Mukavaa maanantaita ja alkanutta uutta viikkoa.
Jäisen kovat on jalkakäytävät kävellä siis koiralle.Mekin aamulenkki toisen koiranpissattajan
kanssa tehtiin ajoradalla kävellen kun koirien tassuihin kävi kovin jäinen lumen pinta.
Olen koko aamun tehnyt tutkivaa työtä kun löysin eilen lompakon missä oli rahaa ja kortteja.
Osoittautui nuoren tytön rahapussiksi kun korteista ilmeni kuvien ja syntymäaikojen puolesta
tämä asia.En viitsi sitä löytötavaratoimistoon lähteä viemään ja olen eilen soitellut kaikki samannimises
henkilöt vaan ei tärpännyt.Nyt aamulla löysin pussista yhden henkilön ja numeron ja soitin hänelle.
Hän lupasi välittää tiedot tytölle ja annoi puhelin numeroni joten ehkä saan vielä tämän päivän aikana
pussin oikealle omistajalle.Toivottavasti.
Syri on niin suloinen pienenä karvapallona.
Tiinalla uusi avatar,nostalginen.
Ja kysymykseen miten vastaan kutsuihin jos on pyydetty vastausta.Vastaan kun kutsujat ovat usein ihan tuttuja,
ilmoittamalla että tulen tai en tule.Ei tarvitse kutsujan miettiä, että onkohan kutsu mennyt ollenkaan perille sillä
näin olen esim. ylioppilas kutsujen lähettäjien kuullut pohtivan kun joku ei ole vastannut ollenkaan. ilmeisesti
ajatellut, että ilmoittaudun jos menen jos en en tee mitään.