Vai veikataanko vaikka milloin on lumi sulanut omasta pihasta sillei, että kunnolla näkyy maata?
Mä pesen pesukonetta, niin en pääse ulos.
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 17.01.11 - klo:17:05Mä pesen pesukonetta, niin en pääse ulos.Kun luin tätä niin luulin, että Kaarin on pesukoneen sisällä eikä pääse pois Ei pitäis väsyneenä alkaa lukea enää mitään
Tänään mummin kulta Tuuli oli ensimmäistä päivää hoidossa. Ei ihan meidän uniaikataulutus osunut kohdilleen laura-auton kanssa Lisäksi kävi jostain syystä mielessä Anniina, kun koiran ja vaunujen kanssa lenkkeillin ja teitä ei oltu aurattu
Lainaus käyttäjältä: Töyhtis - 17.01.11 - klo:20:54Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 17.01.11 - klo:17:05Mä pesen pesukonetta, niin en pääse ulos.Kun luin tätä niin luulin, että Kaarin on pesukoneen sisällä eikä pääse pois Ei pitäis väsyneenä alkaa lukea enää mitään Hetkinen....missäs se Kaarin muuten on...
Lainaus käyttäjältä: Pyryharakka - 17.01.11 - klo:21:28Lainaus käyttäjältä: Töyhtis - 17.01.11 - klo:20:54Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 17.01.11 - klo:17:05Mä pesen pesukonetta, niin en pääse ulos.Kun luin tätä niin luulin, että Kaarin on pesukoneen sisällä eikä pääse pois Ei pitäis väsyneenä alkaa lukea enää mitään Hetkinen....missäs se Kaarin muuten on...