Tahmatassulle..lämpimiä ajatuksia ja toivottavasti peruukki tulee pian, että saat taas tuntea olosi omanlaiseksesi.
Ei se kait kenellekään helppo asia ole kun hiukset lähtevät hoitojen takia..
Tuli Kaarinin kertomuksesta mieleen..kun omalle kohdalle sattui joskus tälläinen tapaus, että eräs koiranpissattaja
(mies) tuli vastaan ja kyseli kuulumisia kun ei oltu vähään aikaan nähty.Sanoin voivani ihan kohtuullisen hyvin kuten tapana
on melko tuntemattomille vastata.Hän hyvin myötätuntoisesti sanoi, että kiva kun olet selvinnyt siitä rintasyövästäsi hyvin.
Minä siihen, että mitä, ei minulla onnekseni sellaista tautia ole.Hän kertoi kuulleensa joltain toiselta koiraihmiseltä minun tätä
tautia sairastavan.Sanoi, että kaikki ihailevat minun niin aidon näköistä peruukkia johon minä, että kyllä hiukset ovat ihan omani,
ja vetäisin hiuksistani etteivät lähde irti.Hän vähän nolona, että kaikkea ne ihmiset puhuvat ja pitäisi todella tietää ennenkuin lähtee
kyselemään tälläisiä asioita. No ei se minua haitannut senkummemmin mutta tuli vain mieleen, että minkäläisten "juorujen" kohteena
sitä saattaa olla tietämättään.
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)