päivänä. Kiva kuulla taas sinustakin. [:-)]
Lueskellen ja mahdollisesti TV:ta katsellen sujuu loppuilta.
Kirjattu

Sylvia

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 08.01.11 - klo:18:56 »

Hello Lisa, kiva kuulla sinustakin. Elämän kiireisintä aikaahan on se, kun lapset pieniä, työssä haasteita, toivottavasti liitto kestävällä pohjalla  [:-)]
Rekiajelua  [:37], koskaan en ole kyytiin päässyt.
Lauantaiehtoot kaikille muillekin, lumitöissä välipäivä, kovasti siivekästä porukkaa jyviä syömässä, tiklitkin ilmestyneet, tämmöistä
vaatimatonta bongailua :-))
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #35 : 08.01.11 - klo:19:03 »

Miehen ja mun työtahti tekee kränää, mutta rakkautta riitt ää. Ihana, että saa puhua tästä kaikesta.Haaveena on, että lähdetään miehen kotiseudulle. Mies kaipaa ja mä haluaisin kokeilla.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 08.01.11 - klo:19:06 »

Moikka Lisa!
Mukava kun aina joskus pistäydyt pöntöllä  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #37 : 08.01.11 - klo:19:37 »

Ihana kuulla Lisasta pitkästä aikaa!

Päivä hurahti taas pikaseen. Hauskaa tiedossa keväälle, kun sellainen hassu porukka kokoontuu bileisiin ja on ilostuttanut tätäkin päivää tuolla fb:n puolella. Asiat kun tuppaavat rönsyämään   [:-DD]
Saunassa tuli jo käytyä ja nyt naatitaan lauantai-illan rauhasta. Päivällä lenkki järvellä olikin raskas, kun polkuja ei ollut ja lumi pehmeää, vaikka moottorikelkalla oli ajettu. Linda-keijukaisella oli vauhti päällä ja mulla ei.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 08.01.11 - klo:20:14 »

Kiva kuulla Lisasta pitkästä aikaa.Rekiajelut ovat kyllä aivan ihania.Olen silloin lapsena kun siellä Pukkilassa asuttiin niin päässyt reen kyydissä useampana vuonna joulukirkkoon ja minut on viety kasteelle kiesseillä(en tosin itse muista,jostai kumman syystä).
Ja nyt jo kypsillä kymmenilläkin veljen vaimokkeen kanssa ajettiin tuolla Jakarissa jossain Porvoon takana.Pakkasta oli jonnii verran ja meillä oli pieni lämmike pullo povitaskussa.Ja laulettiin metsätietä kulkeissamme "Juokse sinä humma" ja niin edelleen.Ja voi että oli hauskaa ja kuutamo killitteli taivaalta  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 08.01.11 - klo:20:19 »

Ja nyt jo kypsillä kymmenilläkin veljen vaimokkeen kanssa ajettiin tuolla Jakarissa jossain Porvoon takana.Pakkasta oli jonnii verran ja meillä oli pieni lämmike pullo povitaskussa.Ja laulettiin metsätietä kulkeissamme "Juokse sinä humma" ja niin edelleen.Ja voi että oli hauskaa ja kuutamo killitteli taivaalta  [:-)] [:-)] [:-)]
Mukavia muistoja  [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 08.01.11 - klo:20:21 »

Juu,Mesis ja niitä ei voi kukaan viedä minulta vaikka ei mitään muuta olisi.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 08.01.11 - klo:22:52 »

Kiva kuulla Lisasta pitkästä aikaa.Rekiajelut ovat kyllä aivan ihania.Olen silloin lapsena kun siellä Pukkilassa asuttiin niin päässyt reen kyydissä useampana vuonna joulukirkkoon ja minut on viety kasteelle kiesseillä(en tosin itse muista,jostai kumman syystä).
Tuohon kaikkeen on mukava samaistua.  Ihana muisto!  [:-)] [:-)]
Lisa kun tulee pöntölle, niin on kuin saisin piristysruiskeen.   :-))  Mukavaa alkanutta vuotta koko poppoolle.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #42 : 08.01.11 - klo:23:13 »

.  .  .  .  .. Nyt tintin on hyvä olla. Vien sen tuonne ison kuusen juurelle hangen sisälle.
Tällaista se on luonto, ja kun emme me sille mitään mahda, niin pakko on vain hyväksyä..  . . . . .

Mesis, hienoa että pikkuinen sairas tinttara sai nukkua pois arvokkaasti, rauhassa. Ja noinhan se on kuten kirjoitit.
Emme voi muuta kuin yrittää auttaa voimiemme ja taitojemme mukaan ja hyväksyä luonnon lait.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 08.01.11 - klo:23:25 »

Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Mesis - tänään kello 10:48
.  .  .  .  .. Nyt tintin on hyvä olla. Vien sen tuonne ison kuusen juurelle hangen sisälle.
Tällaista se on luonto, ja kun emme me sille mitään mahda, niin pakko on vain hyväksyä..  . . . . .
Kiitos, Mesis.  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 8.1.2011 Lauantai
« Vastaus #44 : 08.01.11 - klo:23:43 »

Hehee...tänään on muuten 8. päivä... :-)) Aatelkaas, nyt jo huomasin sen. Ennekuin vuorokausi vaihtuu...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.21 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.