Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maananatai 17.01.2011  (Luettu 1380 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maananatai 17.01.2011
« Vastaus #15 : 17.01.11 - klo:10:09 »

Huomenta!

Hienoja kuvia taas Marlelta ja Janilta.

Mies lähti kuuden maissa töihin, ja minä kohtapian sen jälkeen lumihommiin otsalampun valossa. Yksi naapurikin meni autolla ohitse. Varmaan piti minua ihan "pimeenä" tyyppinä, mutta lähdin sen tähden niin aikaisin, kun lumi oli vielä vähän pakkaslunta. Jos olisin odottanut, että päivä valkenee, lumi olisi muuttunut suojaiseksi, eikä olisi irronnut lapiosta. Tosiaankin, lumessa oli kovahko karppu päällä.
Syrikin oli viiden aikaan niin virkulla päällä, että panin sen juoksuaitaukseen juoksemaan. Kun tulin lumitöistä, se oli mennyt nätiksi palloksi nukkumisnurkkaukseensa nukkumaan.
Kyllä vaan on hyvä tuo pinnoitetusta vanerista tehty aitaus. Se ei pääse sieltä pois, ja kun se ei jyrsi mitään, esimerkiksi pöydänjalkoja tai mattoa, niin sen voi huoletta jättää sinne juoksentelemaan. Isäntäkin sanoi tänä aamuna, että hän ei olisi ikinä uskonut, että alkaisi tykkäämään tuollaisesta eläimestä. Minulle tuli siitä tosi hyvä mieli  [:-)]
Hyvää mieltä teillekin tälle päivälle!
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 17.01.11 - klo:10:48 »

Huomenta.
Lunta on satanut täälläkin.  Täytyy mennä partsille lumihommiin . [:-)]
Luin Syrin Seriksi ja ihmettelin  vaneriaitaus ym juttuja.  Hetken mietittyäni vasta tajusin, että kyseessähän oli Serin aitaus. :-))  Onhan se kiva päästä jalottelemaan vähän suuremmalle tontille.  [:-)]
Uusi viikko alkoi.  Kivat sulle.  [:45]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #17 : 17.01.11 - klo:10:54 »

Huomenta Lapista! ja maananataita  :-)). Lunta tuiskuttaa oikein olantakaa. Hirvee ajokeli. Jouduin vielä käymään kotona mutkan ja huh... melkoista seikkailua oli tulo. Eteen ei nähny kuin 50 m ja siinä eessä lumenseassa punainen sumuvalo näytti tien paikan. Taakse ei semminkään. Kieli keskellä kämmentä sai ajella.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 17.01.11 - klo:10:54 »

Mulle kävi muuten ihan samoin, luulin että kyse oli Seristä eli siis koirasta. :-)) Vähän kans ihmettelin sitä vaneriaitausjuttua :-O, mutta siinäkään vaiheessa en vielä hokannu. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 17.01.11 - klo:11:00 »

Niillä on niin samanlaiset nimet  :-)). Kyseessähän oli meidän hamsu, jolla on muitakin nimiä. Oikea nimi on Cyrus, työkaverien kesken se on Tumppu. Sitten on vielä jos jonkinmoisia hellittelynimiä  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 17.01.11 - klo:11:06 »

Ai Tiina luki samoin kuin minäkin. :-))
Huvittaa, kun Mesis kertoi tulleensa lumitöistä, (niin lukemani) Seri oli käpertynyt palloksi nurkkaan.  Olin ihan näkevinäni Serin keränä nurkassa.  :-))
Ajatukseni ei näköjään pysy hallinnassa nuiden lemmikkien kanssa. :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 17.01.11 - klo:11:21 »

Seristä tulisikin aikas iso pallo  :-))

Syristä tulee näin pieni pallo, kun se menee nukkumaan  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 17.01.11 - klo:11:23 »

Ja tarttis Seri aika ison juoksuaitauksenkin.  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 17.01.11 - klo:11:25 »

Joo, vähän liian pieni Serille on 160 X 160cm  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 17.01.11 - klo:11:30 »

Ihana hamsteri-kerä.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 17.01.11 - klo:11:40 »

Päivää!

Onpahan taasen hiljainen päivä, siis noin asiakkaiden suhteen. [:-(] Viikonloppu meni nopsaan kun tehtiin lauantaina äidillä suursiivousta. Pesin pesutuvassa kolme koneellista pyykkiäkin, aika kätevää kun on iso kuivatushuone missä on puhallin, niin sain myös pari tyynyä pestyä ja kuivattua. Illalla käytiin me sisarukset puolisoinemme sitten vielä syömässä ravintolassa urakan päätteeksi.

Tällaista ajattelin teiltä kysyä. Jos te saatte kutsun joihinkin juhliin tai synttäreille ja kutsussa pyydetään vastausta, niin ilmoitatteko te myös sen jos ette mene niihin juhliin, vai ainoastaan sen jos menette? [:-I]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 17.01.11 - klo:11:48 »

Olen soittanut.  Sukukutsuihin voi mielestäni soittaa, mut parempiin ehkä kirjallinen vastaus on suotava.
Onhan se kohteliasta kutsujen järjestäjällekin tietää montako vierasta tulee paikalle, että osaa varata ruokaa tarpeeksi ja kaikkia muitakin järjestelyjä varten.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 17.01.11 - klo:11:55 »

Mukavaa maanantaita ja alkanutta uutta viikkoa.
Jäisen kovat on jalkakäytävät kävellä siis koiralle.Mekin aamulenkki toisen koiranpissattajan
kanssa tehtiin ajoradalla kävellen kun koirien tassuihin kävi kovin jäinen lumen pinta.

Olen koko aamun tehnyt tutkivaa työtä kun löysin eilen lompakon missä oli rahaa ja kortteja.
Osoittautui  nuoren tytön rahapussiksi kun korteista ilmeni kuvien ja syntymäaikojen puolesta
tämä asia.En viitsi sitä löytötavaratoimistoon lähteä viemään ja olen eilen soitellut kaikki samannimises
henkilöt vaan ei tärpännyt.Nyt aamulla löysin pussista yhden henkilön ja numeron ja soitin hänelle.
Hän lupasi välittää tiedot tytölle ja annoi puhelin numeroni joten ehkä saan vielä tämän päivän aikana
pussin oikealle omistajalle.Toivottavasti.

Syri on niin suloinen pienenä karvapallona. [:-)]

Tiinalla uusi avatar,nostalginen.
Ja kysymykseen miten vastaan kutsuihin jos on pyydetty vastausta.Vastaan kun kutsujat ovat usein ihan tuttuja,
ilmoittamalla että tulen tai en tule.Ei tarvitse kutsujan miettiä, että onkohan kutsu mennyt ollenkaan perille sillä
näin olen esim. ylioppilas kutsujen lähettäjien kuullut pohtivan kun joku ei ole vastannut ollenkaan. ilmeisesti
ajatellut, että ilmoittaudun jos menen jos en en tee mitään.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 17.01.11 - klo:12:00 »

Terve töistä,

Luova tauko on paikallaan, kun ei oikein sytytä tällä hetkellä, että miten tässä edettäisiin.
Täällä luova-ajattelu luistaa  [:-)]

Itse olen ilmoittanut ja pahoitellut, jos en pääse juhliin, koska yleensä kutsujana on joku hyvä tuttu, kun eipä noita kutsuja muualle tule. Ihan puhelimella, tekstarilla tai sähköpostilla. Riippuen vähän ihmisestä.

Töitä reilu tunti ja sitten hammaslääkärin kautta kampaajalle. Kampaaja  :-)), hammaslääkäri  [?-/]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 17.01.11 - klo:12:07 »

Anniina hoitelee tänään PÄÄasioita.  [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.274 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.