Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3.2.2011 Torstai  (Luettu 933 kertaa)

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: 3.2.2011 Torstai
« Vastaus #15 : 03.02.11 - klo:11:14 »

Heippatirallaa, toivottavasti Tiina et pahemmin satuttanut jalkaasi. Mä yritän taas saada kiskottua itseni uimahallille, kulunut työviikko oli melkoisen raskas ja mieli tekisi vain käpertyä peiton alle.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 03.02.11 - klo:11:46 »

Ei onneksi tunnu kinttu yhtään kipeältä mistään kohtaa ,vaikka siinä liukuessa tuntui että nyt venähti joku paikka. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 03.02.11 - klo:12:39 »

Mielenaurinkoista torstaita kaikille!  :-))

Positiivarit:

TENAVAT TERÄVINÄ

Yritin saada poikaani keskeyttämään
pikkuautoleikkinsä ja siivoamaan
huoneensa. Poika siihen: "Äiti, etsä
ymmärrä! Mä elän nyt mun lapsuuttani."
-Sirpa

3-vuotias Milla kehotti isäänsä:
"Isi, kerro vitsi." Isä, joka poti
selkäkipua sanoi että nyt on vitsit
vähissä, johon Milla: "Kerro ne mitä
on jäljellä." -Marjut

TENAVATRIVIA

Vessuttaa = vetää vessa
Vetelehtiä = kastella kukkia
Oomeda iimuda = huomenna imuroidaan

Oottako kaikki muistanu vessuttaa,
vetelehtiä ja iimuda???  :-))

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 03.02.11 - klo:13:46 »

Lumisateista torstaipäivää..siis tänäänkin sataa. [:-)]

Kaarinille  [:30] jaksamista.

Tunnen suurta myötätuntoa liukastuneille ja melkein kaatuneille.Onneksi Tiina selvisit säikähdyksellä.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #19 : 03.02.11 - klo:14:05 »

Puolipäivä Gambiassa! Huone luovutettu. Babulle annettiin kaikki pesuaineet sun muut, joita ei saada raahattua kotiin, kun ollasn ostettu puisia matkamuistoja ;)
Bussi kentälle lähtee puolen tunnin päästä. Tultiin vielä itskuun hetkeksi istumaan.
Edessä rankka paluumatka. Meidän pitäisi olla Helsinki-vantaalla aamuyöstä puoli neljän maissa.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 03.02.11 - klo:14:08 »

Just äsken kävin tapaamassa ystävääni joka tuli viikko sitten Gambiasta.Olipa niin ruskea ja hyvinvoivan näköinen.
Kaijalle ja Pasille tervetuloa kotomaahan..lunta ja vielä enemmän lunta on tulossa. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 03.02.11 - klo:14:21 »

Just äsken kävin tapaamassa ystävääni joka tuli viikko sitten Gambiasta.Olipa niin ruskea ja hyvinvoivan näköinen.
Kaijalle ja Pasille tervetuloa kotomaahan..lunta ja vielä enemmän lunta on tulossa. [:-)]

Jos tää on se meidän yhteinen ystävä [;-)], niin hän oli laittanut kivoja kuvia Facebookiin. Kysyinkin häneltä että onko näkynyt sellaista pariskuntaa joka kulkee kiikarit ja kamerat ja kaukoputket matkassa. Oli kuulemma heidänkin hotellissaan useampiakin sellaisia pariskuntia. :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 03.02.11 - klo:14:32 »

Tiina..juu sama immeinen on kyseessä.Hän mainitsi, että on facebookiin kuvia laittanut ja sanoi
laittavansa minulle sähköpostiin kun en siellä fb:ssa ole.Kertoi, että lapsille oli kokemus nähdä
miten pienestä siellä samanikäiset saavat hyvän mielen..kun köyhyyttä on eikä eletä tavarataivaassa.
Kirjattu
Arvo Ylppö

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #23 : 03.02.11 - klo:16:26 »

Elämäni nopeimmat ostokset. Se sininen verenpisara oli saatava, sit intiaaniminttu ja tammo-pelakuu.
Mulle ei kannata tollasia mainostaa.   [:-DD]

Meilläkin sataa vaihteeksi lunta.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 03.02.11 - klo:16:46 »

Elämäni nopeimmat ostokset. Se sininen verenpisara oli saatava, sit intiaaniminttu ja tammo-pelakuu.

Arvasin et nää kolahtaa ainakin Iipaan. [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #25 : 03.02.11 - klo:18:00 »

Arvasin et nää kolahtaa ainakin Iipaan. [:-DD]
Kaikki mikä kasville haiskahtaa, kolahtaa. Syksyllä on niiin kyllästynyt kaikkeen kasvatukseen, mut annas olla kun kevät itsestään pikkusen ilmottaa, jo alkaa kiinnostamaan.

Jotain tässä on ilokseen keksittävä, menee muuten niin vakavaksi.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 03.02.11 - klo:18:50 »

Torstai ehtoota  [:-)]
Oi miten kauniita ovat nuo siniset verenpisarat  [:-)] Maltoin kuitenkin tälläkertaa vielä mieleni ja jätin tilaamatta. [:-)]
Lunta satelee taivaan täydeltä.  [:-)] Ajokeli taitaa olla aikas kehno, no lupasin tässä illan kuhjussa heittää yhden kaverin n100 km päähän ja kohta sinne olis sitten lähdettävä sompailemaan  [:-I]  Onneksi on jo torstai nin huomenissa alkaa jo viikonloppu  [:-)]
Leppoisaa illan jatkoa kaikillensa  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #27 : 03.02.11 - klo:19:09 »

Oli se sininen laitettu niin viisaasti etusivulle ihmisparkoja houkuttamaan. Taitaa tuota kukkaa olla vähän jokaisella ensi kesänä.
Tuo puutarha on tässä aika lähellä meitä. Olemme siellä muutaman kerran käyneetkin. Matkaa varmaan tuollaiset viitisentoista kilometriä. Se oli täynnä kaikenlaisia erikoisuuksia.
Pitäisköhän käydä katsomassa joko niitä on. Vaan taitavat saada ne kukantaimet vasta hieman myöhemmin myyntiin.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 03.02.11 - klo:19:19 »

Otso ja auto:

Kekkonen:
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #29 : 03.02.11 - klo:19:21 »

Iltaa, mahtava sänky Otsolla.

Mä sain kuin sainkin itseni uimahallille tänään  :-))  Sinne mennessä sattui taasen hyvä merkki ihmisten outoudesta ja välinpitämättömyydestä. Olin juuri kääntynyt parkkipaikalta tielle kun näin pultsarimiehen makaamassa keskellä tietä ja epätoivoisesti ja -varmasti yrittämässä ylös mutta turhaan. Miehen toisella puolella oli auto pysähdyksissä odottamassa pääsyä ja jalkakäytävällä seisoi mies tuijottamassa tilannetta. Ja kukaan ei tehnyt mitään. No mä sitten pysäytin auton (tietenkin kun ukko makaa edessä  [:-DD] ) ja kävin kiskomassa sen pystyyn. Siinä vaiheessa jalkakäytävän mies tuli apuun. Talutettiin ukko tien toiselle puolelle josta lähti horjuvin mutta suht vakain askelin kotiaan kohti. Mietin jälkikäteen että kuinkahan kauan se toinen auto olisi jaksanut odottaa tien vapautumista  [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.082 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.