Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 1.2.2011 tiistai  (Luettu 873 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 1.2.2011 tiistai
« Vastaus #30 : 01.02.11 - klo:13:10 »

Älä heittele mua lumipalloilla... [:´((] :-))
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #31 : 01.02.11 - klo:13:19 »

Kaunista aurinkoista tiistaipäivää täältä meiltäkin  [:-)]

Mitähän siellä Minnilässä oikein keväällä tapahtuu...

Kyllä on ollut onnellinen sattuma Tiinan äidillä että tällainen ihminen kohdalle sattui, aatteleppa jos ois
ollu ilta, vastaantuleva porukka olisi voinut olla ihan toisen sorttista.
Eikä ollenkaan ollu pitkä tarina, oisin toki lukenu vielä vaikka toisen mokoman lisää.

Täällä on menty väliin etiäpäin ja väliin taaksepäin, tuntu kuin matto ois vetästy jalkojen alta kun hoitojakso
läheni niin iski flunssa, ja taasko tuntu että nyt voidaan aloittaa laskikin veriarvot, sillon kävi kyllä mieli
melko matalalla ja olo oli kuin ois seisonu huojuvalla laholla laiturilla.  No nyt on saatu arvot kuntoon ja
hoidotkin on voitu aloittaa eikä tarvi enää erityksissä olla.  Onneks on ilmat noin hyvät niin saa ulkoilla ihan kunnolla.
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 01.02.11 - klo:13:27 »

Juu, onneksi paistaa aurinko.  [:-)]  Jaksuja sulle, tahmatassu3  (mistä toi nimi?)
Täytyy lähtee ottamaan luomu D-vitamiiniannos.  [:45] [:70]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #33 : 01.02.11 - klo:13:40 »

Älä heittele mua lumipalloilla... [:´((] :-))

Älä itke. Ne on ihan pehmosia palleroita  :-))

Tahmatassulle jaksamisia  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 01.02.11 - klo:13:46 »

No olipas huonoa tuuria, Tahmatassu. Onneksi flunssa on voitettu ja hoidot pääsivät jatkumaan. Tsemppiä edelleenkin!

[:30]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 01.02.11 - klo:14:02 »

Tahamatassulle tsemppiä ja hienoa, että hoidot on pystytty aloittamaan  [:30]

Päiväkahvit juotu, töitä jatkettava. Ulkona paistaa ihanasti aurinko. Voisi olla jossain muuallakin kuin töissä  [:-P]
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #36 : 01.02.11 - klo:14:44 »

Kiitokset teille kaikille, nyt taas ei ole hätää, eteenpäin mennään ja kohti
uusia hoitoja ja periks ei anneta vaikka välillä rähmällään käydäänkin.
Ja turhamainen vaakanainen kun olen niin pitihän minun eilen jo käydä sovittelemassa
peruukkejakin.  Sopivan mallinen löytyikin mutta oli väärän värinen, tilauksessa on nyt kaksi
mun omaan väriin sopivaa, pitäis parin päivän kuluessa tulla  [:-)]

Ja Kaarinille tuosta nimimerkistä
Se on isännän antama nimi ja liittyy tuohon mun maalausharrastukseen. Hän oli kerran laittanut ruuan ja
kattanut pöydän kauniisti ja huuteli syömään, en malttanut tulla vaan kävin  kiireisesti tekemässä voileivän ja maalia
tarttui tietysti voiveitseen ja siitä hänen käsiinsä.  Kuului kyselevän, että mikäs tahmatassu täällä on käyny,
ja siitä asti minä olen kotona ollut tahmatassu  :-))
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 01.02.11 - klo:15:16 »

Jopas antoi miehesi kivan nimen sulle, tahmatassu!  :-))

Reilun tunnin köpsöttelin siellä sun täällä ja nautin näkemästäni ja porukoiden keskusteluista.
Mutta, enkös törmännyt tätiin, jolla on jatkuvasti sairaskertomus hengessä mukana.
En millään  jaksais sitä joka kerta kuunnella.  Kaiken huippu oli, kun näin, että nainen oli saamassa mut kiinni, niin käännyin toiselle tielle.  eikö siitä huolimatta törmätty!
Kertoi vielä sellaista, että o l i  k u u l l u t  että mä olen jossain hoidossa! Samaan putkeen lateli naapurien sairaudet.  Sanoin jo, että eikö jutella kivemmistä asioista, niin ei ku höpötti vaan.  Sit mun oli pakko tehdä toppi ja lähdin jatkamaan matkaa.
Ja ny mä keitän päiväkaffeet.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 01.02.11 - klo:15:28 »

Tahmatassulle..lämpimiä ajatuksia ja toivottavasti peruukki tulee pian, että saat taas tuntea olosi omanlaiseksesi.
Ei se kait kenellekään helppo asia ole kun hiukset lähtevät hoitojen takia..

Tuli Kaarinin kertomuksesta mieleen..kun omalle kohdalle sattui joskus tälläinen tapaus, että eräs koiranpissattaja
(mies) tuli vastaan ja kyseli kuulumisia kun ei oltu vähään aikaan nähty.Sanoin voivani ihan kohtuullisen hyvin kuten tapana
on melko tuntemattomille vastata.Hän hyvin myötätuntoisesti sanoi, että kiva kun olet selvinnyt siitä rintasyövästäsi hyvin.
Minä siihen, että mitä, ei minulla onnekseni sellaista tautia ole.Hän kertoi kuulleensa joltain toiselta koiraihmiseltä minun tätä
tautia sairastavan.Sanoi, että kaikki ihailevat minun niin aidon näköistä peruukkia johon minä, että kyllä hiukset ovat ihan omani,
ja vetäisin hiuksistani etteivät lähde irti.Hän vähän nolona, että kaikkea ne ihmiset puhuvat ja pitäisi todella tietää ennenkuin lähtee
kyselemään tälläisiä asioita. No ei se minua haitannut senkummemmin mutta tuli vain mieleen, että minkäläisten "juorujen" kohteena
sitä saattaa olla tietämättään. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 01.02.11 - klo:15:34 »

Telkkinen kirjoitti: tuli vain mieleen, että minkäläisten "juorujen" kohteena
sitä saattaa olla tietämättään.
[:-)]
Just toi sama tuli mullekin mieleeni.   :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 01.02.11 - klo:15:39 »

Vaikka en juoruista piittaa enkä edes askartele, että kuka mitäkin puhuu.Mutta tälläisten "myötätuntoisten" keskustelujen
jälkeen joskus antaa ajatuksilleen sijaa ja pohtii näitä tälläisiäkin asioita kuten Kaarinkin totesit.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 01.02.11 - klo:15:44 »

Telkkinen kirjoitti: tuli vain mieleen, että minkäläisten "juorujen" kohteena
sitä saattaa olla tietämättään.
[:-)]
Just toi sama tuli mullekin mieleeni.   :-))

Kyllä meinasin myös pillastua parille äitini asiakkaalle, kun oli käymässä hänen työpaikkallaan Otson kanssa. Nämä miesasiakkaat alkoivat siinä jotain höpistä, että onpas mukava Otson istua siinä kakkosen päällä jne. Vähän ajan päästä vasta tajusin mistä he puhuu ja sanoin, että kyllä se maha on ihan tuosta ykkösestä jäänyt. Vielä eivät uskoneet vaan alkoivat väittää, että kyllä tuossa mahassa on vauva  :-O Ja minä siihen, ettei varmasti ole. Sitten vielä kyselivät, että pitäisikö sitten anteeksi pyytää  :-O Sanoin vaan, että mielellään  [:-I] No, eivät pyytäneet.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 01.02.11 - klo:15:57 »

Aika sopimatonta herjaa miesasiakkailta.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 01.02.11 - klo:16:14 »

Nyt mahan pienennykseen eli sulkapallovuorolle  [:-DD]

Jäädään mummolle yöksi, joten huomiseen  [BYE]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #44 : 01.02.11 - klo:16:44 »

Koko päivän olen puurtanut kirjanpitohommia, olivat nimittäin vähän rästissä :-)). Nyt on pää kipeä, kokeilen jos kaffe ja Ibumax auttais. Kohta kotiin soppaa lämmittämään, hirmuinen nälkä onkin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.